רוני דואני: "הגיל הביא איתו את ההשלמה עם הגוף ועם איך שאני נראית"

רוני דואני: "אני אוהבת את עצמי ולא מתביישת להגיד את זה"

רוני דואני מג'נגלת בין מכון הכושר שלה, המוזיקה ושלושת הילדים, והכול נעשה בנחת. הטיפ שלה? לגור קרוב למקום העבודה. הוספנו ללו"ז העמוס ממילא הפקת אופנה וינטג'ית, עם קריצה לבריז'יט ברדו והרבה אייליינר

פורסם:
רוני דואני היא אולי כבר לא "רוני סופרסטאר", אבל היא לגמרי רוני וונדרוומן. את בוקר יום הצילומים היא החלה באימונים שערכה למתאמנים שלה בסטודיו, בצהריים היא כבר הייתה על הסט שלנו, תקתקה לוקים במקצועיות על החוף ובבריכה, ובערב המשיכה לחתונה. כל זה כשבבית מחכים לה שלושה ילדים, הקטנה רק בת שנה וחצי. תלונות? לא תשמעו ממנה.
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
רוני דואני
(צילום: לילך זמיר, סטיילינג: עומר יהב ל"ארטבוק")
"היה כיף נורא, הכול צולם באווירת קיץ כזו והצוות היה נהדר. שתינו מלא ברד, היה ממש כיף, וכשאמרו לי לסמן תמונות שאני אוהבת, הייתי ממש בבעיה, כי אהבתי הכול".
"תמיד אומרים לי שאני מזכירה את בריז'יט ברדו. בפעם הראשונה שזה קרה, בגיל 17, עשיתי גוגל כדי לראות מי זו בכלל"
תמיד היה לך כל כך כיף וקל על סטים?
"מובן שזה בא עם הניסיון. אני עושה את זה שנים, ואחרי שצילמתי קמפיין בגדי ים בתאילנד והחלפתי בגדי ים על החוף, בלי חדר הלבשה, רק עם מגבת שפרשו מסביבי, אז מה זה בשבילי יום צילום מפנק כמו זה? הניסיון מאוד מייעל אותך, וגם הגיל. הגיל הביא איתו את ההשלמה עם הגוף ועם איך שאני נראית. אני מכירה את עצמי ואוהבת את עצמי ולא מתביישת להגיד את זה".
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
רוני דואני
(צילום: לילך זמיר, סטיילינג: עומר יהב ל"ארטבוק")

צילמנו אותך בהשראת בריז'יט ברדו.
"נכון, לאורך השנים כל פעם שעושים לי פן 'בריז'יט ברדו', תמיד אומרים שאני מזכירה אותה, ואני חושבת שזה נכון. בפעם הראשונה שזה קרה, בגיל 17, עשיתי גוגל כדי לראות מיהי בכלל. היום אני כבר מכירה וההשוואה מחמיאה לי".
"אני מתחילה את היום עם 15 דקות של טיפוח ומחשבה על האאוטפיט. ככה אני מרימה לעצמי את היום"

"אנחנו פאוור קאפל"

ביומיום, כמנהלת סטודיו לאימוני כושר, את בטח מסתובבת רוב הזמן עם טייץ וקוקו.
"נכון, אבל גם כשאני רק מאמנת, אני אוהבת שהקוקו כמו שצריך ושהאיפור עדין אבל מוקפד. אין כזה דבר שאני מתחילה את היום בלי 15 דקות של טיפוח ומחשבה על האאוטפיט. ככה אני מרימה לעצמי את היום".
+
לחצו >
+
לחצו >
רוני דואני
(צילום: לילך זמיר, סטיילינג: עומר יהב ל"ארטבוק")

את עדיין מופיעה, מוציאה סינגלים וגם בעלים של סטודיו לאימוני כושר – איך עושים את כל זה עם שלושה ילדים, בני שבע, שלוש ושנה וחצי?
"בעלי חן ואני שותפים בכול, אנחנו פאוור קאפל ועושים הכול ביחד. חן שותף שלי גם בסטודיו וגם בבית עם הילדים וגם מתפקד כיועץ מוזיקלי. עשיתי הפסקה של כמה שנים עם המוזיקה וחזרתי. התגעגעתי מאוד למוזיקה, אבל זה היה ברייק נחוץ, בשביל לבדוק איך אני עם זה. הקמתי משפחה, גיליתי עוד דברים שאני טובה בהם והקמתי את ה'בוסט'. זאת לא חזרה, אני לא חוזרת אחורה, אני ממשיכה קדימה. אני לא רוני סופרסטאר יותר, עכשיו אני רוני. היום המוזיקה נמצאת במקום הנכון מבחינתי, היא רק חלק מהחיים שלי ולא החיים עצמם. אני יכולה לבחור את מה שאני עושה ואת הקצב, כי אני נמצאת במקום בוגר יותר. 13 שנים הייתי בטירוף ולא עצרתי לרגע, היום זה אחרת".
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
רוני דואני
(צילום: לילך זמיר, סטיילינג: עומר יהב ל"ארטבוק")

"המבוגרות משאירות אבק לכולן"

חשפת לאחרונה שאת סובלת מבעיית צרידות במיתרי הקול.
"נכון, כשהחורף הגיע הוא גרם לי לצרידות קשה מאוד וזה מהותי לי כבן אדם שמפעיל אנשים דרך הקול שלו, אם זה לשלוט בשלושה ילדים אחר הצהריים, להקליט שיר או להפעיל את החבר'ה שלי באימון. אבל אני לומדת לשמור על הקול שלי ולהקפיד על מנוחה. הנה, עכשיו אני טסה לברצלונה עם אמא שלי ואחותי, אחרי המון זמן שלא הייתי בחופש, זה חלק מזה".
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
רוני דואני
(צילום: לילך זמיר, סטיילינג: עומר יהב ל"ארטבוק")
משהו השתנה בשגרת האימונים שלך בעקבות הגיל? יש משהו שנשים בנות 37 לא יכולות לעשות כמו בנות 17?
"ממש לא. אני מתאמנת כמו שהתאמנתי כשהייתי בת 17, ולא רק אני, גם אמא שלי, שהיא בת 66, מתאמנת כל יום ב'בוסט' וכל המתאמנים בהלם ממנה. יש לי עוד מתאמנות מבוגרות שמשאירות אבק לכולן. בואי תתמודדי עם מיקי קם בשיעור גמישות, נראה אותך".
אם היית יכולה לתת טיפ אחד לנשים אחרות, מה הוא היה?
"לגור קרוב למקום העבודה שלך. אני גרה ממש קרוב לסטודיו וזה שינה לי את החיים. הכול מתנהל ברדיוס קטן ואת מספיקה הכול. מה שכן, אין לי את ההפוגה הזו בנסיעה בין העבודה לבית שיש לאחרות. המעבר מיידי. אז פעם בארבעה שבועות אני לוקחת את האוטו ונוסעת לראשון־לציון לעשות ציפורניים. זאת התרפיה שלי, אני שמה מוזיקה ונותנת זמן לעצמי".

צולם במלון לאונרדו גורדון ביץ' מקבוצת מלונות פתאל, להזמנות: fattal.co.il ,*3222

איפור: אדיר פימה. שיער: נסאל מרום ל"ארטבוק". ע' סטיילינג: לארה הרשקוביץ
איפה משיגים? ברשתות/אתרים. Revolve, קניון TLV ת"א.
Volver אינסטגרם: volver_shop ,
Reggie אינסטגרם: reggie_jewelry
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button