עו"ד ענבל ליבר: "אדם קרוב ויקר לליבי, חווה חוסר צדק משווע"

נשות עסקים מצליחות: עו"ד ענבל ליבר

מומחית במשפט פלילי

מוגש מטעם עו"ד ענבל ליבר
פורסם:
רזומה מקצועי ורקע אישי / משפחתי
"בת 43 , אמא לילד בגיל 15 , עורכת דין שמתמחה במשפט פלילי, במשבצת אנושית של חפות וזכויות אסירים. עוד כסטודנטית למשפטים כיוונתי את עצמי למשפט הפלילי ותחום הראיות יקר לליבי. מאמינה בכל לבי שגדולתה של חברה נמדדת ביכולת לנהוג באופן אנושי גם במי שביצע מעשים שאינם אנושיים. שלילת חירותו של אדם היא הכוח הגדול ביותר של המערכת, ויש לנהוג בה בזהירות המתבקשת, כאשר מדובר בדיני נפשות".
רגע שיא בקריירה שלך?
"כמי שעוסקת בתחום שנוגע לא אחת בנפש האדם, כל הצלחה שמשפרת את חיי הלקוח שלי, היא הישג שקרוב לליבי. אני מאמינה שההישג הגדול והמשמעותי עוד לפניי. בימים אלו אני עובדת על בקשה למשפט חוזר, עבור לקוח שאני מאמינה בחפותו בכל לבי, אני מאמינה ומקווה שאוכל להביא לצדק מלא".
כמצליחה בתחומך, מה כולל ארגז הכלים שלך?
"האנושיות, ההכלה והסבלנות הם הבסיס לבניית אמון בין עורך הדין לבין הלקוח, בפרט בתחום בו אני עוסקת. הביטחון של הלקוח בי והידיעה שאלחם עבורו, תוך הבנת מצבו הרגשי ומתן תמיכה לו ולמשפחתו".
מה מייחד את פעילותך העסקית?
"כל מה שנוגע בשאלת החופש, שחרור ממעצרים, עתירות אסירים, ועדות שחרורים, הכנה למשפט חוזר ובקשות חנינה, כל אלה נותנים תקווה לצדק, שיקום ולאפשרות לראות אור בקצה המנהרה. הניסיון שצברתי בעבודה מול שירות בתי הסוהר, מהווה יתרון משמעותי עבור הלקוח, וכן הכלים שקיבלתי כחלק מ"פרויקט חפות", המקדם הליכי בחינה מחודשת של הפן הראייתי והפורנזי של התיק, ותורמים בסוף להוכחת החפות".
מה חשוב שלקוחותייך יידעו עלייך?
"לעולם המשפט הגעתי לאחר שאדם קרוב ויקר לליבי, חווה חוסר צדק משווע, שהוביל להרשעת שווא. לצערי אותו לא יכולתי להציל, אבל זה בהחלט היה ה-מנוע שהוביל אותי לרצות להבין את המערכת, ולתקן ככל שיעלה בידיי עוולות שמתרחשות בה".
האם את רואה בעבודתך תחושת שליחות?
"ללא ספק. בבחינת כל המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו".
האם תגדירי עצמך כסופר וומן? "בעיניי כל הנשים הן בנות מלך, וכל אחת סופר-וומן בתחומה. אני יכולה להעיד על עצמי שיש לי חיים מאתגרים - אם חד-הורית ועובדת במקצוע תובעני, ולפעמים האיזון בין השניים אינו פשוט, אבל כל אחד מהם הוא זכות. זכות עליה אני מברכת ומודה מדי יום".
האם את מתכננת חידושים/שינויים השנה?
"החיים לימדו אותי שתכניות לחוד ומציאות לחוד, ולפעמים המציאות עולה על כל דמיון".
האם יש לך חלום שטרם הגשמת?
"אני שואפת להגשים את המטרה שלשמה אני עוסקת במקצוע, להביא לזיכוי של חף מפשע, לאחר שמוצו כל ההליכים הפליליים".
דמות אשה אשר השפיעה עלייך?
"אמא שלי. אישה חזקה שעמדה בגבורה בכל חזיתות החיים, ולימדה אותי את חשיבות אחדות המשפחה. אימי הינה גם סמל לנשיות עבורי וכך גם חינכה אותי: "לא משנה מה את עוברת, תלבשי את השמלה הכי יפה שלך, תתאפרי וצאי לרחוב בראש מורם".
עו"ד ענבל ליבר | InbalLiberLaw :FACEBOOK | liber-law.co.il |
טלפון: 054-6530700
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button