"ניתוחים פלסטיים יכולים לחולל שינוי דרמטי". ד"ר הדר ישראלי

הרופאה מבוורלי הילס

גם לך יש חלומות מפלסטיק אבל את פוחדת שהם יהפכו לסיוט? הכירי את ד"ר הדר ישראלי, מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית, שהתמחתה אצל המנתחים המובילים של סלבריטאי הוליווד

ליה ניר, מוגש מטעם מוגש מטעם חן שקליאר ברששת - Q ELITE BEAUTY
פורסם:

2 צפייה בגלריה
ד"ר הדר ישראלי
ד"ר הדר ישראלי
"ניתוחים פלסטיים יכולים לחולל שינוי דרמטי". ד"ר הדר ישראלי
(ענת קזולה לקיו עלית ביוטי)


"ניתוחים פלסטיים יכולים לחולל שינוי דרמטי באופן תפיסת דימוי הגוף, בביטחון העצמי ובתחושת האושר הפנימי, אך עם זאת המטרה איננה להפוך אותך למישהי אחרת אלא לעזור לך להיות הגרסה המיטבית, הצעירה והיפה של עצמך", אומרת ד"ר הדר ישראלי, מנתחת ומומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית. ד"ר ישראלי היא מחלוצות השימוש בטכנולוגיית שאיבות השומן בלייזר, ואת ההתמחות שלה היא עשתה בבוורלי הילס בתחום הניתוחים לעיצוב הגוף - מתיחת בטן, הרמת שדיים, מתיחת ירכיים וזרועות, ניתוחים לאחר לידות וירידה במשקל וכן שאיבות שומן. "השתתפתי בניתוחים אצל המנתחים הטובים בעולם", היא מסבירה. "זה סייע לי לפתח טכניקות ייחודיות לשיפור התוצאה הקוסמטית ולהסוואת צלקות".
ספרי על עצמך
אני מנתחת ומומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית, רופאה בכירה ומנהלת שירות הפלסטיקה של השדיים ושחזורים השדיים במרכז הרפואי אסותא אשדוד. סיימתי את התמחותי במלקה לכירורגיה פלסטית ומשחזרת בבית החולים שיבא. בוגרת לימודי רפואה בפקולטה לרפואה ע"ש ברוך רפפורט בטכניון. בת 43 נשואה ואם לארבעה. מתגוררת ברמת אפעל
מעבר להיבט המקצועי, איך היית מתארת את עצמך כרופאה?
"חשוב לי מאוד לשמור על יחס אישי לכל מטופל ומטופלת ולערוך תיאום ציפיות. כבר בפגישת ההיכרות אדאג להבין את השאיפות של מי שעומד מולי ויחד נבחר את הטיפול המתאים ביותר. כמו כן אני מלווה את המטופלים שלי באופן אישי לאחר הניתוח לאורך כל זמן ההחלמה, ואף שומרת על קשר צמוד גם בהמשך כדי לוודא שהחלום התגשם".

2 צפייה בגלריה
ד"ר הדר ישראלי
ד"ר הדר ישראלי
שומרת על יחס אישי לכל מטופל. ד"ר הדר ישראלי
(ענת קזולה לקיו עלית ביוטי)

אילו טיפולים אפשר לקבל בקליניקה שלך?
"שורה של טיפולים אסתטיים, הכוללים בין השאר ניתוחים פוסט בריאטריים, מתיחת בטן, שאיבות שומן, מילוי קמטים, עיצוב פנים, הגדלה והקטנה של שדיים ועוד. ההתמחות שלי היא שחזורי שדיים. אני מנהלת שירות הפלסטיקה של השדיים ושחזורי השדיים במרכז הרפואי אסותא אשדוד.
ללוות נשים שעברו את סרטן השד, כולל כריתה, זאת זכות גדולה ואני מתרגשת בכל פעם מחדש. חשוב לי להחזיר לאישה את הנשיות שלה".

כאשה לאישה

ד"ר ישראלי מספרת שכשרצתה להתקבל להתמחות בכירורגיה פלסטית בבית החולים שיבא, אמרו לה שאין לה סיכוי וכי לא הייתה שם מתמחה אישה יותר מ־ 30 שנה. "אבל אני לא הסכמתי לקבל 'לא'", היא אומרת. "לא ויתרתי, התעקשתי, ואכן בסופו של דבר התקבלתי כאישה יחידה בין רופאים גברים. בדיעבד סללתי את הדרך למתמחות נשים שבאו אחריי. לדעתי חשוב להיות פורצת דרך - זו המשמעות של להיות אישה חזקה וזה הייחוד שלי בין הגברים".
האם לדעתך עצם היותך אישה מקנה לך הבנה או גישה ייחודית כשאת מייעצת לנשים או מנתחת אותן?
"בוודאי, עצם זה שאני אישה ועברתי לידות נותן לי להבין טוב יותר את הרצונות של המטופלות. באופן כללי אני אוהבת מאוד להיות עם נשים, לעבוד עם נשים ולקבל שירות מנשים. כשבאים לרופא צריך להרגיש נוח, זה מקום אינטימי שבו אתה חושף את הבעיות שלך, את החלומות והשאיפות שלך מעבר לחשיפה פיזית של הגוף. אני חושבת שההרגשה נעימה יותר כשרופאה בודקת אותך ורואה אותך, בייחוד כשמדובר בטיפולים ובניתוחים הקשורים לעניינים רפואיים נשיים מובהקים כמו שדיים ואסתטיקה גינקולוגית".
מהן השאלות הכי נפוצות שנשים שואלות אותך?
"השאלה הכי נפוצה וחשובה היא: מתי להתחיל עם הזרקות וטשטוש קמטים? והתשובה שלי: צריך להתחיל מוקדם כדי שיהיה אפשר לטפל מעט והשינוי לא יהיה ניכר לעין, כלומר בסוף שנות ה־ 20 , תחילת שנות ה־ 30 לחיים. לגבי ניתוחים אני ממליצה להתחיל כשהאישה מרגישה לא בנוח עם הגוף שלה. למשל, שדיים גדולים מאוד או קטנים מאוד או א־סימטריים יכולים לפגוע בדימוי הגוף במידה רבה, ולכן עדיף לטפל בזה כבר עם סיום ההתבגרות המינית ולפני הגיוס לצבא".

מרפאות ד"ר הדר ישראלי | תל אביב: ראול ולנברג 24 , מגדלי זיו, בניין A, קומת קרקע | קריית אונו: רפאל איתן 1, בניין אופק מדיקל, קומה 1 | טל': 03-5090321 058-6141211 | מייל: office@drhadarisraeli.co.il|אתר: drhadarisraeli.com| פייסבוק: ד"ר הדר ישראלי | אינסטגרם: drhadarisraeli


לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button