ניב רסקין

ניב רסקין קם בארבע וחצי בבוקר ונרדם בחצות: "מתאמן כדי להחזיק מעמד"

כמה זמן שינה הוא משלים בצהריים ולמה הוא לא תיקן את הקרע במיניסקוס? כל סודות הכושר והתזונה של השדר ומגיש ערוץ הספורט ופרשן "נינג'ה ישראל"

פורסם:
ניב רסקין (45), מגיש חדשות הבוקר בקשת 12, פרשן "נינג'ה ישראל", שדר ומגיש ערוץ הספורט, נשוי לנועה ואבא לעלמה (11) ומאיה (8).
עוד סודות של סלבס:
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך?
"אני מתאמן פעמיים בשבוע במכון כושר, עושה הליכות בטיילת בים וגם אימון על האליפטי בבית, שקניתי מיד כשהתחילה הקורונה. אני גם שדר ספורט וגם שדר 'נינג'ה', ולכן מצפים ממני להיות ספורטיבי, אז אני מנסה כמה שאפשר. בנוסף, כדי להחזיק מעמד בלו"ז שאני חי בו - לקום ב־04:30 בבוקר וללכת לישון בחצות - אני חייב לעשות כושר. למדתי מהרצאה של ד"ר קרן אור חן שאני הטיפוס של השינה הקצרה. אני קם מהמיטה ישר לעבודה ואני גם נרדם מיד. מה שכן, אני משתדל להשלים גם שעתיים שינה בצהריים".
רסקין בצילומי "נינג'ה ישראל":

איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל?
"שיחקתי טניס שנים ואז קרעתי את המיניסקוס ונאלצתי להפסיק, אז זה לא היה בלתי נסבל אבל הכאב היה בלתי אפשרי. אני מאוד מתגעגע למשחק הזה, ולצערי אני לא יכול לשחק. החלטתי לא להתנתח. הרופא שמטפל בי, ד"ר גיא מורג, אמר לי שלא כדאי אם זה לא מגביל אותי, רק בריצה אני תקוע".
"אני מתאמן גם בחופשות. אני חי לפי סדר יום מאוד מסודר ויש לי משמעת עצמית. אני מרגיש שאני חייב את זה לנפש"
השלם: אם אני לא מתאמן במשך שבוע, אני מרגיש...
"זה לא קורה, אני מתאמן גם בחופשות. אני חי לפי סדר יום מאוד מסודר ויש לי משמעת עצמית. אני מרגיש שאני חייב את זה לנפש. אם אני מפספס אימון אחד, אז אני משלים".
איזה מאכל בריא אתה מכין ממש מעולה?
"סלט ירקות ענק לילדות כל ערב. היתרון הגדול שלי זה סוד התיבול המושלם. אין סלט שלא מבקשים ממני לתבל, גם כשאני מתארח אצל אחרים. זה ידוע. הבנות תמיד מבקשות את הסלט של אבא - המון לימון, שמן זית, פלפל, שיהיה סלט שמח. לא משנה איפה הכף נכנסה, היא מרימה אותך".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך?
"טירמיסו, שזה 'הרם אותי למעלה' בתרגום לעברית. אני לא פריק של מתוקים ושל קינוחים, אבל לטירמיסו אין לי כוחות נפשיים להגיד לא. זה מעיף אותי למעלה".
איפה אפשר למצוא אותך בשבת בבוקר?
"אני קם מוקדם ויוצא להליכה בים, חוזר בסביבות 08:30, ואז נוסעים לחרוש את הארץ מהגולן ועד הדרום. חורשים וחווים".

מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי?
"אף פעם. אני עיתונאי, ואני הכי מחובר שיש. מדי פעם אני על מצב שקט, אבל אני כל הזמן אונליין. אפילו בתאילנד בבריכה אני שולח לעורך אייטמים לעוד שבועיים כשאחזור".
אספרסו חזק או תה ירוק?
"הפוך רגיל. כל בוקר אני מכין לעצמי לפני שאני יוצא מהבית, ועוד אחד במהלך היום. בערב אני אוהב יותר יין אדום".
שיעור קבלה או סדנת מדיטציה?
"מדיטציה, אני פחות רוחני. גיליתי את המדיטציה באפליקציה של מיכל ינאי, וזה עשה לי מאוד נעים".
פסיכולוג או קואוצ'ר?
"לא הייתי לא אצל זה ולא אצל זה, כנראה לא היה צורך כי אני בן אדם שמדבר ומשתף".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושר?
"בכל בוקר. יש סשן קללות קצר כשאני מתעורר, אבל אז אני מזכיר לעצמי שיש לי עבודה שאני הכי אוהב ומשפחה מקסימה ובריאה. כיף לי".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button