סוכן הביטוח ויק פלח

ויק פלח, סוכן ביטוח

קבלו עצה ממומחה: אתם צריכים ביטוח בריאות פרטי גם כדי למנוע מחלה, ולא רק כדי לשלם על הטיפול בה

מוגש מטעם ויק פלח
פורסם:


1 צפייה בגלריה
סוכן הביטוח ויק פלח
סוכן הביטוח ויק פלח
סוכן הביטוח ויק פלח
(אמיר יהל)

מי אני: "סוכן ביטוח, בעל תואר ראשון מורחב בכלכלה ורישיון סוכן ביטוח פנסיוני. עיקר ההתמחות שלי הוא בביטוחי פרט, בדגש על ביטוחי בריאות, סיעוד וחיים"


בגיל 17 ענה ויק פלח על מודעת דרושים בעיתון לתפקיד של נציג מכירות. אז הוא לא העלה על דעתו שהצעד הזה יוביל אותו למסלול הנוכחי שלו כסוכן ביטוח. "עניתי על המודעה לגמרי במקרה כי חיפשתי עבודה שתענה על צורך כלכלי", הוא מספר. "עם הזמן התאהבתי בתחום והתעורר בי הרצון להפוך אותו לקריירה. המשיכה שלי לתחום נבעה מהיבטים שונים, ובראשם האינטראקציה הבינאישית והיומיומית עם הלקוחות שהופכים עם השנים למעין משפחה. העובדה שאתה מצליח לעזור לאנשים לצאת מהפלונטר הכספי שאליו נקלעו עם כל הביטוחים שעשו, ולא פחות חשוב - להבין סוף־סוף עבור מה הם משלמים, מובילה לתחושת סיפוק עמוקה. בסופו של יום, אני מוכר ללקוח דף עם הבטחות של אם וכאשר יקרה אתה תקבל. הסיפוק הכי גדול כמובן הוא לתרגם את ההבטחה לכסף שהלקוח יקבל בשעת תביעה. כסף שבלא מעט מקרים יציל אותו ואת משפחתו מחובות שאליהם הם היו עתידים להיכנס, או אפילו מקריסה כלכלית".
למה כדאי לי לנהל את ענייני הביטוח שלי דווקא מולך?
"בראש ובראשונה המקצועיות, אך לא פחות חשוב מכך - יושרה ושירות. לצערי, השם של סוכני הביטוח וחברות הביטוח לא הולך לפניהם, במיוחד בשנים האחרונות, שבהן השוק רווי וכולנו מקבלים שיחות בנוגע לביטוחים שלנו מנציגים מקצועיים יותר או פחות. שוב לזכור שהתקשורת הראשונית ומכירת הביטוחים ללקוח היא רק ההתחלה. נדרש ליווי שוטף מול הלקוח ובחינה מחודשת אחת לתקופה לכל מרכיבי הביטוח שלו, אם זה עקב שינויים כמו סטטוס משפחתי, מקום עבודה, גיל, ואם זה שינוי במוצרים והצורך להתאמת הכיסוי לפיתוחים חדשים שיוצאים. כמו שרופא קורא בקביעות מאמרים רפואיים ודואג להתעדכן, כך אנו הסוכנים צריכים תמיד להיות ערניים לכל מוצר חדש שיוצא - ולוודא שאנו נותנים את המענה המקיף ביותר שיש לחברות הביטוח לתת לנו באותה התקופה".

"אל תחכו שהמחלה תדפוק בדלת. ביטוח בריאות נותן מענה רחב בכל התחום של רפואה מונעת"


האם עכשיו זה בדיוק הזמן לבדוק מה קורה עם הביטוח שלנו?
"אני חושב שבעקבות הקורונה כולנו התחלנו להעריך יותר את הבריאות שלנו. מאז ומתמיד ראיתי בביטוח בריאות חשיבות עליונה. יש לנו במדינה רפואה ציבורית ברמה גבוהה וקופות חולים, אבל יש לנו עוד הרבה לאן לשאוף, וכרגע הדבר היחיד שיכול למלא את החלל הזה הוא ביטוח בריאות פרטי. בין אם זה לתת מענה במצבים קשים כמו תרופות שאינן בסל הבריאות, השתלות איברים, טיפולים מיוחדים בחו"ל, ובין אם זה ניתוחים פרטיים, בדיקות אבחנתיות, ייעוצים ועוד.
"כמעט כל לקוח אומר שהוא לא מבין למה הוא משלם כל כך הרבה כסף לקופת החולים, מס בריאות ובנוסף זה גם צריך לשלם על ביטוח פרטי. התשובה מאוד פשוטה: אין לנו ברירה. לצערנו, אנחנו חיים בעולם שבו כסף הוא אמצעי מכריע גם בבריאות. אנחנו צריכים להתפלל לבריאות, אבל אנחנו גם חייבים לעשות את ההשתדלות מצדנו להגן על המשפחה שלנו ולא למצוא את עצמנו פושטים יד ומבקשים תרומות".
מה הדבר הכי חשוב שכדאי לדעת על ביטוח בריאות?
"כולם כבר מדקלמים מכל השיחות שהם מקבלים מה חשוב לבדוק בתיק הביטוחי: מחיר, התאמה אישית לצרכים, רלוונטיות של הכיסויים ל־ 2021 , מניעת כפל ביטוחים, אבל ההמלצה שלי אליכם היא: אל תחכו שהמחלה תדפוק בדלת. כולנו יודעים שגילוי מוקדם ומעקב רציף יכולים להציל חיים. ביטוח הבריאות נותן מענה רחב לבדיקות רבות בכל התחום של רפואה מונעת - בדיקות גנטיות, בדיקות סקר, בדיקות אבחנתיות ועוד. הגיע הזמן לנער את האבק מהפוליסה ולוודא עם סוכן הביטוח שאכן יש לכם את כל מה שצריך, או שלפחות תדעו בדיוק על מה אתם מבוטחים".

ויק פלח
כתובת: יובל 40 , רמת גן (בניין ספיר)
טל': 052-3431449
אימייל: vik@vip-ins.org.il

צולם בוילה s רמת השרון, עיצוב: מיכל קינן סיני, אדריכלות פנים | ניהול פרויקט: חן אלבז | צילום: אמיר יהל | סגנון: פיני זומר | איפור: אלמוג גבזו לרוית אסף בית הספר למקצועות היופי | שיער: יוסף חביב | ע. צלם: יוגב מאיר | ע. סגנון: חי בנוז
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button