רוני לפידות, יועצת קריירה

רוני לפידות, יועצת קריירה

המנטורית שתעזור לכם לפצח את הקוד האישי שלכם בקריירה ולהתנהל באושר בעולם העבודה החדש

מוגש מטעם רוני לפידות
פורסם:

1 צפייה בגלריה
רוני לפידות, יועצת קריירה
רוני לפידות, יועצת קריירה
רוני לפידות, יועצת קריירה
(אמיר יהל)
מי אני: "מפתחת שיטת 'פיצוח הקוד האישי והארגוני' - השיטה האפקטיבית להתנהלות בעולם העבודה החדש. מרצה, מנטורית ועתידנית. מתמחה בייעוץ לפיתוח קריירה למחפשי עבודה שכירים ועצמאיים, אבחון והכוונה תעסוקתית, הכשרת אנשי מקצוע והטמעת תפיסה מתקדמת ואסטרטגיה חדשנית לניהול משאבי האנוש ותהליכי הגיוס".
מרגישים שהקריירה שלכם מדשדשת? שאתם לא במקום שבו אתם רוצים וצריכים להיות בחיים? גם רוני לפידות, יועצת ואסטרטגית לניהול קריירות ומשאבי אנוש לפרטים וארגונים, הייתה בנקודה הזאת. "לנקודה הנוכחית בחיי הגעתי מעשור בתעשיית ההייטק בתפקידים של גיוס ו־HR שבו הרגשתי שאני לא מממשת את הפוטנציאל שלי", היא מספרת. "נעתי מתוך אקסיומות כמו 'אין עבודה בצפון', 'אי אפשר להתפרנס ממה שאני אוהבת', 'חייבים להיקרע כדי להרוויח טוב'. הייתי במקום שבו נמצאים הרבה מהאנשים שמגיעים אלי, תנועה מתוך לחץ סביבתי, צורך להתפרנס ואז פשרה. עד שאמרתי 'לא עוד' והחלטתי לשנות. מתוך הצורך שלי פיתחתי שיטה שהביאה אותי לעבודת חלומותיי. השיטה שפיתחתי הביאה ל־ 80% השמה ולסיפורי הצלחה מרגשים, ובשלב מסוים החלטתי למנף את הידע, הניסיון והאג'נדה כדי לצאת לדרך עצמאית והקמתי את העסק שלי".

"ביוני דמי האבטלה יסתיימו. עכשיו זה הזמן להגיע לייעוץ ולהתביית על הכיוון המקצועי, כזה שמחבר בין הפאשן לפרנסה בלי פשרות"


למה כדאי לי להתניע את הקריירה שלי דווקא איתך?
"משפט הדגל שלי הוא: If the facts don't fit the theory, change the facts (אלברט איינשטיין). זה מה שאני מלמדת את מי שמגיע אלי, ואני רוצה שעוד ועוד אנשים יפצחו את הקוד האישי שלהם בקריירה, יגלו את הטאלנט שלהם ויממשו את הכיוון על ידי שינוי התפיסה שלהם לגבי עצמם ולגבי מה שאפשרי עבורם. אני מומחית בהכוונה למציאת הכיוון המדויק בקריירה ובחיבור אנשים לעצמם באמצעות שילוב של ידע, ניסיון מהשטח והבנה מצוינת של המערכת האנושית על שלל מרכיביה, מה שמאפשר לי לזהות במדויק מי עומד מולי ומה הוא צריך. הייעוץ מבוסס על חשיבה עתידנית וטכניקות אימוניות לשינוי תפיסה וגישור על פערים, ארגז כלים יצירתי וחדשני והכוונה פרקטית המובילה לתוצאות בזמן קצר. מעבר לכלים המקצועיים אני מביאה חשיבה מתקדמת שרואה את הקשר בין מה שקורה למחפשי העבודה בשטח לבין הדרך שבה הם תופסים את עצמם, ומחברת למעשה בין המשאב האנושי, הארגוני והסביבתי".
האם עכשיו זה בדיוק הזמן לבדוק מה קורה איתנו מבחינה מקצועית?
"השנה חווינו משבר שהרעיד את הקרקע מתחת לרגלינו, אך גם יצר שינוי גדול בתשתיות שהכרנו. זו הזדמנות לעשות שינויי קריירה ולחשב מסלול מחדש. בשגרה השוטפת יש קושי לקחת פסק זמן, הקורונה אפשרה עצירה כדי לבחון: האם אנחנו מרוצים מהעשייה? האם מתקיים איזון בין חיים לקריירה ומימוש? בנוסף, עולם העבודה השתנה ונפתחו הזדמנויות. מקצועות נעלמים ונכנסים חדשים, תנאי עבודה משתנים. ביוני דמי האבטלה יסתיימו. עכשיו זה הזמן להגיע לייעוץ ולהתביית על הכיוון, כזה שמחבר בין הפאשן לפרנסה בלי פשרות. זה בדיוק מה ששיטת פיצוח הקוד האישי מאפשרת".

טיפים למציאת משרת החלומות שלכם

1. אף אחד לא יודע יותר טוב מכם מה נכון לכם!
לחץ סביבתי, אותן "עובדות" והכפפות חיצוניות, מרחיק אתכם מעצמכם. למדו להשתיק את הקולות האלה ולהבין מה אתם באמת רוצים.
2. כשאתם מחפשים את הדבר הבא, הגדירו מה הגבולות
זה ימקד אתכם בעיקר ולא בטפל. אנשים שולחים קו"ח והולכים לראיונות רק כדי להרגיש אקטיביים בתהליך, אך זה עלול להתיש וליצור חוויית אכזבה.
3. פתחו זהות מקצועית עצמאית
הדגישו את הכישורים שלכם, עמדו על הבידול האישי וזהו באופן תדיר הזדמנויות, גם בתוך מקום העבודה.
4. היזכרו באתגרים שצלחתם בעבר
מה עבד לכם שם? השתמשו בתובנות להתמודדות עם האתגר הנוכחי.
5. הניחו לשכל
התמקדו ב"מה" אתם רוצים ולא ב"איך" - לפעמים תופתעו לגלות שה"איך" הזה נראה אחרת משחשבתם אך מדויק עבורכם.

רוני לפידות - פיצוח הקוד האישי והארגוני
טל': 054-3311653
אימייל: ronyk.lapidot@gmail.com


צולם בוילה s רמת השרון, עיצוב: מיכל קינן סיני, אדריכלות פנים | ניהול פרויקט: חן אלבז | צילום: אמיר יהל | סגנון: פיני זומר | איפור: אלמוג גבזו לרוית אסף בית הספר למקצועות היופי | שיער: יוסף חביב | ע. צלם: יוגב מאיר | ע. סגנון: חי בנוז | חולצה: רונן חן /// מכנסיים: אוסף פרטי
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button