עו"ד שרון נהרי, מתמחה בליווי נפגעי עבירות מין

המומחים בתחומם 2021: עו"ד שרון נהרי ומיכאלה (מיקה) מונטנה

כבר 22 שנה שעו"ד שרון נהרי עוסק בתחום הפלילי והצווארון הלבן. מיכאלה (מיקה) מונטנה, מנטורית לחיים, עוזרת לנשים ללמוד מהעבר על העתיד. ביחד הם זוג מנצח

מוגש מטעם עו"ד שרון נהרי ומיכאלה (מיקה) מונטנה
עודכן:

2 צפייה בגלריה
מתמחה בליווי נפגעי עבירות מין
מתמחה בליווי נפגעי עבירות מין
עו"ד שרון נהרי, מתמחה בליווי נפגעי עבירות מין
(עדן חלמיש)

ספר על תחום עיסוקך ועל הכשרתך המקצועית?
״22 שנים עוסק בעריכת דין במשפט פלילי, צווארון לבן והסגרות. במשרד מחלקות שונות ועורכי דין יוצאי פרקליטות והתביעה המשטרתית, בעלי נסיון יחודי בליווי משפטי בנפגעי עבירות מין.
היתרון המובהק של משרדנו הוא הניסיון העשיר בקריאת מהלכי כל צד בהיבט הפלילי והן באזרחי. בשנים האחרונות, הוקמה מחלקה ייעודית המתמקדת בסיוע וליווי נפגעי תקיפה מינית ודרישה לפיצויים״.
מהו האתגר הכי גדול במקצוע מבחינתך?
״להמציא את עצמי מחדש בכל תיק בו אני מטפל וזאת באמצעות 'יצירתיות משפטית', המובילה לא פעם לתוצאה הרצויה עבור הלקוח, שזו מעין ׳שליחות׳״.
מה החשיבות לקבל ייעוץ מעורך דין, כאשר אישה מוטרדת מינית?
״עורך דין מנוסה, יודע היטב כיצד להדריך וללוות את נפגעי העבירה בכדי לבסס דרישתו לפיצויים מהפוגע, טרם הגשת תביעה לבית משפט. הייעוץ הראשוני, יעזור לארגן את שלל הטענות בצורה מחושבת ומסודרת תוך שימת דגשים על הנקודות החשובות, הראיות שנאספו, והתראה ואזהרת הפוגע בגין הצעדים הבאים שהנפגע עשוי לנקוט במידה ולא ישולמו הפיצויים.
במקרים מסוימים אפשר אף לנקוט בהליך משפטי של הטלת עיקול זמני, במעמד צד אחד ולעקל את נכסי הנדל״ן של הפוגע או על חשבונותיו או רכבו, זאת כדי למנוע מצב שלא יהיה ממי להיפרע לאחר פסק דין שיינתן כנגדו לתשלום פיצויים לנפגע התובע״.

"לקוחה הגיעה למשרדנו נסערת, לאחר שפוטרה בבושת פנים מעבודתה, תוך שנגרמו לה נזקים נפשיים חמורים. הוכחנו כי למרות שהיה רומן ויחסי מין בהסכמה, בהתאם לחוק הרי שמדובר בעבירה אסורה של ניצול יחסי מרות"


מהן הראיות שיכולות לסייע להוכחת האשמה או תביעת פיצויים?
״חשוב להבין לעומק את הסיפור מנפגעי העבירה. לא פעם תיקים נסגרים רק משום שחסרות ראיות. לא אחת ניהלנו במשרד חקירה מעמיקה שהולידה קבלת ראיות ותוצרים שהביאו להצלחה. חשוב לאסוף נתונים כגון: מיקומי התרחשות הפגיעות המיניות, תכתובות מייל ומסרונים, גביית תצהירים מעדים שנכחו באירועים, הקלטות ואף להסתייע בחוקרים פרטיים״.
ספר על רגע שיא בקריירה שהינך גאה בו?
״היו רגעים ותיקים שהיוו כל אחד בפני עצמו שיא, אך אתרכז בכתבה זו במקרים הנוגעים לנפגעות עבירות מין. בענייננו אספר על לקוחה שהגיעה למשרדנו נסערת, לאחר שפוטרה בבושת פנים מעבודתה, תוך שנגרמו לה נזקים נפשיים חמורים. הוכחנו כי למרות שהיה רומן ויחסי מין בהסכמה, בהתאם לחוק הרי שמדובר בעבירה אסורה של ניצול יחסי מרות שהתקיימו ביניהם. הושג עבור הלקוחה פיצוי כספי בגובה של מאות אלפי שקלים. מקרה נוסף, לקוחה שפנתה למשרדנו בטענה שמעבידה הטרידה מינית ללא הסכמה ולרבות במילים ובהתנהגות ושליחת מסרונים. משרדנו הגיע לפשרה של תשלום פיצוי מכובד ללקוחה. כך גם במקרה של מעצר בחו״ל לצרכי הסגרה לישראל או מישראל למדינה זרה. הכל קורה מהרגע להרגע. קרה לי כבר שנעצר ישראלי בפיליפינים בתיק של עבירות מרמה והלבנת הון ובתוך מספר שעות כבר הייתי על הטיסה בדרכי לפיליפינים״.
מקצועית, היכן אתה רואה את עצמך בעוד 5 שנים?
״כמובן להמשיך בייצוג בפלילים, צווארון לבן והסגרות. שאיפתי לשים דגש ולפתח את המחלקה המטפלת בייצוג וליווי נפגעי עבירות מין. לא אחת עולה בי החשש, כי יכולת ומצב כלכלי או היעדר יכולת תשלום מראש לעורך דין, ימנע ליווי משפטי לנפגעי עבירת מין.
ברצוני להדגיש כי הדרישה לפיצויים מהפוגע בטרם תביעה, הינה ללא תשלום מראש, אלא מותנית בתשלום שכר טרחה באחוזים, מהתוצאה״.

עו"ד שרון נהרי
כתובת: מצדה 7, בני ברק (בניין בסר 4, קומה 40)
טל׳: 03-6968070, 03-6969080
אתר: www.nahari-law.co.il
אימייל: office@nahari-law.co.il

מיכאלה (מיקה) מונטנה היא מנטורית לחיים של צמיחה ומשמעות: "אפשר לחיות את ההווה עם הבינה והתובנות של העתיד", היא אומרת ומספרת על השליחות והאתגרים בעבודתה


2 צפייה בגלריה
מיכאלה (מיקה) מונטנה, מנטורית לחיים
מיכאלה (מיקה) מונטנה, מנטורית לחיים
מיכאלה (מיקה) מונטנה, מנטורית לחיים
(עדן חלמיש)

ספרי על תחום עיסוקך ועל הכשרתך המקצועית?
״אני מנטורית לחיים שלמים וצמיחה ואף, מרצה ומדריכת נשים ונערות בשיטת: ״רוצה להיות אני״. שיטה זו יוצאת מהתפיסה שבסופו של דבר כל אחת מייחלת להיות היא, בהכי אמיתי שלה, תוך הגעה לשורש של הרצונות, המאווים, התשוקות והחלומות שלה, מבלי לבטל את עצמה ולרצות אחרים.בעזרת 'wanna be me' תלמדי לאהוב עצמך כפי שאת, תוך הקניית נשיות בטוחה, ביצוע שינוי משמעותי בחיים, השגת מטרות, צליחת משברים, העצמה ואהבה עצמית. כמי שחוותה על בשרה עליות וירידות, משברים בין אישיים בזוגיות, ובכלל בחיים, אני רואה זאת כשליחות לעזור ולהדריך נשים ונערות לכיוון בחיים. כל הצלחה מרחיבה את לבי מחדש. אני מדריכה בשיטה שפיתחתי במהלך השנים: 'רוצה להיות אני', בעוד שבדרך כלל מטפל עובד לפי שיטה אחת שלמד, אני פיתחתי שיטה המשולבת עם מספר שיטות טיפול שונות, שהתמקצעתי בהם: Nlp, נאוהומונלגיה, דניאל דוידסון, אילנה רוגל, טיפול בטראומות וחרדות, ׳מגירות׳, קואצינג ברוח היהדות, ניראות ותדמית שלמדתי בניו יורק".
מהו הכח המניע אותך בקריירה?
״אותה תחושת השליחות שמכוננת בי, לסייע לנשים ונערות להשיג את מטרותיהן, איכות חיים ומסלול נכון״.

"כמי שחוותה על בשרה עליות וירידות, משברים בין אישיים בזוגיות, ובכלל בחיים, אני רואה זאת כשליחות לעזור ולהדריך נשים ונערות לכיוון בחיים"


מהו האתגר הכי גדול במקצוע מבחינתך?
״האתגר הגדול שלי הינו להנחיל לכל הנשים את הקוד שיצרתי 'חכמת הבדיעבד': אפשר לחיות את ההווה עם הבינה והתובנות של העתיד. כמה פעמים שמעת: הייתי חוזרת אחורה, אילו רק היה לי השכל של היום.. חוכמת 'הבדיעבד', היא כאן ועכשיו! כולנו מבינים שהחיים מורכבים, מאתגרים ובעלי משברים: למצוא אהבה וזוגיות, קושי בזוגיות, עם הילדים, בעבודה ובכלל.. היום ניתן לצייד כל אישה בארגז כלים לחיים, אשר יסייע לה לצלוח את המהמורות ולעשות בחירות מדוייקות לה, מתוך מודעות והקשבה פנימית״.
מה נותן לך מוטיבציה לקום כל בוקר מחדש?
״אני מקבלת מוטיבציה מסיפורי ההצלחה של נשים ונערות שעוברות שינוי מהפכני חיובי בחייהן במהלך תהליך ההדרכה 'רוצה להיות אני' ומגשימות את חלומותיהן״.
מקצועית, איפה את רואה עצמך בעוד 5 שנים?
״אני מאחלת לעצמי להמשיך בעשייה, להמשיך לגדול ולהתפתח כאדם, וכמובן להשפיע על כמה שיותר נשים לייצר שינוי בחייהן. זהו הייעוד של חיי!״.
מיכאלה (מיקה) מונטנה
כתובת: אריה גלבלום 2 א׳, צהלה, תל אביב
טל׳: 054-3100528
אימייל: mikastyling@gmail.com

עורכת הפרויקט: שוש רוטנברג | צילום: עדן חלמיש | איפור: רונית יולזרי | לוקיישן: אולפני Ynet
פורסם לראשונה: 17:22, 04.05.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button