מיכאל לוי, מבעלי קבוצת פיננסים לישראל

מיכאל לוי, איש כספים ומשכנתאות

מבעלי קבוצת פיננסים לישראל, והאיש שיעזור לכם לקבל מהבנק את המשכנתה הטובה ביותר עבורכם!

מוגש מטעם מיכאל לוי
פורסם:

1 צפייה בגלריה
מיכאל לוי, מבעלי קבוצת פיננסים לישראל
מיכאל לוי, מבעלי קבוצת פיננסים לישראל
מיכאל לוי, מבעלי קבוצת פיננסים לישראל
(אמיר יהל)

בדרך לרכישת נכס ולקיחת משכנתה? מזל טוב, אבל כדי שגם תצליחו, מיכאל לוי, מבעלי קבוצת פיננסים לישראל בע"מ, מבקש מכם רק דבר אחד - אל תעשו את זה לבד! לדבריו, בנושא כל כך משמעותי, חשוב שכולם, בלי יוצאים מהכלל, יתייעצו וייעזרו באנשי מקצוע. "את קבוצת פיננסים לישראל הקמנו כבר לפני כמעט עשור", הוא מספר. "קבוצת פיננסים היא מחלוצות חברות הייעוץ למשכנתאות בארץ, וסללה את הדרך למאות חברות ייעוץ נוספות. מה שמייחד ומיוחד בתחום המשכנתאות הוא השילוב יוצא הדופן של העולם הפיננסי והחברתי! הרי מטרתנו היא לעזור ליוסי ועליזה מעפולה שמתקשים לעמוד בתשלומי ההלוואות שלהם, או לזוגות צעירים המבקשים עזרה מול הבנקים בתהליך רכישת נכס, והדוגמאות רבות מאוד. קבוצת פיננסים לישראל פועלת ברישיון להגיש תיקים לבנקים השונים. כחלק מהפעילות שלנו אנחנו עוזרים ללקוחות לקבל משכנתה לטובת רכישת נכס, אנחנו ממחזרים משכנתאות קיימות כדי לצמצם משמעותית את רווחי הבנק, ואנחנו מובילים בכל הקשור לאיחודי הלוואות לתוך המשכנתה".
למה כדאי לי לקבל ייעוץ משכנתה דווקא בקבוצת פיננסים לישראל?
"ראשית, מכיוון שאנחנו היחידים (בטח מבין 50 החברות המובילות) שלא גובים כל תשלום עד שהתהליך יסתיים עם האישור העקרוני מוועדת האשראי של הבנק - אין מקדמה! אין דמי פתיחת תיק! אין צורך בצ'ק דחוי וכדומה. למעשה, כשאנחנו מזמינים לקוחות לפגישה אנו מבקשים שיקפידו להגיע ללא כל אמצעי תשלום. מעבר לשיטת העבודה הייחודית שלנו, אנחנו גאים בכוח הקנייה העצום שלנו. אנחנו מעבירים לבנקים השונים עשרות תיקי משכנתה מדי שבוע כבר במשך שנים רבות ולכן מדובר בכוח קנייה עוצמתי אל מול הבנקים. בנוסף, גולת הכותרת היא נבחרת הבנקאים שלנו, הכוללת בנקאים לשעבר שמכירים היטב את המערכת הבנקאית מפנים, כמו גם רואי חשבון, כלכלנים ועורכי דין. אלה האנשים שייצגו אתכם בוועדות האשראי. מעבר למקצועיות, בקבוצת פיננסים כולנו מבינים היטב את האחריות העצומה שעל כתפינו ורואים בעשייה שלנו שליחות, במיוחד לנוכח העובדה שלאורך שנות פעילותנו נחשפנו לכל כך הרבה עוולות. ראינו מקרים רבים שבהם המשכנתה מייצרת לבנק רווחים עצומים על חשבון כספי הלקוחות, ראינו עד כמה זה קריטי ומשמעותי כשהלקוח מיוצג על ידי איש מקצוע, או לחלופין - עד כמה הבנקים יכולים להיות מסוכנים לאלה שמגיעים אליהם ללא ליווי מקצועי".

הטיפ הכי חשוב לכיס: בשום פנים ואופן אל תנהלו מו"מ עם הבנק ללא ליווי איש מקצוע! משכנתה לא טובה משמעותה הפסד ישיר של עשרות ומאות אלפי שקלים. לכן, כבר בתחילת הדרך חשוב לפנות לאיש מקצוע כדי שינהל את המו"מ מול כמה בנקים בו זמנית


האם עכשיו זה בדיוק הזמן לבדוק מה קורה עם המשכנתה שלנו?
"בהחלט. תקופת הקורונה הביאה משפחות רבות לקשיים כלכליים. למשפחות רבות יש ירידה משמעותית בהכנסות, וכתוצאה מכך ניתן להיכנס בקלות לחובות ואז להלוואות. לא רבים יודעים זאת, אבל לאחרונה בנק ישראל כפה על המערכת הבנקאית תקנות שנועדו לסייע לבעלי המשכנתאות ויכולות להוזיל באלפי שקלים את המשכנתה של כל אחד מאיתנו, לכן זה הזמן למחזר את המשכנתה וההלוואות וליהנות מהוזלה חודשית משמעותית או מקיצור שנים אגרסיבי בזכות התקנות החדשות. ברור ומובן שלבנקים אין כל אינטרס להציע זאת ללקוחות, ולכן קריטי להיעזר באנשי מקצוע הבקיאים בתקנות. כל בעלי המשכנתאות, חשוב שתדעו גם אם אתם בטוחים שמנהל סניף הבנק הוא חבר שלכם, גם אם אתם בטוחים שיש לכם משכנתה בתנאים מדהימים כי אתם אלופים במשא ומתן, תחשבו שנית! עצתנו היא שכולם, כולל כולם, חייבים לבדוק ולברר אם הם זכאים ליהנות מהתקנות החדשות".

קבוצת פיננסים לישראל בע"מ

כתובת: בן גוריון 1, מגדלי בסר 2, קומה 6, בני ברק
טל': 03-6881811, 2005 *
אתר: israelfg.com

צולם בוילה s רמת השרון, עיצוב: מיכל קינן סיני, אדריכלות פנים | ניהול פרויקט: חן אלבז | צילום: אמיר יהל | סגנון: פיני זומר | איפור: אלמוג גבזו לרוית אסף בית הספר למקצועות היופי | שיער: יוסף חביב | ע. צלם: יוגב מאיר | ע. סגנון: חי בנוז
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button