שירי טל אטיאס

שירי טל אטיאס, יועצת זוגית, משפחתית ומדריכת הורים

האישה שתעניק לך את הכלים הדרושים לניהול זוגיות בריאה וחיי משפחה רגועים

מוגש מטעם שירי טל אטיאס
פורסם:

1 צפייה בגלריה
שירי טל אטיאס
שירי טל אטיאס
שירי טל אטיאס
(אמיר יהל)

היי, נעים להכיר
שמי שירי טל אטיאס, יועצת זוגית, משפחתית ומדריכת הורים. יש לי תואר ראשון בפסיכולוגיה, תואר שני (M.A) בייעוץ משפחתי, הסמכה בהדרכת הורים מטעם מכון אדלר והסמכה בייעוץ זוגי וגישור. אני בעלת קליניקה לייעוץ זוגי, פרטני, הדרכת הורים וליווי רגשי לנשים ולזוגות בתהליכי כניסה להיריון.
למה את צריכה אותי בחיים שלך
מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי אוזן קשבת לחבריי, למשפחתי ולסביבתי. לאורך כל חיי תמיד עבדתי עם אנשים, וידעתי שהייעוד שלי הוא לעזור ולייעץ להם. ניסיוני הרב לימד אותי שחשוב שכל אישה תכניס לחייה יועצת זוגית, משפחתית ומדריכת הורים. ייעוץ בתחומים הללו יכול לסייע לה לנהל טוב יותר את חיי הזוגיות, את מערכת היחסים מול הילדים ואת חייה שלה.
מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי אוזן קשבת לחבריי, למשפחתי ולסביבתי. לאורך כל חיי תמיד עבדתי עם אנשים, וידעתי שהייעוד שלי הוא לעזור ולייעץ להם
תמיד אפשר לשפר את מערכות היחסים במשפחה ממקום של צמיחה. מניסיוני, כשמתייעצים בשלבים הראשונים של קשיים בזוגיות, לרוב לא מגיעים למצבי משבר כלל. הייחוד שלי כיועצת הוא השילוב בין ייעוץ זוגי, ייעוץ פרטני והדרכת הורים, המסייע לי לראות את התא המשפחתי כמכלול אחד, כך שפתרון בעיה בתחום אחד ישפיע בקשר ישיר על האחר. אני מאמינה, ולמעשה כבר יודעת, שכשכל אחד מבני הזוג מסופק ומרוצה בחייו כאדם פרטי, טוב לו יותר בזוגיות, הבית רגוע יותר, והדבר משפיע ישירות על הילדים ועל האווירה המשפחתית בבית.


באילו מצבים בחיים כדאי שאהיה לצדך
1. זוגיות טרייה
לפני שיוצאים לדרך משותפת כדאי להגיע ולהתייעץ לצורך בניית בסיס נכון ויציב להמשך.
2. מעבר מזוגיות להורות
עם כל השמחה, המעבר להורות עם הולדת הילד הראשון עלול לעורר קשיים רגשיים, חרדות, חוסר אונים, מתחים וקונפליקטים זוגיים. זו תקופה של שינוי המחייבת הסתגלות והתאמה למצב החדש, ועלול להיווצר קושי אם בני הזוג הפכו להורים בלי שביססו קודם לכן את הקשר הזוגי.
3. משבר זוגי
כדאי מאוד להגיע לייעוץ בשלבים הראשונים של משבר, כשבני הזוג מרגישים שיש להם קושי לתקשר ואין ביניהם
הבנה הדדית. בייעוץ ניתן ללמוד לשמור על תקשורת נכונה, לשנות דפוסים ולהגיע לפשרות.
4. בעיות עם הילדים (הדרכת הורים)
פונים אלי הורים, שמעוניינים להתייעץ לגבי ההתנהלות מול הילדים. הם חשים שאין להם סמכות הורית, שהילדים לא מקשיבים להם, בגלל מריבות אחים או שיש חילוקי דעות בין בני הזוג לגבי גישות שונות בחינוך הילדים. לכולנו יש פנטזיה על משפחה שמחה והרמונית ונטולת צעקות וחילוקי דעות, אבל במציאות זה קצת אחרת. המטרה שלי היא לאפשר להורים להיות ההורים שהם רוצים להיות וליצור לילדים את התנאים לגדול באווירה טובה. במפגשים אני מסייעת לבני הזוג לזהות את הקושי ולמקד את הבעיה ונותנת להם כלים פרקטיים להתמודדות.
5. תהליכי פרידה וגירושים עם ילדים
הפרידה משפיעה מאוד על הילדים ומערערת את תחושת הביטחון שלהם. בתהליך ניתנים לשני בני הזוג כלים להתמודדות והתנהלות נכונה. למשל: איך לספר לילדים? איך לשתף פעולה למרות הפרידה? ובעיקר תיאום ציפיות לגבי ההתנהלות עם הילדים לאחר הפרידה. תקשורת טובה ביניהם תשפיע על הדרך שבה הילדים יחוו את הגירושים.
6. נשים או זוגות בטיפולי פוריות ופונדקאות
אני מטפלת בנשים ובזוגות שמתמודדים עם אתגרי פוריות כבר שנים. כאחת שעברה את התהליך, אני יודעת מה אותן נשים ובני זוגן עוברים ועם מה הם מתמודדים. טיפולי פוריות זה תהליך שיכול לקחת שנים וגורם לתחושה של תקיעות בחיים, ולכן חשוב לטפל גם בהיבט הרגשי כדי להפחית חרדה, לשתף ולקבל סיוע.
7. ליווי פרטני בהיריון "יקר"
עבור נשים רבות שעברו טיפולים לתקופת ההיריון והציפייה להורות מתווספים חרדות וחששות שמשהו ישתבש בדרך. מאחר שברוב המקרים ההיריון נקלט לאחר לא מעט קשיים, הוא נחווה בעיניהן כהיריון "יקר" ויש רצון לשמור עליו מכל משמר. החרדות והמתח הרב יכולים להשפיע מאוד על מהלך ההיריון ועל העובר, ובמפגשים אני מסייעת במתן כלים להתמודדות עם הדאגה והמתח הרב.

שירי טל אטיאס
טל' : 050-9520088
אימייל: shiriattias@gmail.com

צילום: אמיר יהל / סגנון: הילה ג'רבי | ניהול הפרויקט: חן אלבז. צולם במלון שרתון תל אביב בלובי החדש
איפור: אלמוג גמזו לבית הספר לאיפור רוית אסף /// שיער: עדן יצחקי לאור אוחנה /// ע. צלם: יוגב מאיר /// חליפה: מוריאל דיזיין
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button