מורג מרדכי, עורכת דין

מורג מרדכי, עורכת דין

המומחית שתלווה אתכם בכל הליך משפטי ותדאג לצייד אתכם במערכות ההגנה המשפטיות שאתם ויקיריכם זקוקים להן

מוגש מטעם מורג מרדכי
פורסם:

1 צפייה בגלריה
מורג מרדכי, עורכת דין
מורג מרדכי, עורכת דין
מורג מרדכי, עורכת דין
(אמיר יהל)

מי אני: "עורכת דין, בעלת תואר ראשון במשפטים ומדע המדינה מטעם הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית, מוסמכת מטעם האפוטרופוס הכללי לערוך ייפוי כוח מתמשך, ובימים אלו עושה גם תואר שני במשפטים. בעלת משרד המתמחה בענייני משפחה וירושה, דיני עבודה והוצאה לפועל".

אומרים שלפעמים לא אנו אלו שבוחרים את הקריירה שלנו, אלא היא זו שבוחרת אותנו. סיפורה של עורכת הדין מורג מרדכי מסתמן ככזה. את תחום המשפחה בחרה לדבריה מורג הנערה. "גדלתי בבית שבו ההורים שלי לא הסתדרו ביניהם, ובכל זאת בחרו שלא להתגרש כדי שלא לפגוע בנו, הילדים", היא מספרת. "עם זאת, במבחן התוצאה אנחנו היינו אלו שסבלו הכי הרבה. בהמשך הבנתי שלמרות שהצדדים העיקריים לסכסוך הם בני הזוג, חסרי הישע היחידים הם הילדים הלכודים באמצע. לכן היום, כשאני בוחנת תיק משפחה, אני בודקת תחילה כיצד יושפעו הילדים מאותו הליך, מאופן התנהלותו, מרצונות הצדדים ומהתנהגותם. עוד בהיותי תלמידת תיכון לקחתי חלק במגמה משפטית על־אזורית באוניברסיטה העברית במשך שלוש שנים. במהלך תקופה זו הבנתי כמה אני נמשכת לעולם המשפט וכמה אני חדורת תחושת שליחות ורצון להשפיע, ובסיום התיכון הבטחתי לעצמי שאחזור ללמוד משפטים באוניברסיטה העברית. ואכן, לימים חזרתי לעשות תואר במשפטים ומדע המדינה באוניברסיטה, שבמהלכו התחתנתי והבאתי לעולם את שני ילדיי. אלו היו שנים מאתגרות שבעקבותיהן הבנתי למה אני מסוגלת ומה כוחי. עם סיום מבחני הלשכה קיבלתי החלטה אמיצה להיות עצמאית".

"חשוב להצטייד במערכות הגנה משפטיות בדיוק כפי שמצטיידים במוצרי צריכה בסיסיים. אחרת הדבר עשוי לגרור השלכות קשות על חיינו ועל חייהם של היקרים לנו"


למה כדאי לי לנהל את ענייני המשפטיים דווקא אצלך?
"העיסוק בענייני משפחה הוא שליחות עבורי, שבאה מתוך ערכיות, חוויות החיים שלי ומתוך כנות ורצון אמיתי לחולל צדק ושינוי. אני לא אקח תיק שאני לא מאמינה בו, ואם בחרתי לטפל בתיק מסוים, אדע להשיג את התוצאה הראויה בו. לקוחות מגיעים למשרדי כשהם נסערים לרוב ובעלי רצון מסוים. המומחיות שלי היא לפענח מהי הבעיה שהובילה לאותו רצון. רק לאחר שאני מנתחת את האינטרסים שעליהם הלקוח רוצה להגן, אני נותנת את המלצתי. המטרה שלי היא להראות ללקוח את הדרך הערכית הטובה ביותר, היעילה ביותר וזו שעשויה לשרת אותו על הצד הטוב ביותר. המקצועיות והזמינות משחקות כאן תפקיד מרכזי. תחום דיני המשפחה מורכב מהלכות אשר אינן מעוגנות בחוק, וההליך עשוי להתנהל בכמה ערכאות שיפוטיות גם יחד".
האם עכשיו זה בדיוק הזמן להסדיר משפטית את העתיד שלנו?
"כולם טועים לחשוב שהקורונה כמעט מאחורינו, אבל השנה החולפת הוכיחה שבן רגע הכל יכול לצאת מאיזון. עוד התחוור לכולנו כמה קריטי שיעמדו לרשותנו מערכות הגנה משפטיות, כמו צוואה וייפוי כוח מתמשך, בשעה שיקירינו שוכבים במיטת חוליים מונשמים ומורדמים. אנשים לא מייחסים חשיבות למערכות ההגנה האלה, אבל חשוב להצטייד בהן בדיוק כפי שמצטיידים במוצרי צריכה בסיסיים. אדם שאינו מצטייד בהן - הדבר עשוי לגרור השלכות קשות על חייו ועל חיי יקיריו".

3 מערכות הגנה משפטיות שחשוב להסדיר מבעוד מועד


1. הסכם ממון / הסכם חיים משותפים
הסכם שייעודו הגנה על רכוש הצדדים בחייהם ומניעת מאבקים משפטיים עתידיים במצב של פרידה או גירושין. עריכת הסכם זה היא קריטית במצב של זוגיות בין ידועים בציבור וזוגיות פרק ב'. הסכם ממון טוב הוא כזה שסעיפיו מנוסחים תוך הסתכלות לטווח הרחוק.
2. צוואה
גם במקרה שיש הסכם ממון, אין הוא מפחית את הצורך בעריכת צוואה. חשוב לערוך צוואה בצורה יעילה ומקצועית מכיוון שכל התקלות בה מתגלות כשהמוריש כבר אינו בחיים ולכן קשה מאוד לתקנן. ניתן לערוך אף צוואות הדדיות בין בני זוג.
3. ייפוי כוח מתמשך ומסמך הבעת רצון
זהו מסמך שבו אדם מייפה את כוחו/ם של מי מקרוביו לדאוג לענייניו הרכושיים, האישיים והרפואיים בשעה שלא יהיה בר דעת לקבל החלטות בעצמו. מסמך שמומלץ לערוך בכל שלב בחיים, בפרט כשמדובר באנשים מבוגרים ובמשפחות חד־הוריות.

מורג מרדכי - משרד עורכי דין לענייני משפחה וירושה
כתובת: יגיע כפיים 2, תל-אביב
טל': 03-6131409, 052-6808902
אימייל: ragm.law@gmail.com

צולם בוילה s רמת השרון, עיצוב: מיכל קינן סיני, אדריכלות פנים | ניהול פרויקט: חן אלבז | צילום: אמיר יהל | סגנון: פיני זומר | איפור: אלמוג גבזו לרוית אסף בית הספר למקצועות היופי | שיער: יוסף חביב | ע. צלם: יוגב מאיר | ע. סגנון: חי בנוז | חולצה: ASIA /// מכנסיים: אוסף פרטי
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button