מיכל בלהנס

מיכל בלהנס, הבעלים של חברה למזונות על וקוסמטיקה טבעית

האישה שתלמד אותך שהבריאות, החיוניות והיופי מתחילים מבפנים, בגוף נקי מרעלים

מוגש מטעם מיכל בלהנס
עודכן:

1 צפייה בגלריה
מיכל בלהנס
מיכל בלהנס
מיכל בלהנס
(אמיר יהל)
היי, נעים להכיר
שמי מיכל בלהנס, בת 40 , אמא לשישה, הבעלים של חברת "ספירולינה פול לייף בע"מ", מותג ישראלי לייצור ושיווק מוצרי מזונות־על, תוספי תזונה וקוסמטיקה טבעית. אני מייעצת ומרצה בתחומי ה־Wellness, הבריאות והרוקחות הטבעית, מתמחה בפיתוח מוצרי בריאות ייחודיים לבריאות ויופי בשיטת IN&OUT בדגש על פיתוח עסקי בדיגיטל וברשתות החברתיות.
למה את צריכה אותי בחיים שלך
אני מאמינה שלגוף שלנו יש את הידע, החוכמה והכוחות לרפא את עצמו ולחיות חיים ארוכים ומלאי חיוניות. הסיבה שזה לא קורה ככה בפועל היא כי הוא עמוס ברעלים שמחלישים אותו, פוגעים בו וכך יוצרים דלקות, בעיות עור, בעיות עיכול, יתר לחץ דם, סוכר גבוה, מיגרנות, נשירת שיער ועוד.
במהלך חיי למדתי והתמקצעתי בתחום הבריאות הטבעית, וראיתי על אלפי נשים ואנשים את הקשר ההדוק והישיר שבין תזונה נכונה לחיים נקיים מרעלים ובין בריאות הגוף לבריאות הנפש. רעלים זה כל מה שנמצא בגוף שלנו ולא צריך להיות בו - תזונה מתועשת, מרוססת, אוויר מזוהם, קרינה, עישון, תרופות, מוצרי קוסמטיקה והיגיינה עמוסים בכימיקלים, סטרס ואפילו מחשבות ורגשות שליליים.

תבלו את הסלט בזרעי צ'יה. הם מזרזים את פעילות מערכת העיכול, סופחים נוזלים, משביעים ומזינים אותנו במגנזיום, סידן, חלבון וברזל
הגוף שלנו יודע להיפטר מרעלים באופן טבעי, אבל הוא לא מסוגל להתמודד עם הכמויות האדירות של הרעלים שאנחנו מכניסים אליו, ולכן צריך לעזור לו להתנקות. לאחר שגיליתי את עולם מזונות־העל, ואחר כך את עולם הרוקחות הטבעית, הבנתי שהשליחות שלי היא לעזור לאנשים לעשות את הצעד הבא לקראת חיים בריאים ונכונים, חיים נקיים מרעלים. המותג שלי מושתת על העיקרון של טיפול מבפנים ומבחוץ - שילוב של מוצרי סופר־פודס הנלקחים מבפנים עם מוצרי הקוסמטיקה הטבעית שמסייעים מבחוץ. כשאישה הופכת להיות מודעת לרעלנים שהיא מכניסה לגוף שלה ושל בני המשפחה שלה, מיד מתעורר בה הרצון הטבעי לעשות שינוי שמוביל לאיזון - ואני שם כדי לעזור לה לעשות את זה.
למה חשוב שתטפחי את עצמך מבפנים ומבחוץ
לעולם הסופר־פודס התוודעתי באחד מהטיולים שלי במזרח, לפני 16 שנה. תמיד הקפדתי על אורח חיים בריא, תזונה טובה ופעילות גופנית, ובכל זאת הייתי שנה אחרי לידה וסבלתי מנשירת שיער, מבעיות עיכול ומחוסר אנרגיה. לקחתי אצת ספירולינה ולא האמנתי כמה מהר וטוב היא השפיעה עליי - השיער התחזק, התמלאתי באנרגיה, וגם מערכת העיכול שלי השתפרה פלאים. הרגשתי שאני חייבת להכיר לעולם את הפלא הזה. כך התחיל מסע ההיכרות שלי עם עולם הסופר־פוד. בהמשך ראיתי שכדי לשמור על הבריאות שלנו, לספק את הטיפול השלם והמקיף ולקבל את התוצאות הטובות ביותר, צריך להשתמש גם במוצרי טיפוח והיגיינה טבעיים.

חמישה צעדים לטיפוח הגוף מבחוץ ובפנים
1. להתחיל את היום עם שייק ירוק מחוזק באצת הספירולינה וצמח המורינגה. מזונות־על אלה מכילים את הקשת הנרחבת ביותר של ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון וחלבון, נותנים לגוף בוסט של אנרגיה, מסייעים לטיפול בבעיות עור, לעיכוב תהליכי ההזדקנות בגוף, לשיפור מראה עור הפנים ולחיזוק השיער.
2. לקחת קומפלקס ויטמינים לחיזוק מערכת החיסון. בעיקר בתקופה זו חשוב לצרוך ויטמינים D ו־ C בשילוב צמחי מרפא מתאימים שתורמים לבריאות מערכת הנשימה ושומרים עלינו בריאות גם בחורף כמו אכינצאה, סמבוק, ליקוריץ, ציפורן החתול ולבונה.
3. לחזק את השיער בעזרת שמן ארגן. ובמקרים מסוימים גם בעזרת תוסף ייעודי שמכיל ספירולינה, קולגן, ליקוריץ, סרפד, ביוטין, אבץ, ויטמין B, התורמים לחידוש פעילות זקיקי השערה, ויסות בלוטות החלב, חיזוק סיב השערה, צמיחת שיער מחודשת והחזרת החיים לשיער.
4. לשתות לפחות פעם ביום תה מאצ'ה. הוא מסייע בהפחתת התיאבון, מאיץ שריפת שומנים ומרגיע.
5. לתבל את הסלט בזרעי צ'יה. הם מזרזים את פעילות מערכת העיכול, סופחים נוזלים, משביעים ומזינים אותנו במגנזיום, סידן, חלבון וברזל.

ספירולינה פול לייף
כתובת: קניון מול היער, המרוה 1, קרית טבעון
טל': 077-7006377
אימייל: info@spirulina.co.il


צילום: אמיר יהל / סגנון: הילה ג'רבי | ניהול הפרויקט: חן אלבז. צולם במלון שרתון תל אביב בלובי החדש / חולצה: H&M
איפור: אלמוג גמזו לבית הספר לאיפור רוית אסף /// שיער: עדן יצחקי לאור אוחנה /// ע. צלם: יוגב מאיר ///
פורסם לראשונה: 13:59, 03.03.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button