סילבי חיים, מומחית ללייזר

סילבי חיים, סיל לייזר

הכירו את האישה שתסיר כל שערה מגופכם וכל דאגה מראשכם, במחיר השווה לכל כיס וללא כאב

מוגש מטעם סילבי חיים
פורסם:

1 צפייה בגלריה
סילבי חיים, מומחית ללייזר
סילבי חיים, מומחית ללייזר
סילבי חיים, מומחית ללייזר
(אמיר יהל)

מי אני: "טכנאית לייזר, מומחית באבחון זקיקי השערה ופיגמנט, והבעלים של 'סיל לייזר בע"מ' - חברה להסרת שיער בלייזר. במכון מבצעים טיפולים בגוף ובפנים. הסרת שיער הפנים מתבצעת בשיטה ייחודית ללא גילוח, שפותחה במיוחד עבורנו".

לסילבי חיים הייתה זיקה לתחום הקוסמטיקה כמעט מאז שהיא זוכרת את עצמה. כבר בגיל שש היא העדיפה לבלות ליד שידת האיפור של אמא שלה ולשחק בלקים, איפור ושיער במקום לעשות דברים אחרים. "במהלך הקריירה שלי נחשפתי גם לעולם הסרת השיער בלייזר", היא מספרת. "הכל התחיל מחדר קטן אצלי בבית, ועם השנים הקמתי את סיל לייזר - חברה להסרות שיער בלייזר. אין אושר גדול יותר מלראות את הלקוחות חוזרות אלי עם עור חלק וחיוך גדול על הפנים אחרי הטיפולים. אנחנו מתמחים בהסרת שיער בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת טיפול נטול כאב".
כולנו מבינים שהדרך הטובה ביותר להתהלך בגוף חלק במדינה חמה כמו ישראל היא באמצעות הסרת שיער בטכנולוגיות מתקדמות. אבל כולנו יודעים גם דבר נוסף - הטיפולים האלה עולים לא מעט כסף ולכן אינם זמינים לכולם. סילבי חיים החליטה שצריך לשנות גם את המציאות הזאת. "כמי שהגיעה מבית לא פשוט מבחינה כלכלית, השאיפה שלי הייתה, ועודנה, להפוך את טיפולי הלייזר נגישים לכל כיס", היא אומרת. "מבחינתי מדובר בשליחות - אין לי ספק שאיכות החיים משתפרת פלאים הודות להסרת השיער בלייזר".

"הקדשנו את זמננו לפיתוח הטכנולוגיה המתקדמת בעולם בתחום הסרת שיער מהפנים ללא צורך בגילוח, והתוצאה נראית לעין כבר מהטיפול הראשון"


למה כדאי לי לעבור הסרת שיער בלייזר דווקא אצלך?
"קודם כל, בהיבט המקצועי, בסיל לייזר אנחנו עובדים עם המכשור המתקדם בעולם בתחום. הטיפולים מתבצעים באמצעות מכשיר בשם Optimas Inmode, המאושר על ידי משרד הבריאות, ה־ FDA וה־ EC , ומעניק תוצאות משמעותיות הנראות לעין החל מהטיפול הראשון. ידיות המכשור מגיעות עד למינוס 5 מעלות, כך שהקור מנטרל את תחושת הכאב בצורה משמעותית בהשוואה למכשירים אחרים בשוק. כידוע, אין כיום מכשור המתחייב להסרת שיער במאת האחוזים ולצמיתות, אך באמצעות המכשור שלנו עד 85% מכמות השיער לא יחזרו לצמוח כבעבר, תוצאה שתשנה עבורכם את איכות החיים מהקצה לקצה. כמו כן, טכנאיות הלייזר שלנו עברו הכשרות מקצועיות בחברה, והן בעלות תעודות מקצועיות להסרת שיער בלייזר. מעבר לכל אלה, אהבת האדם והשיח החברתי הם חלק בלתי נפרד מחיי, האווירה במכון חמה וביתית, והיחס אישי ומפנק. אחרי הכל, מדובר בטיפול אינטימי מאוד ולכן חשוב מאוד שהלקוחות לא יחושו במבוכה מול המטפלות".
למה עכשיו זה בדיוק הזמן לקבוע תור להסרת שיער בלייזר?
"כי למי שעדיין לא שם לב, אנחנו כבר כמעט בקיץ, ואחרי הסגרים. בזכות המכשור הייחודי שלנו תוכלו לנהל שגרת קיץ ישראלית ועדיין לעבור טיפולי לייזר ללא כוויות, כאב או נזקים - רק חשוב לא להשתזף 48 שעות לפני הטיפול ואחריו. בנוסף, הסרות שיער מאזור הפנים הפכו כיום למבוקשות ביותר, ולכן הקדשנו את זמננו לפיתוח הטכנולוגיה המתקדמת בעולם בתחום הסרת שיער מהפנים ללא גילוח, והתוצאה נראית לעין כבר מהטיפול הראשון. בזכות הקידמה הטכנולוגית, המקצועיות הרבה והיחס האישי מגיעות אלינו נשים מכל רחבי הארץ, ובימים אלה אנו מציעים חבילות טיפולים אטרקטיביות במיוחד לנשים. אני מזמינה אותך להצטרף לקהל לקוחותינו, וליהנות גם כן מעור פנים וגוף חלק במיוחד, וחשוב לא פחות - מהמון שקט נפשי".

סילבי מייעצת: 5 צעדים לתוצאה הטובה ביותר בטיפולי הסרת שיער בלייזר

1. להשתמש בסכין גילוח איכותית (לא סכין חד פעמית).
2. לעבור לדאודורנט ללא אלכוהול.
3. להקפיד על מועדי הטיפולים ולא לפתוח פערים.
4. לגלח את אזורי הטיפול יום לפני הביקור במכון, כך שבמקרה של פציעות מהגילוח החתך יספיק להיסגר.
5. לאחר הטיפול לחכות לפחות שבוע לפני גילוח נוסף (אם השיער מאוד מאוד מפריע ניתן לגלח אותו).

סיל לייזר בע"מ
כתובת: הבנים 89 , נס ציונה
טל' : 08-9141717 ,
052-4095370
אימייל : silvihaim10@gmail.com


צולם בוילה s רמת השרון, עיצוב: מיכל קינן סיני, אדריכלות פנים | ניהול פרויקט: חן אלבז | צילום: אמיר יהל | סגנון: פיני זומר | איפור: אלמוג גבזו לרוית אסף בית הספר למקצועות היופי | שיער: יוסף חביב | ע. צלם: יוגב מאיר | ע. סגנון: חי בנוז | חליפה: ASIA
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button