"המוצר שלנו מאפשר לאישה לקחת את הבריאות המינית בידיים שלה, בשקט שלה"

הבריאות המינית שלך בידיים שלך

זה פוגש 40% מהנשים, ובכל זאת אנחנו לא מדברות על זה. אם כואב לך בזמן קיום יחסי מין, או שאת סובלת מיובש בנרתיק, חשוב שתדעי שאפשר לטפל בזה. תכירי את הנשים מאחורי אקוופיט אינטימי, שפיתחו תכשיר קטן שעושה הבדל גדול. כן, בתרגול פשוט, לבד בבית, את יכולה לזכות בחיי האהבה שלך מחדש

מוגש מטעם אקוופיט אינטימי
פורסם:
"מאז שקיבלתי מחזור פחדתי להכניס טמפון. אולי זה היה משהו פסיכולוגי כי רופאת הנשים שהייתי אצלה לא איתרה שום בעיה. בהמשך פחדתי ולא רציתי לקיים יחסי מין עם חבר שלי. אמא שלי קראה על אקוופיט. ורדה קיבלה אותנו לשיחה והסבירה בצורה מפורטת על המוצר ועל מה שעובר עלי. ניסיתי להשתמש באקוופיט, ותוך שבוע הבעיה נעלמה כלא הייתה. זה ממש נס מבחינתי. הלוואי שכל נערה הייתה יודעת על האופציה הזו".
ענת, חיילת בת 19.

בואי נדבר רגע על כאבים בסקס. כן, זה מביך אבל זה כל כך חשוב, אז קחי נשימה עמוקה ותזרמי איתי. האם כואב לך כשאת מקיימת יחסי מין? האם כואב לך בחדירה? האם הנרתיק נשאר יבש גם כשאת מגורה? אז זה מה שאת צריכה לדעת:
א. יש פתרון ממש טוב לבעיה.
ב. את לא היחידה. למעשה כ-40% מהנשים מדווחות שחוו כאב בחדירה בפעם האחרונה שקיימו יחסי מין.
5 צפייה בגלריה
אקוופיט אינטימי
אקוופיט אינטימי
יש קשר של שתיקה סביב כאבים בעת קיום יחסי מין
(צילום: מיכאלה להט)
למה זה קורה לך
  • אם טרם ילדת וקשה לך להכניס טמפון לנרתיק וכואב לך כשאת מקיימת יחסי מין, ייתכן שאת סובלת מווגיניסמוס (התכווצות בלתי רצונית, חזרתית ומתמשכת של שריר פתח הנרתיק), או וסטיבוליטיס (כאבים חזקים בעת ניסיון חדירה לפתח הנרתיק), או מעיוות בשרירי הנרתיק. למעשה 17%-20% מבנות 18 עד 30 סובלות מכאבים.
  • אם את בגילאי 30 עד 45 כדאי שתדעי כי 30% מבנות גילך סובלות מכאבים בנרתיק, כאבים בעת קיום יחסי מין, דלקות וזיהומים פטרייתיים.
  • אם ילדת, הביאי בחשבון שהנרתיק עבר טראומה וזקוק לשיקום. כמו כן, האם ידעת? לא מדברים על זה כל כך, אבל הנקה עלולה לגרום ליובש בנרתיק.
  • האם חלית בסרטן ועשית כריתה מניעתית של הרחם? ההורמונים בנרתיק משתנים וחלק מתופעות הלוואי הן כאבים ויובש.
  • האם את בגיל המעבר? במקרה כזה, סיכוי סביר שאת סובלת מירידה ברמת ההורמונים בגופך, בעיקר ירידה בהורמון האסטרוגן, שאחראי בין היתר להזרמת הדם לנרתיק ולתחושת הסיכוך. בהיעדרו דופן הנרתיק נעשית דקה יותר, ואת חשופה יותר לדלקות בדרכי השתן. 50% מהנשים בגילאי 45 עד 70 סובלות מיובש בנרתיק, מכאבים בעת קיום יחסי מין ומדלקות חוזרות ונשנות.
אבל שימי לב לנתון הבא: עוברים שנתיים בממוצע והרבה מטפלים עד שאישה מוצאת פתרון לכאבים שלה. למה בעצם?
5 צפייה בגלריה
אקוופיט אינטימי
אקוופיט אינטימי
מכשיר קטן שעושה את ההבדל
(צילום: מיכאלה להט)

מה אפשר לעשות
יש קשר של שתיקה סביב כאבים בעת קיום יחסי מין ויובש בנרתיק. כשתבואי לרופא, סביר להניח שהוא לא ישאל אותך על זה, וסיכוי גבוה שאת תהססי להעלות את זה. מובן שכדאי לדבר על זה, כי ככה אפשר לפתור את הבעיה.
בשוק יש שיטות שונות לטיפול בכאבים וביובש בנרתיק – מכשירים ותכשירים. יש מוצרים כימיים כגלולות למניעת היריון, יש ג'לים, טבליות ונרות לנרתיק נגד פטריות, יש קרמים ויש מכשירים שנקראים מרחיבים וגינליים שעשויים להכאיב בפני עצמם כשהם באים לטפל בכאב.
ויש תכשיר אחד שכדאי שתכירי: אקוופיט ג'ל סטיק אינטימי שמו, והוא מעביר את הכוח לידיים שלך. זה תכשיר טבעי, שמיוצר על ידי נשים למען נשים, ומביא בחשבון את הצרכים המדויקים שלך. מדובר בג'ויסטיק בצורת קונוס, שאת מכניסה לנרתיק. לנוחיותך הוא גמיש, מתאים את עצמו לאנטומיה שלך ומגיע בשלושה גדלים שונים בהתאם לגודל פתח הנרתיק שלך. הוא מורכב ממים, חומצה היאלורונית, ויטמין B-3 ורכיבים צמחיים ללא אלרגנים, פראבנים והורמונים. יש לחזור על האימון כפעמיים עד שלוש בשבוע, שלוש עד חמש דקות בכל פעם, כשהמטרה היא להפעיל את שרירי הנרתיק שילחצו על הסטיק וכל לחיצה משחררת נוזל רך שמסכך את דופנות הנרתיק. זהו אימון אינטימי ללא כאב בשילוב הולכת חומרים מיטיבים לנרתיק.
5 צפייה בגלריה
אקוופיט אינטימי
אקוופיט אינטימי
בתרגול פשוט, לבד בבית, את יכולה לזכות בחיי האהבה שלך מחדש
(צילום: מיכאלה להט)

הנשים שמאחורי אקוופיט אינטימי
ארבע נשים עומדות מאחורי אקוופיט אינטימי. ורד איטליאנו, מתמחה בכימיה יישומית; רבקה שטרנברג, מתמחה בעיצוב, טכנולוגיה וחדשנות; ורדה מסר, מתמחה בעיצוב, מכירות ופיתוח עסקי; ד"ר איימי קסלמן, מיילדת וגינקולוגית מובילה, מומחית בבריאות נשים. "המוצר שלנו מאפשר לאישה לקחת את הבריאות המינית בידיים שלה, בשקט שלה", הן אומרות. "נשים לא מדברות על בעיות בסקס, לא עם הרופאים ולא אחת עם השנייה", מסבירות שטרנברג ומסר, "לכן הקמנו עמודי נחיתה, שמסבירים לך את הבעיה והפתרון. הטמענו בכל עמוד אפשרות ליצור קשר עם רופא או איתנו. גילינו שעל כל עשר נשים שפונות אלינו יש רק אישה אחת שפונה לרופא. אנחנו מקבלות כשבע פניות ביום, ואנחנו מלוות כל אישה שפונה בליווי רגשי, עד שהיא חווה הקלה".

5 צפייה בגלריה
אקוופיט אינטימי
אקוופיט אינטימי
הכוח עובר לידיים שלך
(צילום: מיכאלה להט)

שאלות נפוצות, תשובות קצרות:

*****************************
האם אקוופיט מתאים לכל אחת?
"כן. הוא מגיע במידות שונות בהתאם לגודל הנרתיק".
האם יובש בנרתיק לא מלמד על בעיה בליבידו?
"לא בהכרח. יש הרבה סיבות פיזיות ליובש בנרתיק, וחשוב מכך: זה ניתן לטיפול".
אני מתביישת לדבר עם הרופא או עם בן זוגי על הבעיה. מה לעשות?
"את לא היחידה, אבל כדאי מאוד לדבר על זה כי זה פתיר וניתן לשינוי. את מוזמנת לפנות אלינו דרך האתר ונעזור לך לעבור את זה".

לפרטים: aquafit-intimate.com
וואטסאפ: ‭054-4499455‬
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button