הודיה גביזון, מנכ״לית חברת feel

להרגיש טוב עם עצמך: הפורמולה הטבעית שמסייעת לך לשפר את המראה בטבעיות ובקלילות

כולנו מכירים את כל הפרסומות שצצות כפטריות אחר הגשם, לקראת עונת הקיץ "הכיני את גופך לים" או "כך תיראי צעירה מכפי גילך" . אבל לא כולן "קונות" את הפרסומת. לא כולן מתפתות להזריק לעצמן זריקות להורדה במשקל או לקחת כדורים כדי לאזן את העניין התזונתי ואת המלחמות שמלוות את המסע הזה כמעט אצל כל אחד ואחת

מוגש מטעם: י.א ניהול מטרות
פורסם:
גם אורנה, בת 40, מאזור המרכז, אמא לשלושה ילדים, לקראת גיל ארבעים עם תחושות לא כל כך נוחות בגוף, לא מדובר במשקל כבד שהיא צריכה להשיל מעליה, היא טוענת, אלא "מדובר בכמה קילוגרמים קטנים, אלו שאף אחד בחוץ לא רואה, אבל כן מפריעים לך בעין, ובג'ינס". אורנה מוסיפה שהיו ימים בהם היא קמה עם בטן מעט נפוחה, וירכיים שיכולות להתעצב ולהצטמצם מעט. היא נחשבת לאישה במראה יחסית טבעי וממוצע, לא משהו חריג, אבל כן רוצה לשפר מעט את המראה ובמיוחד את ההרגשה.

הפסקתי לדאוג לעצמי ולגוף שלי

"אני לא חיה רק בישראל, ומטבעי החיים שלי הם עסוקים מאד ודינמיים, אני חיה על הקו, וטסה ונוסעת המון, כל הנסיעות הללו מתישות אותי ובד בבד עם כל העיסוקים שלי אני לא מצליחה למצוא את הזמן לעשות ספורט, או לשמור על כושר גופני, וכך יצא שפשוט הפסקתי לדאוג לעצמי מהבחינה הזו, התחלתי להזניח את הגוף שלי. יחד עם זאת, הגיעו כל מיני חשקים למתוק ולפחמימות, זה ממכר, והחשק רק גובר וגובר, האכילה הופכת להיות אכילה רגשית, מתוך רצון להשתיק איזה קול פנימי, או להרגיע את אי השקט שנוצר מכל הנסיעות והעבודה הקשה".
אורנה התחילה לחפש משהו קליל שיסייע לה לעלות על דרך טובה ובריאה, של אהבה ויחס ראוי לגוף שמלווה אותה כל החיים. והיא מספרת: צפיתי בסטוריז של מורן אייזנשטיין והוקסמתי מהפורמולה שהיא סיפרה עליה, אני דווקא לא רציתי תרופה או משהו שהוא לא טבעי.

מצאתי את טבליות FEEL

"תוך כדי צפייה למדתי שמדובר בטבליות טבעיות, פורמולה טבעית שהיא על בסיס טבעי של צמחי מרפא מרחבי העולם שעוזרת בעצם להוריד את החשק למשהו מתוק, ומעניקה תחושת שובע במשך היום. וזה מסייע באופן טבעי בהורדת המשקל, בשריפת שומנים ובאנרגיה טובה לגוף. וזה מה שאהבתי בה, זאת פורמולה שלא מציעה לך קסמים והורדה מהירה במשקל, אלא בצעדים קטנים, ובצורה טבעית ומחוברת לגוף".

2 צפייה בגלריה
פורמולה טבעית feel
פורמולה טבעית feel
הפורמולה הטבעית FEEL
(צילום: באדיבות חברת feel)

אורנה מסבירה שהיא בדרך כלל חוששת מהתערבויות שהן לא טבעיות. היא טיפוס שלא ייקח זריקות או תרופות, והפורמולה הזו עבורה היא פשוט כמו תוסף תזונה שלוקחים ביום יום וגם מרוויחים על הדרך את ההורדה של הקילוגרמים הקטנים בירידה מבוקרת ונעימה. בנוסף לפורמולה, כדי למנף את התהליך ניתן לשלב גם את ספרי ה-Full-Feel שהוא בעצם מווסת את מצבי האכילה הרגשית, עושה ניקוי רעלים, ומשפר את תהליך חילוף החומרים, וכך בעצם מחזק את תחושת השובע וההמלצה היא לשלב אותם ביחד.
"התחלתי לקחת את ה-FEEL ואפילו לא שמתי לב שקרה משהו מיוחד, פשוט באופן טבעי לא הייתי רעבה כל הזמן, ולא חיפשתי לנשנש, פתאום שמתי לב שאני יותר אנרגטית על אף שמטבעי אני גם ככה אישה שחיה בתנועה ובשמחה, אבל עכשיו יש יותר! פתאום אני מצליחה להרגיש בעצמי, לבד, מתי אני אוכלת סתם ומתי אני אוכלת מרעב, או משעמום או כדי להתנחם, אכילה רגשית".

אני לא שוקלת את עצמי, הגוף יודע

לשאלתנו כמה היא ירדה במשקל, היא עונה שהיא לא נשקלת. אבל כן רואה שינוי במבנה הגוף, ובאנרגיה ומרגישה יותר טוב. פחות נפוחה בבטן, המכנס נסגר בטוב ובקלות, והיא מוסיפה - "זה אומר שירדתי בול באזורים הנכונים ומה שהיה צריך ללכת ירד".
עם העלייה באנרגיה אורנה החליטה לשלב גם הליכות, לא משהו חריג או מיוחד אלא פשוט ללכת יותר, להוסיף חמישה ק"מ – ארבעים דקות של הליכה, ארבע או שלוש פעמים והיא רואה תוצאות מדהימות ומרגשות.
אורנה מסיימת את הריאיון בתובנה שכולנו משתוקקות אליה, "כשאת מתחילה להרגיש יותר טוב אז הכל יותר קל ויותר זורם. אני אפילו לא מחכה לפידבקים מהסביבה, זה מה שאני מה מרגישה עם עצמי, האנרגיה הטובה שלי, המראה שאני אוהבת יותר, זה נותן לי בוסט ליום יום הרגיל שלי".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button