פינוקים לחודש מרץ

פינוק החודש: שלושה מלונות ובראנץ' אחד שהוא בדיוק מה שאנחנו צריכים עכשיו

חדר עם נוף לים או לבהאים, שפע פינוקים שתצטרכו לשרוף בטיול בשדרה או מלון עם קסם אורבני של אמנות, קפה וסטייל. ארבעה פינוקים לחודש מרץ

פורסם:

קפה עולה

דיל הבראנץ של café 65 הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים בימים הנוכחיים
5 צפייה בגלריה
 café 65
 café 65
שפע פינוקים שתצטרכו לשרוף בטיול בשדרה. קפה 65
(צילום: נועם פריסמן)
בהמולת החיים שמלווה אותנו בחודשיים האחרונים, אין ספק שבריחה קצרצרה מהמציאות הקיומית היא דבר מבורך. הבראנץ' ב־café 65 יספק לכם בדיוק את המפלט הזה.
בית הקפה חולק את אותו חלל עם הלובי של מלון הבוטיק הוטל 65 שממוקם בלב שדרות רוטשילד בתל אביב. אם תגיעו לשם, תוכלו לבחור אם לשבת בקומת הכניסה האפלולית שעוצבה כטייק מודרני על סגנון קולוניאלי דרום אמריקאי, או שאולי במרפסת המקורה והחמימה שפונה אל השדרה.
הדיל מובנה וברור: ארוחה במחיר 135 לסועד שכוללת מזנון מגוון, שתייה חמה וקרה ובחירה של מנה אישית חמה: שקשוקה ירוקה שמורכבת ממנגולד, תרד ויוגורט עזים; טוסט קרואסון גאודה, תרד וביצת עין; אגז בנדיקט סלמון ואספרגוס; ופרנץ' טוסט בריוש עם קונפיטורת פירות יער, אגס ביין ושמנת מוקצפת. אנחנו הלכנו על השקשוקה והטוסט קרואסון. השקשוקה שנחתה על שולחננו הייתה רכה, נעימה ומלטפת, והיוגורט ריכך את המנה המוכרת. טוסט הקרואסון גאודה הצטיין גם כן בביצוע מדויק, ושתי המנות היו בדיוק בגודל הנכון לארוחה שמלווה במזנון עתיר האפשרויות ששוכן בין הלובי למרפסת. מה מצאנו שם? גבינות צאן נפלאות, קרפצ'ו סלק מעודן, לחמי מחמצת קרסטיים, עמדת יוגורט עתירת פירות טריים, עמדת סביח, אנטיפסטי עשיר ומגוון של מאפי בוקר ריחניים. החוויה במשפט: תוכנית התנתקות חמימה, נעימה וטעימה להפליא במחיר צנוע יחסית – 135 שקל לסועד.
בראנץ' ב־café 65, א־ה: 7:00־13:00, שישי־שבת עד 14:00, מלון רוטשילד 65, תל אביב

ים של נוף

עם נוף מוגזם לים, סוויטות מרווחות וספא מהמם, מלון הסוויטות רמדה נותן פייט לשגרה
5 צפייה בגלריה
 מלון הסוויטות רמדה
 מלון הסוויטות רמדה
הלוואי שהיה לנו נוף כזה בשגרה. מלון רמדה נתניה
(צילום: יח"צ)
אין ספק שסלון גדול ונפרד, שתי טלוויזיות, שני שירותים ומטבחון יכולים להיות מעולים לזוגיות. החופשה האחרונה שלנו במלון הסוויטות רמדה נתניה התבררה כמושלמת. הנסיעה קצרה, הנוף לים שנשקף מהקומה ה־11 מכניס למוד של חופשה, והסוויטה הגדולה והנוחה מעניקה שפע של ספייס.
את החופשה התחלנו בספא דריה בעיסוי זוגי מהנה ומרגיע מאוד. בספא קיבלנו חלוקים ונעלי בית נעימות, ויכולנו לטייל ולשהות בספא עצמו שכולל לא מעט פינוקים כמו חדר כושר, סאונה וגם כיבוד כמו שמפניה, עוגות ופיצוחים והכי חשוב - מכונת קפה משוכללת.
את הבוקר שאחרי פתחנו בארוחת בוקר מגוונת מאוד, שמתאימה גם לשוחרי בריאות. גם בחדר האוכל הקפה היה מעולה והתאים מאוד ללחם המחמצת המשובח שמגיע ממאפיית בוטיק. נהנינו גם מהמגוון העצום של הסלטים שתובלו באופן טעים ובריא (שימוש רב בטחינה ובאגוזים), לצד הבורקס הנהדר שנאפה במקום, שגם היה מהזן הבריא יחסית והיה עתיר תרד. את החופשה סיימנו, איך לא, בביקור באיקאה שממש סמוכה לבית המלון, שם קנינו את מה שאנחנו מתכננים כבר שנתיים לפחות ולא מספיקים. חזרנו הביתה אחרי פחות מ־24 שעות של חופשה עם תחושת התחדשות מהנה כאילו חזרנו משבוע בחו״ל.
רמדה נתניה, שדרות עובד בן עמי 41, נתניה, טל': 09-8867777, החל מ־690 שקל לזוג ללילה וארוחת בוקר

כיף והעיר הגדולה

בלב העיר שפונקה לה יחדיו תמצאו את אסמבלאז', מלון בוטיק פוטוגני עם גלריה וקפה
5 צפייה בגלריה
מלון אסמבלאז'
מלון אסמבלאז'
קסם אורבני של אמנות, קפה וסטייל. מלון אסמבלאז’
(צילום: רן בירן)
אחד הסודות הכי יעילים של אנשים (ונשים) עסוקים הוא חופשות עירוניות. מי צריך אטרקציות רחוקות, כשאפשר לקחת הפוגה קצרה וליהנות מיום של תיירות אורבנית. לכן, השילוב של מלון בוטיק עירוני עם בית קפה וגלריה משך את עינינו. אסמבלאז’ ממוקם במבנה יפהפה בן מאה שנה ברחוב אלנבי ומציע בדיוק את מה שחיפשנו - אי קטן של שקט (כן, גם בשיאה של העבודה על הרכבת הקלה בעיר) ומלא בכל טוב לגוף ולנפש.
את הסגנון הייחודי של המקום זיהינו כבר בחדר המדרגות, שמשמש כחלל הגלריה העיקרי ומציג תערוכות מתחלפות. יצירות קבועות של אמנות עכשווית מצאנו גם כשישבנו לכוס קפה בחצר המלון הירוקה. הסטייל ממשיך לחדרים הפוטוגניים - תקרות גבוהות, ריצוף וינטג' מטריף ומרפסת יפה. גם המטבח המאובזר קומפלט (כולל מכונת קפה, מיקרוגל ואפילו כלי מטבח מלאים) והסלון החמים עם מגזינים מכל העולם יגרמו לכם לחשוב פעמיים לפני שתצאו לחרוש את העיר הגדולה. ובכל זאת, המיקום המנצח איפשר לנו לצאת לטיול בחוף הים ולשבת לגלידה בנחלת בנימין. את חוויית הפינוק השלמנו בספא של המלון עם עיסוי מאזן, שהייה קצרה בסאונת אדים, ולקינוח כוס תה במרפסת המשקיפה לים. אחרי 24 שעות שבהן הרגשנו חלק מערוץ החיים הטובים, התיישבנו לארוחת בוקר נפלאה שהוגשה כבופה קליל, נשמנו עוד רגע עם כוס קפה אחרונה בחצר שכל כך אהבנו, והיינו מוכנות לצאת חזרה לשגרה.
אסמבלאז', רח' אלנבי 48, תל אביב, טל': 077-7066760, החל מ־800 שקל לזוג ללילה, כולל ארוחת בוקר

הפרח בגנינו

העיצוב מוצלח, האוכל משובח והלוקיישן היסטרי. מלון בוטניקה מציע דו־קיום בין הבהאים לניסנאס
5 צפייה בגלריה
מלטן בוטניקה
מלטן בוטניקה
אל תפספסו את הגנים הבהאים שממול. מלון בוטניקה
(צילום: יח"צ פתאל)
זאת תקופה לא ממש טובה לאסקפיסטים. אין לאן לברוח. לאן שלא מפנים את המבט - הקיום הישראלי מציץ. לכן, ההזדמנות לקפוץ ללילה לאי קטן ואופטימי של דו־קיום נראתה קורצת במיוחד. במעלה המושבה הגרמנית בחיפה, בקצה שנושק לגנים הבהאים, התמקם לו לאחרונה מלון חדש של פתאל, שזכה לשם המבטיח בוטניקה.
לשם הנָאֶה אחראי נוף הגנים הבהאים הנשקף מחלונותיו, והוא גם זה ששימש השראה לעיצובו עז הצבע והפרחוני. הפרחים במלון הם מוטיב חוזר, ותפגשו אותם באוסף האמנות הישראלית המקסים שמעטר את חללי המלון וגם בפרטים הקטנים, כמו עשבי התבלין על השולחן בארוחת הבוקר. השפע וההקפדה ניכרו גם במסעדת המלון שמציגה עדכניות וטריות הן במנות והן בחומרי הגלם (יש שמן זית איכותי בבופה ואפילו מלח גס). ראויה לציון מיוחד הגמישות שהפגינו השפים לדרישות בריאות ספציפיות שמאוד שכיחות היום (גלוטן, קיטו, טבעונות), ולא תמיד מבינים בענף. שאפו. את קטגוריית הוולנס במלון השלים הספא (שעוד נמצא בשלבי שיפור עיצובי כפי שהוסבר לנו), ובקיץ יש גם בריכה עם נוף היסטרי לבהאים. בנוסף, שווה להצטייד בכרטיס הטעימות (חינמי לאורחי המלון) לסיור בוואדי ניסנאס. בין חומוס לכנאפה, זעתר וקטאייף, כשבליל של עברית וערבית נישא על רוח הים אל סמטאות השוק, הצלחנו לטעום, ולו לרגע קט, את קסם הדו־קיום החמקמק.
בוטניקה, שד׳ בן גוריון 50 חיפה, 04-6040409, החל מ־1,400 שקל ללילה וארוחת בוקר
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button