מים בטעמים

סערה בכוס מים: לשתות "מי חד קרן" ו"סירופ בתולת הים"

מתכוני מים בצבעים ובטעמים יצירתיים שוטפים את הרשת החברתית בתקופה האחרונה. מה זה WaterTok ואיך אפשר להפוך את הטרנד הסכריני הזה לבריא יותר?

פורסם:
הקיץ בפתח, ולכבודו הרגלי השתייה שלנו מטפסים במד הטרנדים לראש הרשימה. ההמלצה הטבעית והבריאה תהיה כמובן לשתות הרבה מים. אבל מהצצה בטיקטוק ניכר שההמונים משועממים מההמלצה ה"מיושנת" הזאת.

בתקופה האחרונה שוטפים את הרשת החברתית מתכוני מים בצבעים ובטעמים יצירתיים עם שמות כמו "מי חד־קרן", "מי פינה קולדה", או "סירופ בתולת ים" (כן, מה ששמעתם). בסרטונים, שמופיעים תחת ההאשטג WaterTok, יוצרי התוכן מערבבים מיני סירופים להפקת משקאות מתוקים אך "בריאים". לדבריהם, הגיוון הזה בטעם ובצבע נועד לתגבר הידרציה. או במילים פשוטות: לגרום להם לצרוך יותר מים, וגם להפחית בצריכת משקאות ממותקים. אבל האם זה באמת בריא יותר?
קראו עוד:
מכיוון שמדובר במגמה ויראלית מאוד, נדרשו לסוגיה הזאת לא מעט מומחי בריאות, בהם רופאים ודיאטנים, כמו למשל המומחים של אתר health.com. לדבריהם, המים בטעמים שמופיעים בסרטונים מכילים אפס קלוריות ואפס סוכר, מה שאומר שהמתיקות מקורה בממתיקים מלאכותיים, שמחקרים רבים מעידים על הנזקים הבריאותיים שהם גורמים. תוסיפו לכך את הכימיקלים ואת הצבעים המלאכותיים ותקבלו מוצר שהוא ג'אנק מעובד לכל דבר ועניין. כך לדוגמה, תרכיזי ה'סקיני' של המותג ג'ורדן שנחשבים לפופולריים מאוד בסרטונים מכילים סוכרלוז, ממתיק שאמנם נחשב מאושר ובטוח לשימוש, אבל צריכה גבוהה שלו הוכחה כמזיקה.
2 צפייה בגלריה
watertok. מים בטעמים
watertok. מים בטעמים
ההמלצה שלנו: תישארו עם המים הישנים והטובים ומקסימום תוסיפו להם טעם וצבע טבעיים בעזרת רכיבים
(צילום: shutterstock)
אז מה כן? כולם ממליצים, כצפוי, לדבוק במים הישנים והטובים, אבל למי שלא מסוגל לשתות "רק" מים — להוסיף להם רכיבים טבעיים כמו למשל פירות יער, ענבים, מלפפון, פרוסת לימון, עשבי תיבול רעננים (כמו נענע או לואיזה) ותבלינים טבעיים (כמו מקלות קינמון).
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button