צלילה עם כרישים

ילדים, מי רוצה לצלול עם כרישים ולישון עם קנגורו?

ויש גם גלישת חולות בדיונות של הר הנגב ופיקניק בשדות הלבנדר של קיבוץ עין זיוון. 10 דברים טובים שכדאי לעשות החודש - בימים החמים וגם בלילות הקרירים

פורסם:
1. לצלול עם כרישים
חובבי צלילה ואקסטרים? אל תפספסו את האטרקציה הלא שגרתית הזו. בפארק המצפה התת ימי באילת מציעים בקיץ הקרוב אטרקציה מיוחדת ומאתגרת - צלילה בבריכת הכרישים, שבמסגרתה תוכלו להכיר מקרוב את בעל החיים העוצמתי ולפגוש גם כמה חתולי ים ועטלפי ים. הפעילות מלווה בצולל מקצועי ומיועדת לבעלי רישיון וביטוח צלילה בתוקף (מגיל 12). בנוסף, למי שמחפש אטרקציות רגועות יותר יש גם שנירקול, צלילת היכרות או שיט במצפה האלמוגים.
פארק המצפה התת ימי באילת, 599 שקל למשתתף, טל' 08-6364200, coralworld.co.il
2. להכין גלידה בריאה
10 צפייה בגלריה
סדנת מתוקי קיץ
סדנת מתוקי קיץ
סדנת מתוקי קיץ
גלידה היא מלכת הקיץ, אבל מה לעשות שהיא מגיעה לרוב עם עודף סוכר וייסורי מצפון. לכן, אם אתם חובבי בריאות שרוצים ללמוד איך להכין אותה לבד ולשוט במה שאתם מכניסים לגביע שלכם, הסדנה הזו היא בול בשבילכם. בסדנה הקיצית של אפרת נבון, נטורופתית ומרצה לתזונה נכונה (וגם כותבת אצלנו במנטה), תלמדו להכין שלל מתוקי קיץ ותצאו עם טעימות ומתכונים. בתפריט: גלידת שוקולד נימוחה, גלידת קרמל, סמודי עם סופרפודס, טראפלס ופרלינים. כולם נטולי גלוטן, סוכר, טבעוניים ומזינים.
סדנת מתוקי קיץ, מרכז תרפא, באר שבע, 13.7 בשעה 17:30, לפרטים והרשמה: 052-2628033
3. לעשות פיקניק בשדה לבנדר
10 צפייה בגלריה
חוות שדה, עין זיוון
חוות שדה, עין זיוון
חוות שדה, עין זיוון
(צילום: נוראל זאבי)
אם מתחשק לכם לספוג קצת אווירת פרובנס כחול-לבן, קפצו לעין זיוון. בקיבוץ הצפוני תמצאו את "חוות שדה" שמתמחה בגידול, מיצוי והפקת מוצרים מפרחי השדה וממוקמת בלב גבעה הצופה אל נוף הגולן. החודש, כשפריחת הלבנדר בשיאה, מציעים בחווה סיור מודרך בין ערוגות הבושם, סלסילות פיקניק שמוגשות בפינות חמד
אל מול שדה הלבנדר וסדנאות לשזירת פרחי השדה. בנוסף, אפשר להצטייד בחנות בפינוקים מתוצרת הטבע כמו סבונים, שמנים שמופקים ממיצוי הפרחים, עציצי לבנדר וסלים יפים.
חוות השדה, 195 שקל לסלסילת פיקניק זוגית, 35 שקל לסיור מודרך, 65 שקל לסדנה, ראשון-שישי, בשעות: 10:00-15:30, טל' 077-6020727, www.enzivan.co.il
4. לתפוס דיונה לילית
10 צפייה בגלריה
גלישת חולות
גלישת חולות
גלישת חולות
(צילום: דרור בן אור)
במסגרת אירועי פסטיבל "לילות קיץ קרירים בהר הנגב", מוצעות השנה פעילויות לכל המשפחה שמתרחשות בשעות הערב, הלילה והבוקר המוקדם – אז הטמפרטורות במדבר קרירות ומזמינות. בין האטרקציות: סדנאות לאור ירח, סיורי זריחה ושקיעה, מפגשים עם חיות הלילה המדבריות, סיורי ספארי לילה, סיורי עקרבים, תצפיות כוכבים עם טלסקופים מקצועיים, גלישת חולות בדיונות, סנפלינג מהמכתש, סיורים חקלאיים וחווית בציר ענבים מדברית לכל המשפחה.
לילות קיץ קרירים בהר הנגב, טל' 050-6577747, www.negevtour.co.il
5. לישון עם קנגורו
10 צפייה בגלריה
גן גורו בלילות
גן גורו בלילות
גן גורו בלילות
(צילום: אביבה בן חיים)
החופש הגדול שבפתח מזמן לנו ההורים אתגר גדול – למלא את הזמן בפעילויות מקוריות. אז הנה אחת כזו שבטוח תסקרן את הילדים. בגן גורו מציעים בחודשים יולי-אוגוסט חוויות ליליות לכל המשפחה שכוללות לינת שטח במתחם אוהלים סמוך לגן וסיורים מודרכים בגן החיות האוסטרלי. עם רדת החשיכה, מדליקים את הפנסים ויוצאים לפגוש את בעלי החיים פעילי הלילה ולברך אותם בלילה טוב. בבוקר, מתעוררים לקולות בעלי הכנף החיים בגן ויוצאים לסיור "בוקר טוב גן גורו" בו מאכילים את להקת הקנגורו ואת תוכי הלורי הצבעוניים.
גן גורו, לפרטים ולרכישת כרטיסים: nirtours.co.il
6. לנשום עם במבו
10 צפייה בגלריה
במבו הנשימה
במבו הנשימה
במבו הנשימה
שוכחים לנשום לפעמים? גם אנחנו, לכן שמחנו לגלות את במבו הנשימה שהתנוסס על צווארה של אחת מבנות המערכת. בירור קצר העלה שמדובר בפיתוח מקורי של Mindful breath – מעין משרוקית עשויה מ-100% במבוק טבעי שנושפים לתוכה בכל פעם שזקוקים לרגיעה. המבנה הצר והארוך של הבמבו מאפשר לווסת נשימה איטית שיוצרת השפעה חיובית מפיגת מתחים שתורמת לתפקודי הגוף, הראש והנפש. החלק הנחמד שהבמבו הוא שרשרת נאה שכיף לענוד על הצוואר.
98 שקל, באתר החברה: mindful-breath.com ובאתר הסופרפארם, וואלה שופס, עזריאלי.קום מכוני כושר רשת מלונות סלינה
7. לשמר את החומר
10 צפייה בגלריה
"כיסא נוח", עבודה של כרמל אילן
"כיסא נוח", עבודה של כרמל אילן
"כיסא נוח", עבודה של כרמל אילן
(צילום: דוד זיסר)
אם אתם מחפשים קצת השראה בת קיימא, שימו עין על תערוכת הענק הבאה שתתקיים החודש בכל שבעת החללים בבית האומנים בתל אביב. "מחווה לכדור הארץ - הגרסה הישראלית" היא תערוכת עיצוב שאצרו שרי פארן (בעלת גלריית פריסקופ) ואילנה כרמלי לנר (אוצרת ומפיקת תערוכות עיצוב חברתיות) בהשתתפות 65 מעצבים ישראלים שמרגישים קשר עמוק לכדור הארץ ולמניפסט השימור שלו. העיצובים נשענים על עבודת יד, חיבור בין חומרים קיימים, פיתוח טקסטיל ובדים מחומרים אורגניים וממוחזרים ומציגים פתרונות חדשים, מתחשבים בסביבה ובני קיימא.
מחווה לכדור הארץ - הגרסה הישראלית, בית האומנים רח' אלחריזי 9 תל אביב, 14.7-6.8
8. לאכול מהגולן לשולחן
10 צפייה בגלריה
חודש רמת הגולן בקלארו
חודש רמת הגולן בקלארו
חודש רמת הגולן בקלארו
(צילום: אנטולי מיכאלו)
מעטות הן המסעדות בארץ שמנהלות באופן שוטף מטבח "פארם טו טייבל" (מהחווה לשולחן). קלארו בשרונה, בניצוחו של השף רן שמואלי, היא אחת הנאמנות לגישה שנסמכת על תוצרת חקלאית עונתית. החודש מוגש בה תפריט על טהרת האזור הצפוני של רמת הגולן ממיטב היבול של יצרנים קטנים, מחלבות זעירות, חקלאים, מגדלי בקר ויקבים. ברמת הצלחת זה אומר שכדאי מאוד לא לפספס מנות קיץ נהדרות (טעמנו!) כמו סלט עלי הגבעה (מגבעת יואב) וגבינת קממבר עזים, אפרסקים בגריל ודבש פרחי לבנדר מקומי (מכוורות יוסף), דג נא עם מנגו ושורש ווסאבי ישראלי (ווסאבי ישראל), מנות בשר מנתחים מיוחדים (מרעה הגולן) וקינוחי דובדבנים מתוצרת האזור (משק מלול).
חודש רמת הגולן בקלארו, רחוב הארבעה 23 פינת דוד אלעזר תל אביב, טל'03-6017777, clarotlv.com
9. לרענן את העונה
10 צפייה בגלריה
מהדורת גולדה-לייף
מהדורת גולדה-לייף
מהדורת גולדה-לייף
(צילום: אדיר אסרף)
גלידת שמנת או מוס רחצה? למה לא גם וגם?! לכבוד העונה החמה, רשת הסופר פארם ורשת גולדה השיקו מהדורת קיץ מוגבלת שמשלבת בין השניים. במסגרת שיתוף הפעולה, הם מציעים גלידת שמנת מרעננת עם אסאי, שוקולד לבן ופירות יער לצד מוצרי טיפוח במיתוג ובניחוחות קיציים של המותג Life. שימו עין על המארז (שיימכר בסניפי גולדה): קילו גלידת "גולדה של ה-Life", צידנית, מגבת חוף, ומוס רחצה מרענן מתוך הקולקציה.
10-15 שקל לתכשיר של לייף ברשת הסופר פארם, 129 שקל למארז ברשת גולדה
10. לצמצם את המינוס
10 צפייה בגלריה
ענבר ראם, הספר "מיליון תרוצים או מיליון דולר"
ענבר ראם, הספר "מיליון תרוצים או מיליון דולר"
ענבר ראם, הספר "מיליון תירוצים או מיליון דולר"
(צילום: ליהי חסון)
עם יד על הלב – כמה מכם גומרים את החודש? אם גם אתם חוששים מטלפון מהבנק, שהאשראי לא יעבור בקופה או שלא תצליחו לסגור את ההלוואה שלקחתם, הספר הזה בדיוק בשבילכם (וגם בשבילנו!) את "מיליון תירוצים או מיליון דולר" כתבה ענבר ראם, מנטורית לכלכלת המשפחה ומייסדת שיטת "סקיני מינוס" שמסייעת למשפחות בתהליכי הבראה כלכלית ומלמדת איך לצאת מהמינוס ולחיות בפלוס. ספר שימושי במיוחד לכל מי שרוצה לשפר את היחסים עם כסף, לצמוח כלכלית ואולי אפילו ללמוד מהעשירים איך הם עושים את זה.
מיליון תירוצים או מיליון דולר, הוצאת מדיה 10, לפרטים: ענבר ראם, טל' 052-7907042, inbarem.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button