מה יהיה הריח שלכם השנה?

ריח של התחלה חדשה: כל הבשמים החדשים לחג

לגברים, לנשים, בניחוח קליל ונטול מאמץ או פרחוני ואקזוטי. אספנו 21 בשמים חדשים שיפתחו לכם את השנה - מהבושם החדש של ג'יי לו ועד לבושם המוזהב שמחירו 2,400 שקל (!!) ל-100 מ"ל

פורסם:
אם גם אצלכם תחילת השנה מחייבת ניחוחות חדשים, תעזרו לנו לכוון אתכם לבקבוקון הנכון. ריחות גבריים, נשיים או לחובבי היוניסקס, במגוון ניחוחות ותקציב - הנה כל הבשמים החדשים.
עוד ריחות במנטה:

נשים

1. Cristal Narciso
הבושם החדש מבית היוצר הזה לוקח את הוורדרדות למחוזות האלגנטיות. תווי הריח של הברגמוט, הוורדים, הפרחים הלבנים יחד עם המאסק, החתימה הבלתי מעורערת של ניחוחות נרסיסו, מייצרים שילוב של קלילות ועומק. כמחווה לנשיות זוהרת הניחוח החדש ארוז בבקבוק זכוכית שקוף בגוון ורוד עדין.
379 שקל (ל־50 מ"ל), 499 שקל (ל־90 מ"ל), ברשתות הפארם ובחנויות הפארם המובילות
2. Aqua Allegoria Guerlian
הניחוח הפרחוני והמעודן לא משאיר מקום לספקות - בושם שחוגג את מתנות הטבע עם פורמולה שעשויה עד 95% רכיבים ממקור טבעי. מקור האלכוהול בשורשי סלק מחקלאות אורגנית, והבקבוק עשוי מזכוכית ממוחזרת וניתן למילוי חוזר. פרחוני, עדין, מעודן ומתחשב בך ובסביבה.
390 שקל (ל־75 מ"ל), 539 שקל (ל־125 מ"ל), ברשתות השיווק הנבחרות
3. Storie Di Seta Salvatore Ferragamo
בית האופנה האיטלקי מביא את עולמות ה־DIY לעולם הבישום השנה. הקולקציה היצירתית מורכבת מארבעה ניחוחות רעננים ואינטליגנטיים. כל אחד מהריחות עומד בפני עצמו, אבל הטוויסט מגיע מהיכולת לשלב אחד או יותר מהבשמים. תחושה טהורה של משי עדין, שהיא גם ידידותית לסביבה עם 62.2% רכיבים ממקור טבעי ו־99.1% מתכלים.
349 שקל (ל־100 מ"ל), ברשתות השיווק והפארם ובאתר Chozen
4. IDOLE LANCOME
החזון של נשיות חזקה המוכר מהגרסאות הקודמות של הבושם הזה מתוגבר הפעם בחזון אקולוגי. תמצית הוורדים וחליטת הווניל בנקטר החדש מופקות ונרכשות באופן בר קיימא, והמתיקות הזאת מקבלת דגשים של דגנים וקרמל עם אקורד פופקורן מפתיע. חוגג נשיות עוצמתית ומודעת לעצמה בכל גיל.
309 שקל (ל־50 מ"ל), 479 שקל (ל־100 מ"ל), בסופר פארם, המשביר לצרכן, Be, אפריל ובפרפומריות הנבחרות
5. ELLE 17/17 Xerjoff
הכוכב החדש של מותג בושמי היוקרה האיטלקי נוצר בהשראת המינרלים והאבנים היקרות למחצה המוצגות במוזיאון הטבע האייקוני של לונדון. הריח האוריינטלי המורכב כולל בתוכו ברגמוט קלברי, שושנת העמקים ונרולי ים תיכוני. וכל זה ארוז בתוך בקבוק שטוף זהב שהוא יצירת אמנות בפני עצמה למי שיכולה להרשות לעצמה.
2,400 שקל (ל־100 מ"ל), בפרפורמיות הנבחרות ברחבי הארץ ובאתר לילית קוסמטיקה
6. Girl Blooming Rochas
הניחוח של הבושם הזה, שעשוי 90% ממקורות טבעיים, בהחלט מצדיק את שמו. הריח הפרחוני, המלטף והנקי מורכב מתווים של ברגמוט טרי, מנדרינה עסיסית ודומדמניות שחורות המלווים בנרולי ויסמין. שני הפרחים הלבנים העדינים מעטרים גם את הרקע הירוק הרך של האריזה ואת הבקבוק. רכות של טבע מתחשב.
249 שקל (ל־100 מ"ל), בסופר פארם, המשביר לצרכן ו־Be
7. L'interdit Givancy
הווריאציה החדשה של הבושם האייקוני נפתחת ברעננות מיידית של שלישיית הדרים - ברגמוט, תפוז ומנדרינה - עם עקיצה של ג'ינג'ר החוברת לפצ'ולי ווטיבר שמזוהים עם האקורד השחור המחתרתי האייקוני של הבושם. ריח חושני, ממכר ועמוק שלא יזוז ממך לאורך כל היום, וכל הלילה.
369 שקל (ל־50 מ"ל), 449 שקל (ל־80 מ"ל), ברשתות הפארם
8. ALIBI Oscar de la Rente
הבקבוק היפהפה שעוצב בהשארת התיק האייקוני של מעצב־העל חובק ריח סופר אלגנטי שבמרכזו סחלב וניל אלגנטי המלווה במנדרינה רעננה ובפריחת ג'ינג'ר. נשיות מודרנית שיקית וחושנית ששמה לב לפרטים הקטנים.
349 שקל (ל־100 מ"ל) ו־249 שקל (ל־50 מ"ל), בסופר פארם, המשביר לצרכן ו־Be
9. Flower Kenzo
הקלאסיקה האהובה מגיעה הפעם בגרסה מתוחכמת הנותנת לפרח הפרג החזק והעוצמתי את מרכז הבמה. השילוב של פריחת התפוז עם ורד דמשק ונגיעה מודגשת של זעפרן מנפקים ריח פרחוני ומתובל שארוז בבקבוק גבעולי ואלגנטי. כיאה למותג בעל חזון ירוק נבחרה מאסמי שרלוט לבו, בעלת חוות פרחים אורבנית, להיות הפרזנטורית של הניחוח החדש.
409 שקל (ל־50 מ"ל), 569 שקל (ל־100 מ"ל), ברשתות הפארם
10. FAME Paco Rabanne
בית האופנה הצרפתי מחבר בין הטבעי לטכנולגי בבושם טבעוני שעשוי מ־90% רכיבים ממקור טבעי בבקבוק סופר מעוצב שנראה כמו רובוט מוזהב הלבוש בדיסקיות המתכת האייקוניות של המותג. הטוויסט מגיע גם מכיוון הניחוח עם שילוב מפתיע של מנגו עסיסי, יסמין טהור, קטורת ושמנת. קפיצה קטנה לפריז החושנית.
360 שקל (ל־50 מ"ל), 465 שקל (ל־80 מ"ל), ברשת סופר פארם
11. ONE JLO
כוכבת־העל שכבר הפכה לאימפריה משיקה את הבושם השלישי שלה ומוכיחה שהיא ממשיכה לפרוח. הניחוח החדש מתובל בפלפל ורוד, ארז ופריחת האפרסק. עצי, פודרתי ועדין, וחוגג נשיות בכל גיל - בדיוק כמו שהגברת לופז יודעת לעשות.
199 שקל (ל־100 מ"ל), ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, בפרפומריות ובחנויות הבוטיק הנבחרות ברחבי הארץ ובאתר לילית קוסמטיקה

גברים

1. MCM
הבושם החדש והייחודי שכולו ביטוי של טיולים ותנועה עוצב בהשראת תרמיל הגב האייקוני של בית האופנה היוקרתי הגרמני. הטיול נפתח בפטל תוסס ויסמין שנבחר בעבודת יד בשילוב עצים נקיים וטהורים. מסע שבהחלט שווה לצאת אליו.
369 שקל (ל־75 מ"ל), בסופר פארם
2. D Diesel
הבושם הא־מגדרי הראשון של המותג האיטלקי הבועט מגיע בעיצוב בלתי מתפשר וקמפיין הכולל אושיית טיקטוק ופעילה לזכויות טרנסג'נדרים. הניחוח השובב והדינמי מבוסס על ג'ינג'ר פיקנטי, חליטה של וניל ולבנדר ארומטי - ואינו מכיל רכיבים שמקורם בבעלי חיים.
269 שקל (ל־100 מ"ל), בסופר פארם, המשביר לצרכן, אפריל ו־Be
3. Consort Boadicea the Victorious
מותג הבושם היוקרתי הנושא את שמה של גיבורה מיתולוגית בתרבות הבריטית יוצא מתחומי בתי הכלבו האקסקלוסיביים ונוחת בישראל. חוויית היוקרה מתחילה כבר בקופסה המהודרת שחובקת את הבקבוק האמנותי העשוי בעבודת יד. בתוך הבקבוק חבוי ניחוח פרחוני ואקזוטי העשיר בליים, פלפל ורוד, מגנוליה וענבר קריסטלי שיודע להתאים את עצמו לכל המגדרים.
1,250 שקל (ל־100 מ"ל), באתר היבואן הרשמי אסנס פרפיום, essenceboutique.co.il
4. Barfly Scotch&Soda
בדומה לבגדים בעלי האופי הייחודי של המותג ההולנדי גם לבושם הזה יש אופי משלו. הניחוח עז אך פשוט, ומתהדר בתווים טריים של עשב הדרים, לבנדר, וניל ויסמין. סופר אלגנטי, רענן ומדויק גם לגברים וגם לנשים.
199.90 (ל־50 מ"ל), 299.90 (ל־100 מ"ל), באתר scotch-soda.co.il ובסניפי הרשת הנוכחיים: שינקין 64, תל אביב וקניון רמת אביב
5. Born in Rome Coral Fantasy Valentino
קולקציות הריחות של בית האופנה האיטלקי והמהודק מתחדשת בניחוח עוצמתי וחושני שנוצר בהשראת שעת בין הערביים ברומא. הדרך לשם מושגת באמצעות שילוב של תמצית תפוז, אקורד קיווי ותמצית ארז, היוצרים שובל ריח פרחוני ופירותי. רוח איטלקית רומנטית במלוא עוצמתה.
499 (ל־100 מ"ל), בסופר פארם, המשביר לצרכן ו־Be
1. HERO Burberry
הגיבור האחרון בסדרה של בית האופנה הבריטי מביא עמו וייב מלא עוצמה. פתיחה תוססת של מחטי אורן וקטורת ושלושה שמני עץ ארז חמים יעוררו את הגיבור שבפנים עם ניחוח חושני, אינטליגנטי ועמוק. מתאים גם לגיבורות.
469.00 שקל (ל־100 מ"ל), בסופר פארם, המשביר לצרכן ואפריל
2. Authentic Moment Abercrombie & Fitch
תפוח פריך, ברגמוט עסיסי וקינמון פוגשים בסיס חם של ענבר ומאסק עם נגיעות וניל. יחד מתקבל ניחוח אוריינטלי עם אישיות תוססת ואנרגטית. פרץ של אדרנלין בבקבוק.
249 שקל (ל־100 מ"ל), בסופר פארם, אפריל ו־Be
3. Armani Code Giorgio Armani
מעצב־העל האיטלקי משכתב את הקוד של עצמו עם חזון לגבריות חדשה ומלאת ניואנסים, המתבטא גם בבקבוק השחור והאלגנטי שצורתו עגול־מרובע. תווי הברגמוט הירוק בשילוב לב של מרווה מרושתת מפרובנס מייצרים ניחוח עוצמתי ורגיש שמתאים לגבר האוחז בקודים משלו.
459 שקל (ל־125 מ"ל), בסופר פארם, המשביר לצרכן, אפריל ו־Be
4. ICON GADE
לסדרת הבוטיק האלגנטית מצטרפות שתי גרסאות עתירות סטייל. כשהוא מתובל בפלפל ורוד, קינמון ופצ'ולי ה־ICON PRIVATE 09 מפיץ ניחוח קליל ונטול מאמץ, ואילו ה־ICON PRIVATE 10, העשיר בגרניום, ארז ופולי טונקה, משדר תחכום ועוצמה. אפשר ללכת על כל אחד בנפרד, אבל אם תשלב ביניהם, תקבל קוקטייל מהפנט ובלתי נשכח.
219 שקל (ל־100 מ"ל), ברשתות הפארם ובחנות האונליין
5. Bad Boy Carolina Herrera
מכת הברק של "הילד הרע" נוחתת הפעם מוזהבת ובמהדורה חגיגית לאספנים. מאחורי כל הזהב הזה תמצאו תווי ריח של פלפל שחור, ברגמוט ותוספת קקאו היוצרים ניחוח ספייסי אמברי שיתלבש מצוין על הגבר המודע לעצמו.
420 שקל (ל־100 מ"ל), בסופר פארם
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button