נייצ'רס פרו , רופאים ממליצים על צריכה יומית של קולגן

חלבון הנעורים נמצא ביפן

היפניות ידועות כבעלות עור פנים חלק ומושלם. האם הן גילו את סוד הנעורים? וכיצד ניתן בצורה טבעית לשמור על מראה עור צעיר וזוהר ועל שיער וציפורניים מלאי ברק?

מוגש מטעם גולן נהרדעא בשיתוף נייצ'רס פרו
פורסם:
תוספי תזונה הפכו ללא פחות מטרנד בשנים האחרונות והיהלום שבכתר - תחום האנטי־אייג'ינג וההבטחה להיראות צעירים ויפים ללא מאמץ. אבל איך בעצם עובד המנגנון? והאם נמצאה החלופה לטיפולים אסתטיים? אצל היפניות דיאטה עשירה בחלבונים וקולגן וכן צריכת דגים ומאכלים עשירים בקולגן התגלו במחקרים כסיבה העיקרית לשמירה על העור, השיער והציפורניים.

קולגן הוא למעשה החלבון הנפוץ ביותר בגופנו וגם בגופם של בעלי החיים והוא מהווה "הבסיס" שעליו מונחת רקמת העור. הגוף שלנו מייצר קולגן באופן טבעי ובכמות מוגברת עד גיל 20 ומגיל 20 ומעלה ניתן לראות האטה משמעותית בתהליך. קולגן הוא החומר שמעניק לעור שלנו את הנפח את המיצוק וכאשר הכמות שלו בעור הפנים פוחתת - מתחילים להופיע סימני הזדקנות כגון קמטים ורפיון. בנוסף, קולגן גם מסייע לפעילות תקינה של מפרקי הגוף.

לא מעט מהטיפולים האסתטיים המקובלים היום בקליניקות, מכוונים להרס מבוקר של תאים אשר מייצר סוג של דלקת שגורמת לייצור מוגבר של קולגן ואלסטין באזור הפציעה. קולגן חדש זה מייצר את האפקט של עור חלק, מתוח וזוהר. קולגן ניתן לצרוך בבליעה של כמוסות (פחות מומלץ) ובאבקות ייעודיות, עם תמיכה ברורה של המחקר והמדע לעומת הכמוסות. היום ניתן למצוא על מדפי הפארם סוגים שונים של תוספי קולגן. אז איך נדע להבדיל בין הסוגים ולבחור במה שהכי נכון לנו?

2 צפייה בגלריה
עו"ד רם שביט
עו"ד רם שביט
עו"ד רם שביט. נייצ'רס פרו מופק בתנאי כשרות מחמירים.
(צילום: דניאל אהרוני)

לדברי עורך דין רם שביט, בעלים ומנכ"ל נייצ'רס פרו "רופאים ופלסטיקאים ממליצים היום כדי שהטיפולים שלהם יהיו יותר מוצלחים- להשתמש באופן יומיומי באבקת קולגן במינון של 5-10 גרם ביום. אפשר לערבב במים ולשתות, עם קצת לימון או עם הקפה של הבוקר. להקפיד על קולגן ממקור יפני כי הם היחידים ממש ללא טעם וריח ועם ביסוס קליני מהותי".

איזה קולגן כדאי לצרוך?
ראשית, יש להתייחס למקור שממנו מופק הקולגן. מקור הקולגן המומלץ הוא יפן. כיום, ניתן להפיק קולגן מבקר, עופות ודגים. מחקרים מדעיים מצאו שקולגן שמקורו בדגים, כמו תוסף הקולגן של נייצ'רס פרו טרומרין, הוא יעיל ועוצמתי יותר מקולגן שמופק מכל מקור אחר, משום שלקולגן ממקור דגים יש זמינות ביולוגית מעולה, הודות ליכולת הספיגה שלו, שהתגלתה כיעילה ועוצמתית יותר מספיגה של קולגן שמקורו בבקר, בגלל גודל החלקיקים שלו וזהותם לחלקיקי הקולגן הטבעיים הקיימים אצלנו בגוף.

כמה קולגן לקחת כל יום?
דבר נוסף שיש להתייחס אליו והוא החשוב ביותר - מינון הקולגן במנת הלקיחה היומית.
מחקרים שנעשו בנושא, הראו כי בני האדם יכולים לצרוך בין 2.5 ל־15 גרם קולגן ביום בבטחה וללא תופעות לוואי. בקולגן טרומרין של נייצ'רס פרו ניתן למצוא את הכמות הגדולה ביותר של פפטידים ביחס אופטימלי עבור קולגן בישראל בהשוואה למותגים אחרים עם 10 גרם למנת לקיחה יומית, מה שגורם לו להיות יעיל, עוצמתי וחסכוני יותר.

קולגן בצורת אבקת פפטידים שעברה הידרוליזה
יש להקפיד על צריכה של לפחות 2.5 גרם קולגן ביום. איכות הקולגן משתנה בהתאם למקור הייצור, לתהליכי הייצור והעיבוד ולהרכב חומצות האמינו שבו. קולגן באיכות טובה יכיל מרכיבים איכותיים ונקיים ויופק בטכנולוגיות הידרוליזה מתקדמות שמבטיחות שמירה על מבנה החלבון ועל תכונותיו הביולוגיות. קולגן באיכות טובה מספק את המרכיבים התזונתיים הנדרשים לחידוש ולחיזוק רמות הקולגן בגוף. מנגד, קולגן באיכות גרועה עשוי להכיל מרכיבים זולים או להיות מיוצר מחלבונים חלופיים והוא עלול לא לספק את התוצאה הרצויה בזמן הרצוי. בנוסף, קולגן באיכות גרועה יכול להיות מעובד, כך שהתכונות הביולוגיות שלו משתנות או מופחתות. קולגן טרומרין של נייצ'רס פרו מכיל הרכב חומצות אמינו אופטימלי בצורת פפטידים והוא מגיע לישראל היישר מיפן. קולגן טרומרין עומד בתנאי היבוא של משרד הבריאות בישראל .
האם יש קולגן יפני כשר?
בכל הקשור לכשרות, קולגן טרומרין של נייצ'רס פרו מופק בתנאים מחמירים ביותר מבחינת הכשרות ובהשגחה צמודה. למוצר הדגל קולגן טרומרין יש כשרות פרווה בהשגחת מרכז רבני אירופה ועד הכשרות EK והרבנות המקומית נוף הגליל.
הקליקו על הסרטון ובואו לשמוע ממנכ"ל נייצ'רס פרו, עו"ד רם שביט, את כל מה שאתם חייבים לדעת על תוספי תזונה בכתבה שלפניכם.

(עו"ד רם שביט על נייצ'רספרו. צילום: דניאל אהרוני)

בקרו אותנו באתר: https://www.naturespro.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button