לכו לאיבוד במבוך החמניות

מצליחת הכנרת ועד מבוך החמניות: הדברים שיעשו לכם טוב בחודש הקרוב

איפה כדאי לשחות, לרוץ, לאכול ולחגוג: 14 דברים טובים ומעוררי השראה שכדאי לפתוח איתם את השנה וגם שני פינוקים לנופשים

פורסם:
1. לרוץ למטרה טובה
16 צפייה בגלריה
מרוץ "בשביל הבנים הדרוזים"
מרוץ "בשביל הבנים הדרוזים"
מרוץ "בשביל הבנים הדרוזים"
כבכל שנה מתקיים החודש מרוץ "בשביל הבנים הדרוזים" למען החללים בני העדה הדרוזית, במטרה לעורר שיח רב־תרבותי וליצור חיבורים בין המגזרים השונים בישראל. האירוע יתקיים ביער לביא הסמוך למחלף גולני בהפקת חברת "כפיים" ויכלול שני מקצי ריצה של 10 ק"מ ו־5 ק"מ, מקצה הליכה עממי באורך 3 ק"מ ומקצה רכיבה באורך 25 ק"מ.
מרוץ בשביל הבנים הדרוזים, 22.9, bshvilhabanim.org.il
2. לצלוח את הכנרת
16 צפייה בגלריה
צליחת הכינרת בחוף צמח
צליחת הכינרת בחוף צמח
צליחת הכינרת
(צילום: אפי שריר)
כמדי שנה ייערך החודש אירוע "צליחת ספידו בכנרת". המועצה האזורית עמק הירדן ואיגוד ערים כנרת מזמינים שחיינים מקצועיים וחובבים להשתתף בחוויה המסורתית. האירוע כולל שני מסלולי שחייה עממיים במרחקים של 1.5 ק"מ ו־3.8 ק"מ ומתאים לכל המשפחה.
צליחת ספידו בכנרת, 23.9, 130 שקל למשתתף, speedo.co.il
3. לשמח את הגינה
16 צפייה בגלריה
 שנה בגינה
 שנה בגינה
שנה בגינה
( צילום: אילנה שטיין)
זוכרים את "לוח שנה בגינה" מהמלצות החג הקודמות שלנו? אז השנה הלוח השנתי האהוב, שיוצא בשלושה פורמטים, יוקדש לאילנות ולנתינה האינסופית שלהם לסביבה ולאדם, וגם למי שבאות לבקר עליהם - הציפורים. במסגרת זו תמצאו בו שפע מידע מאויר בצבעי מים כמו מתכונים מפירות, עלים ופרחים, מידע חודשי על גידול ירקות וטיפים מן הטבע.
shanabagina.com
4. להיכנס למבוך
16 צפייה בגלריה
המבוך
המבוך
המבוך
(צילום: קלחים ומבוכים)
עוד דרך חווייתית לפתוח את השנה וליהנות מעונת החגים היא לשבץ אטרקציה משפחתית ביומן. "קלחים ומבוכים" חוזרת, כשהמקום בהוד השרון (מושב גני עם) ייפתח מחדש לפעילות החל מראש השנה ויפעל בשבתות ובחגים. השנה התחדשו במקום במבוך חמניות ענק ויפהפה שמזמין להצטלם וכמובן למצוא את הדרך הנכונה. כמו כן מוצע לקהל קטיף של תירס סופר־מתוק ושל עגבניות שרי בצבעים לצד הדרכה חקלאית. מוזמנים לצאת עם הילדים מהמסכים ולהיכנס למבוכים — ממבוך חבלים ועד מבוך צבעים. הפעילות מתאימה למשפחות עם ילדים בגילאי 2־8.
60 שקל למשתתף (כולל אטרקציות וסלסילה), cornmaze.co.il
5. לטעום את "פרכור"
16 צפייה בגלריה
פרכור
פרכור
פרכור
(צילום: אביב אילון)
אם טרם התוודעתם למילה, הקיצור פרכור מתייחס לכל מה שבין פרדס חנה לכרכור. מדובר בסצנה שוקקת של יצרנים קטנים ושל קולינריה בפרט. אם אתם פודיז, אוהבי טעימות ורוצים לגלות אותה מעט יותר, אל תפספסו את "הסיור הפרקולינרי", שהוא סיור קולינרי־תרבותי שיזמה טלי אשחר גוטליב, עורכת מגזיני קולינריה בעבר ומומחית לרזי האזור בהווה. בתפריט: ביקור במתחמי האוכל המעניינים, היכרות עם אנשי האוכל וסיפוריהם וכמובן טעימות מגוונות של מנות אסייתיות, אוכל ברזילאי, מאפים ומתוקים, לצד לגימות של תה מאצ'ה ובירה מקומית משובחת.
הסיור הפרקולינרי, 054-6499669, did.li/taliesgo-tour
6. לפנק בוויטמינים
16 צפייה בגלריה
מוצרי טיפוח על בסיס חמאת קקאו
מוצרי טיפוח על בסיס חמאת קקאו
מוצרי טיפוח על בסיס חמאת קקאו
( צילום: DiTales)
אם השם "מקס ברנר" ישר עושה לכם חשק לשוקולד, ייתכן שבקרוב תגלו שהוא נכנס לתחום נוסף שכולו פינוק. בימים אלה נכנס המותג המוכר לקטגוריית הביוטי ומשיק קולקציית מוצרי טיפוח על בסיס חמאת קקאו. מתברר שלחמאת הקקאו יש גם יתרונות לגוף, מכיוון שהיא מכילה רמות גבוהות של נוגדי חמצון, מגינה על העור מפני נזקי הסביבה ומסייעת לשיפור בגמישות העור. המוצרים, מקרם הגוף ועד שמן הרחצה המפנק, מועשרים בשמנים ומצטיינים בניחוח עדין, והם נטולי פראבנים ו־SLS. לבריאות!
Cocoa Butter by Max Brenner, מחיר 64־98 שקל, בסניפים ובאתר הרשת: max-brenner.co.il
7. לתת פרחים מהלב
16 צפייה בגלריה
 פרחי חודי
 פרחי חודי
פרחי חודי
(צילום: חן אברהם)
אחת הדרכים הכי יפות ומשמחות לחגוג את ראש השנה היא לאחל לאהובינו שנה טובה בפרחים ולהעניק להם זר רענן שמסמל התחדשות והגשמה ברוח החג. בקיצור, זו ההזדמנות להזמין סידור פרחים ולהפתיע את יקיריכם במשלוח הביתה או להביא לשולחן החג. ועוד טיפ קטן וחגיגי: קחו לעצמכם רגע של שקט, התיישבו ליד זר הפרחים הצבעוני, וכתבו את המטרות והיעדים שלכם לשנה חדשה של צמיחה ושגשוג.
פרחי חודי - פרחים באהבה מעל 50 שנה, משלוחים בכל הארץ, 09-7950567, chudyflowers.co.il
8. להנדס את המיינד
תקופת החגים היא מועד אידיאלי להתבוננות פנימית ולמבט מחודש על החיים. בתזמון הזה נוחת על המדפים ספרו החדש (ורב המכר של ה"ניו יורק טיימס") של הגורו ההודי ג'אגדיש (ג׳אגי) ואסודב, הידוע בכינוי סדגורו. מדובר במורה רוחני מסוג אחר, כזה שמציע שילוב בין עומק רוחני לפרגמטיות בדרך לחיפוש האושר הפנימי.
"הנדסה פנימית - מדריך של יוגי לאושר", 118 שקל, הוצאת אסטרולוג וידיעות ספרים, באתר YBOOK, ברשתות ובאתר עברית
16 צפייה בגלריה
 הנדסה פנימית והמסע הביתה
 הנדסה פנימית והמסע הביתה
הנדסה פנימית והמסע הביתה
(צילום: אלדד מאסטרו, אסטרולוג וידיעות ספרים)
9. להתבונן בנפש הבית
אם אתם מחפשים להעניק השראה למישהו אהוב או לעצמכם בחג, הספר הזה הוא מתנה קלאסית שתישאר על שולחן הקפה הרבה אחרי החגים. את הספר כתבה תמר בנימיני, אדריכלית המתמחה בתכנון בתים שליקטה פיסות עבודה וחיים מעבודתה, ולדבריה זה לא רק תכנון בתים אלא תמיד גם מסע אנושי ונפשי. תמצאו בו שפע של צילומים יפים, אסופת סיפורים קצרים והגיגים לצד חשיפה של רזי המקצוע. לכל מי שמעריך יופי או מעוניין להציץ לנפש הבית.
המסע הביתה - אדריכלות חוצה קירות, 140 שקל, tamar-hamasa-habayta.com
10. לשאוב השראה
16 צפייה בגלריה
רבקה רועה צאן. "נשים בתנ״ך בנופי הגולן"
רבקה רועה צאן. "נשים בתנ״ך בנופי הגולן"
רבקה רועה צאן. "נשים בתנ״ך בנופי הגולן"
(צילום: דיקלה לאור)
תחילת שנה היא הזדמנות נהדרת להכניס רוח חדשה לדברים המוכרים. ספר הצילומים "נשים בתנ״ך בנופי הגולן" מחייה את נשות התנ"ך ב־41 צילומים מרהיבים של דמויות נשיות מן המקרא שקולן לא תמיד נשמע. הצלמת דיקלה לאור מעדכנת בספרה את הסצנות התנ"כיות ויוצרת מהן דימויים עכשוויים רבי עוצמה שמביאים את הנשים ואת סיפורן - שהוא הסיפור האנושי לאורך ההיסטוריה - למרכז הבמה.
diklaphotography.co.il
11. לטבען את המעדנים
16 צפייה בגלריה
בוטיק טבעוני Mor&More
בוטיק טבעוני Mor&More
בוטיק טבעוני Mor&More
(צילום: ליאור גולסאד)
טבעונים (אבל גם מי שמחפש פרווה טעים לחגים), נטולי גלוטן ובריאותנים, שימו לב: האייטם הזה בשבילכם. בבוטיק הטבעוני המוצלח Mor&More בקיבוץ גבעת השלושה, שהקימה הקונדיטורית מור מאיר גלוסקא, מציעים לא רק שלל מעדנים מבוססי רכיבים מהצומח וללא סוכרים מעובדים, אלא גם סדנאות של קינוחי רואו פוד וגבינות טבעוניות. על המדפים הנאים תמצאו עוגות ומאפים, גבינות טבעוניות, משקאות ועוד מוצרי גורמה לקחת הביתה או לנשנש במקום. האווירה קסומה, התפריט עונתי, והכול נעשה בהקפדה ובאהבה.
Mor&more, בוטיק טבעוני, קיבוץ גבעת השלושה, 050-7852226, אינסטגרם: vegan_mor
12. להמתיק בקטנה
16 צפייה בגלריה
 מונייר
 מונייר
מונייר
(צילום: אפיק גבאי )
בקייטרינג מונייר מציעים דרך יצירתית לרענן את הרפרטואר המסורתי המתוק. בראש המאפים והקינוחים המשובחים של מותג הגורמה תמצאו השנה קולקציה מתוקה מדבש, שכוללת לצד העוגות המוכרות גם מיני־מאפים וקינוחים בגרסאות גורמה אישיות. בין המיוחדים: מיני־עקיצת הדבורה (175 שקל ל־15 יחידות) שהם בריושים מענגים במילוי בקרם מסקרפונה ווניל, גביעי מוס רימונים (189 שקל ל־12 יחידות) ופיננסייר דבש, תפוחים ורימונים (175 שקל ל־60 יחידות).
munier.co.il
13. להתענג באמצע היום
16 צפייה בגלריה
 בראנץ' בית ספרדי, בית קנדינוף
 בראנץ' בית ספרדי, בית קנדינוף
בראנץ' בית ספרדי, בית קנדינוף
(צילום: אמיר מנחם)
החגים מזמנים גם שפע של הזדמנויות להתענג על שעות הפנאי ולקחת קצת את הזמן בבקרים ובצוהרי היום. בבית קנדינוף, שמתקיים ומקיים מיזמים תרבותיים וגינת ירק שכונתית, מציעים בימים אלה לקחת הפסקה מתודית מהחוץ המהביל ולצאת לסיבוב טעימות מחצי האי האיברי. הבראנץ׳ החדש שיוגש בסופי השבוע מציע תפריט עונתי של מנות ים תיכוניות קטנות וקלילות לחלוקה כמו גספצ׳ו קריר של מרק מלון, חצילים במילוי ברינזת צאן וסלסת עגבניות, קרפצ׳ו תמנון, סטייק דלעת אחו בלאנקו ועוד מנות על הציר שבין אנדלוסיה לוולנסיה בואכה יפו.
בית קנדינוף, הצורפים 14, שישי, 11:00־16:00, טל': 03-6502938
14. להתלבש על ריזורט
16 צפייה בגלריה
קולקציית הריזורט החדשה ובת הקיימא של Orlebar Brown
קולקציית הריזורט החדשה ובת הקיימא של Orlebar Brown
קולקציית הריזורט החדשה ובת הקיימא של Orlebar Brown
(צילום: ORLEBAR BROWN)
בין אם חזרתם מריזורט קיצי ובין אם אתם מתכננים חופשה בחגים (או סתם מפנטזים על אחת), קולקציית הריזורט החדשה ובת הקיימא של Orlebar Brown לגברים מתלבשת על התקופה כמו רוח טובה על יאכטה. בהשראת מקומות פנטסטיים מדומיינים מציע מותג בגדי הגברים הבריטי אסקפיזם בניחוח חופשה עם שפע של פרינטים צבעוניים, לבוש חוף או ספורט נינוח וגם קזו'אל אלגנטי - לגברים שהמילה ריזורט קורצת להם.
Boutique77 Men, יצחק אלחנן 15, נווה צדק, שבזי 40, boutique77.co.il

ועוד שני פינוקים

פינוק לשימור
16 צפייה בגלריה
לו הייתי רוטשילד . מלון רפאל האוס
לו הייתי רוטשילד . מלון רפאל האוס
לו הייתי רוטשילד . מלון רפאל האוס
(צילום: אורי אקרמן)
במיקום הלא צפוי, בלב רחוב רוטשילד בראשון לציון, נפתח לאחרונה מלון בוטיק מפואר בשם רפאל האוס, שכולו מחווה לברון רוטשילד. הקונספט במקום הוא Feel Rothschild, מצד אחד, מחווה היסטורית (המבנה עבר שימור והוקם במאה ה־18 על ידי הברון רוטשילד), ומצד שני, נהנתנות עכשווית בסטנדרטים של משפחת רוטשילד.
כבר ממבט ראשון ניכר שהושקעה בו הרבה תשומת לב, החל בתהליך השימור, דרך העיצוב ועד תנאי הבוטיק המפנקים. בכניסה, פטיו יפהפה ועתיר צמחייה, ואת קירותיו של המלון מעטרות תמונות מסוגננות של סצנות קלאסיות עם טוויסט מודרני. בלובי נשמעת מוזיקה רגועה, ובטרקלין העסקים מחכה פינת קפה־תה עם חליטות, עוגיות ועוד פינוקי בריאות לרווחת האורחים.
במסגרת חבילות התוכן והתרבות שהמלון מציע לאורחים, קיבלנו כרטיסים להצגה בהיכל התרבות שנמצא במרחק הליכה קצר מהמלון. בנוסף, המלון צפוי להציע בקרוב גם שיתופי פעולה בגזרת הקולינריה עם מגוון המסעדות בעיר, ובחודשים הקרובים צפויה להיפתח בו מסעדה משלו.
מלון רפאל האוס, רוטשילד 24, ראשון לציון, טל': 03-7794500, החל מ־800 שקל לזוג ללילה באמצע השבוע, כולל ארוחת בוקר
אסקפיזם לונדוני ביפו
16 צפייה בגלריה
לונדון ביפו. מלון דריסקו
לונדון ביפו. מלון דריסקו
לונדון ביפו. מלון דריסקו
(צילום: אסף פינצ'וק)
בשיאו של החום הגדול חיפשנו מקום לברוח אליו שיספק לנו קצת אסקפיזם קריר. מכיוון שחו"ל לא התאפשר, ברחנו לדריסקו, מלון יוקרה במושבה האמריקאית בפאתי יפו, שהוא כנראה הדבר הקרוב ביותר למלון בוטיק יוקרתי בלונדון שאפשר למצוא בתל אביב.
האווירה שקטה ומאופקת, והחדר שקיבלנו מעוצב בסגנון יפני עם פלטת צבעים מינימליסטית ומרגיעה עם הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל — המצעים האיכותיים, המגבות הרכות ומוצרי הקוסמטיקה. נהנינו גם מטיפול ספא בין האיכותיים ביותר שחווינו. גם כאן אפשר לבחור בין כל מיני סוגי טיפולים בשמנים שנרקחו במיוחד.
בתוך המלון שוכנת מסעדת השף "ג'ורג' וג'ון" ה מהווה משכן גם לארוחת הבוקר של המלון, שמורכבת מבופה מהודק ואיכותי וממנות שאפשר להזמין מהתפריט.
מלון דריסקו, אוארבך 6, תל אביב, 03-7410000, החל מ־1,800 שקל לזוג ללילה באמצע השבוע, כולל ארוחת בוקר
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button