לורן גונר. "כל גוף שבנה רקמת שומן מסוגל לפרק אותה בקלות".

לורן גונר, מומחית להרזיה ותזונה נכונה

"דיאטת לורן מאפשרת לרדת ולשמור על המשקל החדש באופן בריא ולשנים רבות ללא הרעבה או סבל"

מוגש מטעם לורן גונר
עודכן:
קצת עלי
"בת 35, בעלת תואר שני בביוכימיה מאוניברסיטת אוקספורד. מפתחת ומייסדת של שיטת הרזיה ייחודית בהתאמה אישית הידועה ברחבי העולם בשם 'דיאטת לורן' (LORENS DIET). בעלים של חברת 'קליר פלאנט בע”מ'”.

איך הגעת לפיתוח של “דיאטת לורן”?
“כסטודנטית, לאחר פרידה מחבר, עליתי 20 קילו. ניסיתי כל דיאטה אפשרית, כולל הרעבה עצמית, כדורים מסוכנים ועוד. הבנתי שעולם ההרזיה דומה מאוד לעולם האופנה – כל פעם יוצאת דיאטה אופנתית והיא מתאימה לחלק מהאנשים אך גורמת נזק לאנשים אחרים.
“הקדשתי את התזה שלי בלימודים למחקר בנושא, עבדתי עם גדולי המוחות באוקספורד וקליניקות מתקדמות באנגליה, בגישה ש'לכל אדם יש את הדיאטה שלו'. לאחר שנתיים של עבודה ומחקר אינטנסיבי שכלל 350 אנשים, סיימנו לפתח תהליך הרזיה ייחודי ומדעי, עם ליווי ומעקב מקצועי יומיומי, המאפשר לרדת ולשמור על המשקל החדש באופן בריא ולשנים רבות ללא דיאטה מיוחדת, הרעבה או סבל”.
איך דיאטת לורן עובדת?
“לכל אדם מנגנון חילוף חומרים ופירוק שומנים אינדיבידואלי, ובהתאם לכך תפריט מזונות ייחודי עבורו. בתחילת התוכנית מבצעים ניקוי רעלים ואתחול מנגנון חילוף החומרים בגוף בעזרת צמחי מרפא ייחודיים ותפריט מותאם אישית. מעבר לירידה משמעותית במשקל, מובילה ‘דיאטת לורן’ לשיפור כולל ולתפקוד יעיל יותר של כלל מערכות הגוף המתבטא בשיפור מנגנון חילוף החומרים, ניקוי רעלים, פירוק שומנים יעיל, הפחתה בתחושת הרעב, היעדר חסרים תזונתיים וירידה משמעותית בתחלואות שונות”.
בתהליך 3 שלבים מדויקים:
שלב ההרזיה, שבו רואים תוצאות כבר מהיום הראשון, המבטיח ירידה של 15-10 ק”ג בתוך חודשיים ומשלב פורמולות צמחיות מיוחדות, תזונה מותאמת אישית בקפידה וליווי מקצועי יומיומי של יועצת מקצועית.
שלב האיזון, שבו הירידה לרוב ממשיכה (5-2 ק”ג), הכולל תפריט איזון מיוחד והמשך ליווי יומיומי, המאפשר לגוף להתרגל ולהתקבע במשקל החדש.
שלב בדיקת הפחמימות, שבו נעשית בדיקה מטאבולית קפדנית של הפחמימות שהלקוח אוהב, ומגלים אילו מהפחמימות ניתן לשלב ביומיום ואילו להשאיר לסופי שבוע או לאירועים מיוחדים.
איך הדיאטה עוזרת לשמור על המשקל לאחר הירידה?
“בסיום ההרזיה, מסיימים עם צריכת תוספי התזונה ובונים תוכנית מיוחדת של 21 ימים, המתבססת על הידע שכבר צברנו מתגובות הגוף בשלב ההרזיה. היועצת ממשיכה בליווי יומיומי וחוזרים לאכול בכמויות לא דיאטתיות, עד שהגוף מתאזן לגמרי.
“לאחר שלב האיזון, בתהליך “בדיקת פחמימות”, היועצת בונה עם הלקוח את רשימת כל המאכלים המשמינים שהוא אוהב, כמו למשל פסטה או עוגות, ובודקת לפי התגובות המטאבוליות של הגוף אם המאכל הזה מתאים ללקוח או לא. לפי המחקר, קיימים מזונות עתירי שומן מסוימים שגופנו מפרק טוב ולכן אינם מובילים להשמנה. החלק המפתיע הוא שרואים שרוב הפחמימות כן מתאימות ללקוח, ואין שום בעיה לשלב אותן ביום-יום, ורק 10-5 פחמימות באמת משמינות את הלקוח ומוציאות את הגוף שלו מאיזון.
“ולסיום, בניית תפריט אישי מפורט לטווח ארוך, הכולל את המזונות המומלצים והאהובים על הלקוח, ובניית סדר יום תזונתי שילווה אותו בהצלחה בהמשך חייו”.
מהו האני מאמין המקצועי שלך?
“כל גוף שבנה רקמת שומן מסוגל לפרק אותה בקלות. כל אדם יכול להגיע למשקל היעד שלו, כאשר עובדים איתו נכון ומתאימים את הדיאטה לאדם ולא את האדם לדיאטה”.
מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?
“גישה אישית לכל לקוח, הבנה עמוקה של המקור הפיזיולוגי והרגשי של ההשמנה, סטנדרטים גבוהים, בחירה קפדנית והכשרה מעמיקה של הצוות המקצועי, שאיפה ל-100% הצלחה, וידיעה חד משמעית שכל אדם יכול להגיע ולשמור על משקל היעד שלו ברגע שעובדים איתו נכון”.
תחזרי לרגע שיא בקריירה שלך. איך הרגשת בו?
“בתחילת משבר הקורונה, כאשר מיליוני אנשים ברחבי העולם נאלצו להפסיק עם חדרי הכושר, קבוצות תמיכה וכו’ ומצאו את הבריחה הרגשית שלהם ביין, מזון ונטפליקס, כמות הפניות אלינו מישראל ומהעולם גדלה פי 2.5. עבדנו מסביב לשעון כדי לתת מענה ללקוחות מישראל וממדינות אחרות שחוו משבר קשה.
“רמת הקושי עלתה, הרבה היו בבית ללא עזרה, במצב נפשי קשה, חלק התרגלו לכמויות גדולות של אלכוהול או נוגדי דיכאון, שגרמו לעלייה של עשרות ק”ג בחודשים ספורים.
בזכות העבודה המדויקת התמודדנו עם המצב והחזרנו לאלפי אנשים את תחושת הביטחון ושיפרנו את מצבם הבריאותי והנפשי. לעתים זה הרגיש כמו מוקד תמיכה נפשית, ואני גאה מאוד שהייתה לי ולצוות הזכות לעזור, לתמוך ולכוון. לשם מצבים כאלה עשיתי את מה שעשיתי בחיי”.
מהו החלום המקצועי שלך?
“להפוך את ‘דיאטת לורן’ לפתרון עולמי לבעיית ההשמנה, ושיתופי פעולה עם ממשלות. אני והצוות כבר עובדים על זה בכמה מדינות בעולם”.

שם העסק: קליר פלנט בע”מ – משווקת דיאטת לורן בארץ
כתובת: לזרוב 12 , ראשון לציון
טלפון: 077-9555721
אימייל: info@lorensdiet.com
פייסבוק: lorensdiet
אינסטגרם: lorensdiet
פורסם לראשונה: 13:06, 30.08.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button