ליבת קמפלר. "פנסיה אינה גזירת גורל וניתן למקסם אותה. ייעוץ פרישה חוסך הרבה מאוד כסף".

ליבת קמפלר, מומחית פרישה ופנסיה

"ההמלצה שלי – גם לאנשים שחסכו לפנסיה – היא להמשיך לעבוד כל עוד אפשר, הן מהפן הכלכלי והן מהפן הנפשי"

מוגש מטעם ליבת קמפלר
פורסם:
קצת עלי
"בת 41, אמא להילי ונועם, בעלים של 'ליבת הביטוח' ושל המיזם הבלעדי 'פרישה בקליק'. סוכנת ביטוח מורשית, יועצת מס מוסמכת, מומחית פרישה CFP וגרונטולוגית פיננסית מוסמכת. בעלת BA באוניברסיטה הפתוחה בפסיכולוגיה וסוציולוגיה. סיימתי לימודי תכנון פרישה לאורך השנים והכשרות מתקדמות בבריאות".

איך הגעת לתחום הפנסיה?
“לתחום הפנסיה והפרישה הגעתי ‘בטעות’. עסקתי בזה כעבודת סטודנטים, ובסיום התואר הבנתי שזה בעצם הייעוד שלי. אבל לימודי התואר לא היו מבוזבזים, הם נתנו לי המון כלים שמשמשים אותי להבנת נפש האדם בפן הכלכלי-פנסיוני”.
מהו האני מאמין המקצועי שלך?
“פנסיה אינה גזירת גורל וניתן למקסם אותה. ייעוץ פרישה חוסך הרבה מאוד כסף, וחובה לעשותו, שכן התהליך בלתי הפיך וההחלטה שהפורשים ייקחו תלווה אותם למשך המשך חייהם. יש דרכים שונות לצאת לפנסיה, ואצלי אפשר לקבל את המידע המהימן ביותר ואת הטיפול המיטבי המותאם לצרכי הפורש. כמו כן אני אמונה על ניהול המקרה בין כל הגורמים המעורבים ומקילה על הפורש את הבירוקרטיה”.
מהו המידע המשמעותי ביותר שהקוראים צריכים לדעת?
“פנסיונרים, חשוב שתדעו שאפשר לעבוד ולקבל פנסיה במקביל בלי לשלם מס גבוה, וכן שלרובנו מגיעים החזרי מס מביטוח לאומי ומס הכנסה כתוצאה מהפקדות לביטוח משכנתא, יציאה לחל”ת, פיטורים, אבטלה, שינוי מקום עבודה, מכירת דירה, תשלום מזונות, ריביות משוק ההון, להורים לילדים עם בעיות קשב וריכוז ועוד”.
תחזרי לרגע שיא בקריירה שלך. איך הרגשת בו?
“מבחינתי כל יום הוא רגע שיא בקריירה שלי. אני נהנית כל פעם מחדש לראות איך לקוחות מקבלים כספים נכבדים שמגיעים להם, שלא חשבו שיקבלו. דוגמה מהימים האחרונים: מבוטחת שלי, בת 21, חלתה לא עלינו בסרטן, ואני וצוות משרדי הצלחנו להשיג לה מחברת הביטוח, תוך שבוע, סכום של 586,000 שקל פטורים ממס!”.
מהו החלום המקצועי שלך?
“בימים אלה אני מגשימה את החלום המקצועי שלי עם צאת המיזם החדשני והבלעדי “פרישה בקליק”, שינגיש את הליך הפרישה לכל אדם בישראל. מדובר ברשת שיתופי פעולה בין עצמאים מענפים מקצועיים שונים כדי שנוכל לספק שירותים טובים יותר ללא אינטרסים סמויים, והפורש יקבל את ההכוונה והטיפול המקצועי והמסור ביותר. במסגרת המיזם ניצור רשת חברתית לפורשים מכל הארץ שתכלול, מעבר לייעוץ המקצועי, גם שפע פעילויות, הרצאות, טיולים, הדרכות, ליווי והעצמה רגשית, טיפול רגשי בהתמודדות עם השינוי, קבוצות הליכה, ייעוץ תזונאי ועוד, וכל פורש יוכל ליהנות ולהיתרם מהמיזם גם אם ידו אינה משגת”.
מה זה תכנון טרום פרישה, ומה חשוב שנדע עליו?
“מדובר בתהליך שמתחיל באופן מיטבי כבר בגיל 60-55, ובמהלכו עושים מיפוי של התוכניות הפנסיוניות, מה שמאפשר לפורש לתכנן מבעוד מועד את הסכומים שיקבל, מה יעשה עמם וכיצד ימנף אותם.
“ייתכנו הבדלים משמעותיים בין תוכניות פנסיוניות, וכדאי לעשות משא ומתן בין החברות השונות כדי להגדיל את הפנסיה החודשית עם אותו סכום צבור, ולא לקבל כמובן מאליו שאם אדם נמצא בקרן פנסיה מסוימת הוא חייב לקבל ממנה את הפנסיה החודשית (כמו שעושים משא ומתן בין בנקים לקבלת משכנתא)”.
מה הטיפ הכי חשוב שתוכלי לתת ללקוחות שעומדים לצאת לפנסיה?
“להיפגש עם מתכנן פרישה מומחה שיידע להתוות עבורכם מסלול פרישה מותאם אישית שימקסם את תגמולי הפנסיה, וילווה אתכם לאורך כל ההליך, מול חברות הביטוח/פנסיות, מס הכנסה וביטוח לאומי, ומעסיקים בהווה ובעבר. מדובר בהליך שיחסוך לכם הרבה מאוד כסף.
“בנוסף, חובה להכין תוכנית עסקית לפרישה, כמו שמכינים לעסק חדש. בתוכנית כדאי לרשום מה הדברים שהפורש ירצה לעשות, איך יתכנן זאת, כמה זמן יקציב למשפחה, לזוגיות, לנכדים, לתחביבים חדשים/ישנים, לעבודה וללימודים. הכנת תוכנית עסקית לפרישה יכולה לתת עוגן לחיים לאחר הפרישה ושקט נפשי”.
מה את מציעה לאדם שלא חסך מספיק לפנסיה וכעת עומד לפרוש?
“ההמלצה שלי – גם לאנשים שחסכו לפנסיה – היא להמשיך לעבוד כל עוד אפשר, הן מהפן הכלכלי והן מהפן הנפשי. לא חייבים להמשיך לעבוד במשרה מלאה, אבל שגרת עבודה משאירה אותנו בריאים יותר הן בריאותית והן נפשית.
“בנוסף, ממליצה לפרוס בפני מומחה את כל הנכסים והתוכניות ולראות כיצד ניתן למקסם אותם, למנף ולהגדיל את ההכנסה”.
מה את הכי אוהבת בעבודתך?
“אני אוהבת לראות כל פעם מחדש את הסקפטיות בעיני הלקוחות ולהרגיש את החששות והחרדה שלהם, ואז לחוש בהבדל בתחושותיהם כשהם מסיימים את ההליך בחיוך גדול ותודות רבות, ולדעת שבזכות המקצועיות והידע הנרחבים שלי הם יוצאים עם רווח כלכלי ונפשי גדול!”.

שם העסק: “ליבת הביטוח” – “פרישה בקליק”
כתובת: קלישר 11, כפר סבא
לבדיקת זכאות: 2372*
054-7720085
פייסבוק: ליבת הביטוח
אינסטגרם: L Libat_kempler

חולצה וחצאית: קסטרו
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button