"אני תמיד מתנסה בעצמי בכל מכשיר או חומר חדש, ורק אחרי שאני מרוצה מהתוצאות, אני מכניסה אותו לקליניקה". ד"ר נעמי שרון

איך היא עושה את זה? מאנטי־אייג’ינג לפרו־אייג’ינג

ד"ר נעמי שרון היא דמות ייחודית בעולם הרפואה האסתטית. עם גישת פרו־אייג'ינג הוליסטית היא מדריכה ומלמדת אנשי מקצוע בארץ ובעולם, מנהלת ביד רמה קליניקה בוטיקית, בוחרת חומרים וטיפולים בקפדנות וגורמת לנשים וגברים להיראות במיטבם. וכן, היא נראית נפלא!

מוגש מטעם ד"ר נעמי שרון
פורסם:
ד"ר נעמי שרון מעוררת השראה. כמומחית ברפואת משפחה אשר עוסקת למעלה מעשור בתחום הרפואה האסתטית, היא מנהלת חיים במסלול המהיר בין הקליניקה הבוטיקית בביתה שבקדימה (ממש לא רחוב הברזל בתל אביב) ובין משרתה כרופאת משפחה. היא משתתפת כמומחית בינלאומית בכנסים ובהרצאות ברחבי העולם מטעם חברת MERZ Aesthetics, בנוסף להיותה אמא במשרה מלאה לארבעה מתבגרים. למעשה, לא מזמן היא העבירה את הקליניקה לביתה, במטרה להיות קרובה אליהם ולצורכיהם ולחכות להם בצהריים עם ארוחה חמה. במקביל, היא הרוויחה אווירה מיוחדת וביתית בקליניקה שאי אפשר להתעלם ממנה. ד"ר שרון שומרת על אורח חיים בריא ושגרת אימונים פעילה, שמעניקים השראה למטופלות שלה.
וכעת לשאלת השאלות: ״איך היא שומרת על עור פניה?״. התשובה היא: "אני עושה הכל. אין מכשיר בקליניקה שלי או חומר שאני עובדת איתו, שלא עבר דרכי. אני תמיד מתנסה בעצמי בכל מכשיר או חומר חדש, ורק אחרי שאני מרוצה מהתוצאות, אני מכניסה אותו לקליניקה. התחלתי בגיל 42, היום אני בת 52.5, והיד עוד נטויה", היא אומרת בחיוך.
2 צפייה בגלריה
ד"ר נעמי שרון
ד"ר נעמי שרון
"אני לא בעד לנפח את הפנים באופן לא פרופורציונלי". ד"ר נעמי שרון
(צילום: יניב כאדר)

מדברת בשפה אחרת

כשכולם מדברים על אנטי־אייג'ינג, ד"ר שרון מדברת בשפה אחרת, בשפת הפרו־אייג'ינג. ולא מדובר רק במשחק מילים. ד"ר שרון מאמינה בגישה הוליסטית - פיזית ומנטלית, שרואה את המטופלת על כל צורכיה הייחודיים, ומשלבת מניסיונה כמומחית לרפואת המשפחה.
מהם הכללים של שפת הפרו־אייג'ינג באסתטיקה?
1. לשמור על המסגרת של הפנים, לא לשנות את מראה פניה של הלקוחה.
2. להבליט אצל כל מטופלת את הנתונים הטבעיים והיפים שלה. כל אחת מאיתנו מיוחדת בדרכה שלה.
3. לדאוג למרקם עור הומוגני ואחיד, אנו מזהים הזדקנות לפי איכות העור. אם נשמור על ההומוגניות, ניראה טוב יותר.
4. להגיע לפגישות מעקב, ולא רק כשמשהו מפריע, כי כך ניתן לטפל או למנוע בעיות לפני שהן מתפתחות. העין שלי תדע לזהות תהליך של אייג'ינג אצלך עוד בחיתוליו .
יש דבר כזה מאוחר מדי?
"היום הייתה אצלי מטופלת שסיפרה לי חוויה שלה: 'הלכתי לרופאה שאמרה לי שהגעתי כל כך מאוחר, שאין מה לעשות', אז אני אומרת - כן, יש מה לעשות, אבל פחות. אצל חלק מהמטופלות ההזדקנות מואצת יותר בהתאם לגנטיקה ולאורח החיים שלהן. אבל, אם נתחיל לטפל מוקדם, נוכל לשמר את המראה הרענן והצעיר לאורך זמן בלי שתהיה החמרה במצב האייג׳ינג.
"מטופלת אחרת סיפרה לי: 'אנשים שאני פוגשת אומרים לי שאני כבר עשר שנים נראית אותו דבר, ושואלים איך זה שאני לא משתנה', אז הנה, זה אפשרי".

הפנים שלנו כפנטהאוז עם נוף לים

לד"ר שרון יש הסבר פשוט וקל להבנה של מה קורה בפנים שלנו עם השנים. "הפנים שלנו הם כמו בניין בן חמש קומות, מקומת המרתף שהיא רמת העצם עד קומת העור, דהיינו, הפנטהאוז. לכל קומה מתאים תהליך טיפולי אחר ממשנהו, אבל כל הבניין כולו מזדקן יחד. כשאנחנו רוצים להאט את התהליך הזה, צריך להבין מה מתרחש בכל קומה, ולפי זה אני בונה לכל מטופלת תוכנית טיפולים שתואמת את המצב האישי שלה".
אז מפעם לפעם נכנסים לשיפוצים?
"אני אומרת: 'בואו נסתכל על כל הבניין לפני שהוא מתחיל להתפרק, ונתמוך בו איפה שצריך. בואו נדאג לכל שכבה, כדי לדחות את שלב השיפוץ המסיבי'".
ד"ר שרון מאמינה בלעשות מינימום כדי להיראות מקסימום. "אני לא בעד לנפח את הפנים באופן לא פרופורציונלי או לעבוד רק על נפחים. אני בעד לעבוד עם כל אחת על מה שחסר לה, בשילוב של מכשור, הזרקת חומצות היאלורוניות ובעיקר, החדרת ביוסטימולטרים, שמגרים את הגוף לייצור מוגבר של קולגן ואלסטין, שהידלדלו עם השנים".
מה עושה טיפול למוצלח?
"מבחינתי, שלא רואים שעשית טיפול אלא שאת נראית נהדר. אם יאמרו לך: 'איזה שפתיים עשית', זה אומר שרואים את העבודה שלי ולא את המטופלת, אני רוצה שאת תיראי נפלא ותרגישי טוב".

הקליניקה: ד״ר נעמי שרון
רחוב רמז 16 קדימה, 54-897-7929⁩0
אימייל: Info@haclinika.co.il
אינסטגרם: haclinika
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button