"ראיתי תמונות של יוגיסטיות מהממות ואמרתי לעצמי שגם אני רוצה כזאת שליטה בגוף". מירן בוזגלו

מירן בוזגלו: "היוגה השפיעה גם על הזוגיות עם מאור - אני פחות קנאית"

אתם בחרתם: הקוסמטיקאית וכוכבת הסדרה "הבוזגלוס" שהפכה למדריכת יוגה, היא זוכת פרס הוולנס של מגזין מנטה בקטגוריית "הסלב שהכי עושה לנו חשק לחיות בריא": "היו לי נפילות עד שהיוגה נכנסה לי לחיים, היום אני מסתכלת על הדברים החשובים ולא נתקעת על שטויות כמו פעם"

טל מזרחי
פורסם:
מירן בוזגלו, אמא, מדריכת יוגה, קוסמטיקאית וכוכבת הסדרה "הבוזגלוס"', זוכת פרס הוולנס 2022 של מגזין מנטה, בקטגוריית הסלב שהכי עושה לנו חשק לחיות בריא. בת 33, נשואה לשחקן הכדורגל מאור בוזגלו + ארבעה ילדים.
מה הרגשת כשסיפרו לך שזכית? "זה הכי מרגש אותי בעולם. התהליך התחיל רק לפני שנתיים, וכל יום אני חווה ברחוב ובאינסטגרם את ההשפעה על אחרים ואיך הם גם התחילו לשלב אימונים ותזונה נכונה בזכותי. זה הכי מחמם את הלב, ואני כל כך שמחה שזה עושה להם טוב כמו שזה עושה לי".
איך נולד החיבור שלך לעולם היוגה? "בקורונה לא מצאתי את עצמי. לא אהבתי שום ספורט לפני, עשיתי הכל ולא הצלחתי להתחבר, ופתאום ראיתי תמונות של יוגיסטיות מהממות ואמרתי לעצמי שגם אני רוצה כזאת שליטה בגוף. התחלתי לתרגל באונליין והתאהבתי. לא יכולתי להפסיק. כשראיתי את ההתקדמות ואת השיפור בגוף – כוח, גמישות ויציבות, רק רציתי עוד והחלטתי ללכת ללמוד את זה".
2 צפייה בגלריה
אירוע יס 2022
אירוע יס 2022
"למדתי לשחרר ולהיות בטוחה בעצמי". הבוזגלוס
(צילום: רפי דלויה)
כמה פעמים בשבוע את מתרגלת יוגה? "בין ארבע לחמש פעמים".
איזו תנוחה את הכי אוהבת לתרגל ולמה? "תנוחת הגשר. התנוחה הזאת עובדת על צ'אקרת הלב ואני רואה אותה כלתת אהבה ולקבל אהבה. אגב, זו התנוחה שבעבר הייתה הכי קשה לי לתרגול כי סבלתי מהגב, והיום אני עושה אותה בקלות".
"סבלתי מהתקפי חרדה והייתי מטופלת בציפרלקס, אבל הפסקתי כי התחלתי להבין שאני יכולה להתגבר על זה. בעזרת היוגה למדתי לנשום נכון, להירגע, לשחרר, להכיר את עצמי לעומק"
השלימי: אם אני לא מתרגלת יוגה במשך שבוע אני... "כבויה. כשמאור נפצע ואמרו לו שהוא לא יוכל לשחק כרגע, אמרתי לו שזה כמו שיגידו לי, 'את לא יכולה לתרגל יותר יוגה'. אני לא יודעת איך אני אצליח לחיות בלי זה".
איך את מעדיפה את היוגה שלך, בבוקר או בערב? "אני מתרגלת בבוקר, כשהילדים במסגרות ויש לי זמן פנוי. אם לא הספקתי בבוקר, אני מתרגלת איתם ביחד אחרי הצהריים. הם מסתכלים או משחקים תוך כדי".
איך נולדה אפליקציית היוגה שלך? "בערב ראש השנה נהרס לי הטלפון, ממש כשנכנס החג, ולא היה מי שיתקן אותו. לא היו לי תרגולים כי הכול היה שמור בטלפון. אז אמרתי למאור שאני חייבת לפתוח תכנית אונליין של יוגה, כי מה שיש ביוטיוב זה לא מה שאני מכירה ויודעת. בדיוק סיימתי את קורס ההוראה ואיך שיצא החג, התחלתי לקדם את התוכנית שלי, שזו בעצם אפליקציה של תרגולי יוגה אונליין ותזונה. כל אחת בוחרת את המסלול שמתאים לה, התרגולים פתוחים חופשי ואפשר לתרגל בכל מקום ובכל זמן".

האם היוגה נכנסה לחיים שלך ברמה עמוקה יותר מעבר לתרגול הפיזי? "ברור, פעם סבלתי מהתקפי חרדה והייתי מטופלת בציפרלקס, אבל הפסקתי כי התחלתי להבין שאני יכולה להתגבר על זה. היו לי נפילות, עד שהיוגה נכנסה לי לחיים. בעזרתה למדתי לנשום נכון, להירגע, לשחרר, להכיר את עצמי לעומק. זה העלה לי את הביטחון והפך אותי לשלווה. היום אני מסתכלת על הדברים החשובים ולא נתקעת על שטויות כמו פעם. זה השפיע גם על הזוגיות שלי עם מאור – למדתי לשחרר ולהיות בטוחה בעצמי, אני פחות קנאית... הרבה יותר כיף וקל לחיות ככה".
את מתרגלת לבד או שמאור מצטרף אלייך לפעמים? "לפעמים הוא מצטרף והוא אפילו התחיל ממש לאהוב את התרגולים. אנחנו עושים אקרו יוגה ואני מעלה את התמונות לאינסטגרם, וגם הבנות התחילו והן ממש השתפרו".

מה השאיפות שלך בתחום היוגה? את רואה את עצמך כמאסטרית בתחום? "חד־משמעית זה החלום והכיוון, ואני עובדת קשה מאוד כדי להגיע לזה. בגלל שיש לי עוד הרבה עיסוקים, אולי ייקח לי קצת יותר זמן ממישהי אחרת, למרות שההתקדמות שלי הייתה מאוד מהירה כי לא ויתרתי ואני לא מוותרת".
מה הדבר הכי חשוב בעינייך לשמירה על הוול ביאינג? "שילוב של תזונה נכונה עם תרגולים".
כמה שעות את ישנה בלילה? "בין שבע לשמונה שעות. זה קשה אבל אני ממש משתדלת".
"אני לא מחוברת לטלפון בשישי-שבת באופן קבוע כבר חודשיים וזה מדהים, אני ממליצה בחום. אני חושבת שכל בן אדם חייב את זה לנפש. זה עוזר להתנתק ולשחרר ויש גם יותר זמן איכות עם המשפחה"
מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת קמה בבוקר? "שוטפת פנים, נוטלת ידיים וקוראת את ברכת השחר, ורק אז אני מכינה לי קפה עד שהילדים מתעוררים".
איזה מנה בריאה את מכינה ממש מצוין? "פעם הייתי מכינה קובה וכאלה אבל מאז שאני מחוברת לאורח חיים בריא אז פחות, זה יותר חזה עוף, ירקות וקטניות. גם לילדים. אני לרוב לוקחת מתכונים מהתוכנית שלי, אלה מתכונים של דיאטנית קלינית – אני אוהבת את המנה של הקינואה עם העוף שהיא ממש טובה.
מה הגילטי פלז'ר שלך? "אני מאוד אוהבת פיצה וזו בעיה קשה, כשהילדים רוצים פיצה אני גונבת מהם קצת. אני גם אוהבת מתוק אבל לא ברמה שאני שלא יכולה לעמוד בזה".

מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "אני לא מחוברת לטלפון בשישי-שבת באופן קבוע כבר חודשיים וזה מדהים, אני ממליצה בחום. אני חושבת שכל בן אדם חייב את זה לנפש. זה עוזר להתנתק ולשחרר ויש גם יותר זמן איכות עם המשפחה".
כמה פעמים ביום את אומרת "אני אוהבת אותך"? "אני אומרת את זה מלא לילדים, כל בוקר כשהם הולכים למסגרות אני אומרת להם שאני אוהבת אותם, ולכל ילד לפחות פעמים ביום. למאור יום כן יום לא - אני צריכה יותר".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושרת? "כשהיינו לאחרונה באילת והילדים צחקו וקפצו על המיטה בחדר והם היו מאושרים. הסתכלתי עליהם ואמרתי תודה לבורא עולם".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button