יש לא מעט דרכים עדינות ליצור קשרים עם המעסיקים הפוטנציאליים שלכם

למה חשוב לטפח רשת קשרים עם מגייסים ומעסיקים בלינקדאין ואיך עושים את זה נכון

המטרה בלינקדאין היא להתברג בחברות הכי נחשקות ולתת דריסת רגל ראשונה בתחום שלכם. אבל אם אתם רוצים גם להתקדם בהמשך, חשוב להמשיך להגדיל כל הזמן את רשת הקשרים עם מגייסים ומעסיקים. ויש לא מעט דרכים חינניות ועדינות לעשות את זה. ביישנים? זה בשבילכם

פורסם:


1. הראו נוכחות

יצרתם קשר עם מגייסים? זה לא מספיק שהוספתם אותם לאנשי הקשר שלכם. ההמלצה היא להיות נוכחים ולהראות מערבות גם בתוכן היומיומי שלהם. למשל, אם הם מעלים פוסט על תובנה מקצועית או אפילו על האפי האוור, אפשר להוסיף לייק, רגש או תגובה. אל תדאגו, זה מקובל ונהוג להגיב לאנשים שאנחנו לא מכירים. למעשה, זו בדיוק המטרה.

2. הישארו עם היד על הדופק

חושבים שסיימתם לבנות רשת קשרים חזקה? חשבו שוב. בניית רשת הקשרים היא עניין מתמשך. אנחנו אף פעם לא נחים על זרי הדפנה אלא תמיד שואפים להתקדם ולהתרחב. הטעות הכי נפוצה בעולמות האלה היא לבחור בין 2-3 מגייסות, להניח שזה מספיק, ואז באופן טבעי להוריד את הרגל מהגז. נכון שיש אולי תכנים שלא מדברים אלינו, אבל זו לא סיבה לצאת מנקודת הנחה שראינו הכול ושאנחנו מכירים את כולם. חשוב תמיד להישאר עם היד על הדופק ולהמשיך לחקור.

3. הפעילו את ההתראות

אז הוספתם קשרים רלוונטיים חדשים ואפילו הראיתם נוכחות ברמת התוכן. מצוין, אבל הנה משהו נוסף שחשוב להכיר: בלינקדאין יש אופציה לקבל התראות, למשל כשמישהו מאנשי הקשר שלכם חוגג את יום השנה שלו בעבודה. אפשר בקלות לפספס התראות כאלה אבל זו הזדמנות! אז מה עושים? יש בלינקדאין מגוון של הודעות מובנות שניתן להשתמש בהן ואפשר גם בהחלט לכתוב משהו אישי. בכל דרך שתבחרו אתם מייצרים היסטוריית צ'אט וזה יכול לשרת אתכם בעתיד. זה גם פתרון נהדר למשתמשים שלא מעלים תכנים וככה נוכל "לתפוס" אותם.

4. הגדילו את מספר הקשרים

לאחרונה יצא פיצ'ר חדש בשם "סלבריישן". תחת הכפתור הזה תוכלו לראות דברים שקרו ברשת הקשרים שלכם וכבר לא יהיו תחת התראות בלבד. ככה שאם אתם רוצים לעבור על זה בצורה מסודרת, חשוב שתעבדו לא רק עם ההתראות אלא גם עם רשת הקשרים שלכם.
איפה הקאץ'? הפיצ'ר הזה נמצא באזור של My Network, וכדי להגיע לאזור הזה אתם צריכים לפחות 500 קשרים. אם אין - זה לא יופיע. והנה המוטיבציה שלכם להגדיל את מספר הקשרים (בלי להתפשר על האיכות כמובן!). בהצלחה.

5. אל תשכחו את העולם האמיתי

אולי את המעסיקים הפוטנציאליים הבאים שלכם תפגשו בפלטפורמה ותתחברו דרך הלינקדאין, אבל אסור לשכוח שבתעשייה בכלל, ובהייטק בפרט, יש כל הזמן מיט אפים וכנסים מקצועיים, אירועים של יזמים בעולמות השונים בכל סקטור ובסופו של דבר זו הזדמנות נהדרת לפגוש אותם גם פנים מול פנים. החיבור הראשוני יכול להיעשות בלינקדאין ואז כשתפגשו אותם באופן פרונטלי יהיה לכם אחלה בסיס להתקשרות.
שימו לב: יש יתרון בשיח ראשוני מול מעסיק או מגייס, כי יש הרבה מועמדים וכל אחד רוצה לבלוט, אך לא לכולם יש פרופיל או קורות חיים מוצלחים. בסוף, מי שרוצה לבוא וליצור קשר אמיתי עם המגייסים יכול לעשות זאת גם בעולם האמיתי, דרך מפגשים.
2 צפייה בגלריה
אבי צדקה
אבי צדקה
אבי צדקה
(צילום: אופיר לביא)
ד"ר לינקדאין הוא אבי צדקה, מומחה ואחד מחלוצי פלטפורמת הלינקדאין. במסגרת המדור הוא יעניק לכם כלים וטיפים חשובים להתמצאות ברשת החברתית העסקית הזאת ולמינוף ומיצוי היכולות המקצועיות והעסקיות שלכם.
מוזמנים לפנות אליו גם במייל: avitzdaka1@gmail.com
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button