קייט מוס. "טיפלתי בעצמי טוב יותר, ניסיתי דברים חדשים..."

מהירואין שיק לקוסמוס הוליסטי: קייט מוס משיקה מותג וולנס

בגיל 48, אחרי קריירת דוגמנות ארוכה המבוססת על היותה סמל ה"הרואין שיק", הסופר-מודל הבריטית מצטרפת לשלל סלבס אחרות עם קו מוצרי טיפוח משלה (כולל המיסט הקדוש והנקטר המוזהב), תחת ההבטחה "ליצור רגעים של שקט"

פורסם:
אפשר לנחש שאם היינו מספרים לקייט מוס מהניינטיז שיום אחד היא תקדם אורח חיים בריא, רוב הסיכויים שהסופר־מודל השדופה עם ההירואין שיק הייתה מזעיפה לנו פרצוף והולכת לעשן משהו בפינה. בעידן של טרום המילניום מי בכלל חשב על לחיות בריא? לחיות על הקצה היה הלייף סטייל. בהתאם, אידיאל היופי שניבט מכל מגזין או מסלול אופנה היה אנורקטי, חיוור וחולני, ומוס הייתה נציגתו עלי אדמות.
קראו עוד:
הסופר־מודל, שבגרה מאז בסטייל, מתהדרת בגיל 48 במראה בוהמי שליו ונינוח, ובחודש שעבר הצטרפה לסדרה של סלבס שמתחזקים מותגי בריאות. "קוסמוס" (Cosmoss), שהושק בחודש שעבר, הוא קו מוצרים הוליסטי שקורץ לשמה ולמילה יקום, וההבטחה שלו היא "ליצור רגעים של שקט". מה זה אומר? ל"ווג" הבריטי הסבירה מוס על השינוי שחל בחייה: "טיפלתי בעצמי טוב יותר, ניסיתי דברים חדשים... כל הדברים האלה שיכולים לגרום לך להיות יותר מבוססת ומאוזנת, זה מה שרציתי להכניס למוצרים שלי".
"כולנו צריכים קצת טיפול עצמי". קייט מוס

כל המוצרים שהשיקה מגיעים ממקורות בני קיימא, טבעוניים ונושאים שמות קסומים. כך למשל "חליטת השחר" (Dawn Tea) מיוצרת מעלי היביסקוס ומומלצת כטקס לפצוח עמו את היום, "המיסט הקדוש" (Sacred Mist) הוא בושם טבעי לעידוד מצב הרוח, ו"הנקטר המוזהב" (Golden Nectar CBD & Pro-Collagen Oil) הוא שמן עשיר בנוגדי חמצון שעשוי משרף עצי מסטיק. "אני מוצאת שהוא מרגיע ומשתמשת בו במקום לשתות כוס יין", אומרת מוס. לנו נשאר רק לגלגל עיניים ולהסניף בניחותא.
נקטר מוזהב. שמן עשיר בנוגדי חמצון

"המוצרים נולדו מהמסע של מוס לאיזון והתחדשות"
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button