ליזה דובג'ביץ', אליפות סקי מים

דברים טובים באוקטובר: מפיקניק צפרות ועד אליפות אירופה בסקי מים בכבלים

וגם שלטי חוצות שהפכו לתיקים, שני מרוצים למטרות טובות ומועדון ארוחת הבוקר. 7 דברים שיעשו לכם טוב בחודש הקרוב (בחגים וגם בשגרה)

פורסם:
1. לצאת לפיקניק צפרות
8 צפייה בגלריה
 פיקניק בין ציפורים
 פיקניק בין ציפורים
פיקניק בין ציפורים
(צילום: אפיק גבאי)
מטיילים באזור עמק המעיינות? תוכלו לתפוס שתי ציפורים (פיקניק וצפרות) באריזה קולינרית מלאת סטייל. במהלך החודש ועד סוף נובמבר מציעים במסעדת "רוטנברג" יוזמה מקסימה בשם "מסע בין ציפורים" - מארז צפרות קולינרי לפיקניק סתווי שכולל תיק בד, מפת פיקניק תוצרת בית, מקרא ציפורים ומפה עם אתרי הצפייה בנדידה. בין המעדנים: לחמניות מחמצת וזרעי חמנייה, קרקר זרעים, גבינת בר מתובלת או גבינה טבעונית מתוקה, פירות טריים וחליטת תה קרה מליקוטי היום.
290 שקל (בהזמנה טלפונית), טל': 04-6752237
2. לבקר במדבריום
8 צפייה בגלריה
 שריינו את החודש הבא. מדבריום
 שריינו את החודש הבא. מדבריום
שריינו לחודש הבא. אריות לבנים במדבריום
(צילום: דיאגו מיטלברג)
משפחות עם ילדים ואוהבי מדבר שימו לב לאטרקציה חדשה ומיוחדת: מדבריום - פארק חיות חדש ואקולוגי ייפתח בחודש הבא בבאר שבע ויציע לחוות את עולמם של בעלי החיים מנקודת המבט שלהם. המתקנים בפארק העצום בגודלו משלבים משחקים חינוכיים וחווייתיים כמו קיר טיפוס מול הצוקים של היעלים עם מסלולים של חידות, סימולטור טיסה המדמה את תעופתו של העוף הדורס או משחק מארב שבו לומדים לצוד כמו נמר. בעלי החיים שתפגשו הם חלק מתוכנית שימור ורבייה שמעניקה שיקום ומקלט לחיות הבר.
מדבריום, midbarium.co.il
3. לגלוש על המים
8 צפייה בגלריה
 ים לב, אליפות סקי מים
 ים לב, אליפות סקי מים
ים לב, אליפות סקי מים
(צילום: דניאל סטראבו)
חובבי ספורט אקסטרים? בואו לצפות ולעודד. איגוד סקי המים בישראל בשיתוף עיריית תל אביב־יפו יארחו החודש את אליפות אירופה בסקי מים בכבלים לנוער ולבוגרים במרכז LAKE TLV בפארק בגין. באירוע ישתתפו כ־120 ספורטאים מכ־20 מדינות, בהם הספורטאים הבכירים של נבחרת ישראל לצד הספורטאים הבכירים באירופה.
18־21 באוקטובר, המרכז לסקי מים בכבלים, LAKE TLV, פארק בגין
4. לרוץ למען מטרה טובה
8 צפייה בגלריה
 רצים למען חולי ה -ALS
 רצים למען חולי ה -ALS
רצים למען חולי ה-ALS
(צילום: רונן טופלברג)
שני מרוצים שנתיים חשובים יתקיימו החודש, ואתם מוזמנים להשתתף בריצה או בתרומה. הראשון הוא מרוץ החברים למען חולי ALS שייערך ב־26.10 ברמת השרון וכולל הפנינג משפחתי ומוזיקה ומטרתו לסייע במציאת תרופה ל־ALS.
מרוץ החברים למען חולי ALS, friends4als.org.il
אירוע נוסף הוא המרוץ של מועדון "חבר" שייערך ב־20.10 שהשנה משתף פעולה עם עמותת פרקינסון בישראל. המועדון תורם 1 שקל על כל 1 ק"מ שהמשתתפים וקרוביהם ירוצו בו. בואו לרוץ, לתמוך ולתרום!
מרוץ חבר, hvrrun.co.il/MenuDefault.aspx?Id=8924
5. לחגוג על הבוקר
8 צפייה בגלריה
 מועדון ארוחת הבוקר
 מועדון ארוחת הבוקר
מועדון ארוחת הבוקר
(צילום: אנטולי מיכאלו )
בין החגים לשגרה אתם מוזמנים להתענג על בוקר נינוח ולשבץ לעצמכם בלו"ז גם איזו ארוחת בוקר טובה. "מועדון ארוחת הבוקר" הוא יוזמה קולינרית חדשה וטעימה שמוצעת החל מהחודש ברשת מלונות אטלס. במסגרתה ארבע נשות קולינריה יחברו לארבעה מלונות בוטיק וירקחו תפריטי בוקר. השפית אידית פדידה תתארח עם בראנץ' עשיר בבקסטייג', אריאל בן חמו (שמתארחת גם במדור האוכל שלנו) תתארח במלון שלום & רילקס לבוקר בריא, קרן ויעל ("הבנות אוהבות לאכול") יהיו במלון 65, והבשלנית מייסר אבו שחאדה סרי תהיה במלון מרקט האוס היפואי.
10:30־13:00, להזמנות: אתר מלונות אטלס
6.למחזר בסטייל
8 צפייה בגלריה
 משלטי חוצות לתיקים
 משלטי חוצות לתיקים
משלטי חוצות לתיקים
(צילום: יונת מאירסון)
עוד יוזמה עם רוח טובה מגיעה החודש מחברת ויסוצקי, שמשיקה בשיתוף המיזם taken+ קולקציית תיקים עם ערך סביבתי. קולקציית התיקים עוצבה ונתפרה מחומרי שילוט החוצות של סדרת Cold Breeze, סדרת החליטות למים קרים של ויסוצקי. שיתוף הפעולה נולד מהרצון לייצר כלכלה מעגלית, לצמצם בזבוז ולעשות שימוש חוזר בחומרי שילוט החוצות.
19.90 שקל, באתר ויסוצקי, wissotzky-tlab.co.il
7. לחזור ללימודים בנוחות
8 צפייה בגלריה
 סאקוני
 סאקוני
סאקוני
(צילום: באקוני)
שנת הלימודים כבר החלה, ואם עדיין לא שדרגתם את נעלי הספורט לתלמידי הבית, הנה המלצה עדכנית. קולקציית החזרה ללימודים של מותג הספורט Saucony מציעה לילדים ולנוער דגמים חדשים שמצטיינים בעיצוב טכנולוגי מתקדם לצד עיצוב פונקציונלי וכמובן מה שהכי ישמח אותם – סטייל. חלק מהדגמים מגיעים עם סגירת סקוצ'ים, הבטנה מחומרים מפחיתי ריחות, וחלקם מחומרים טבעוניים.
179־299 שקל, בחנויות ובאתר saucony.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button