מרתון פלייטיקה תל־אביב.  הכוסות במרוץ יהיו מתכלות, 75% מבקבוקי הפלסטיק ימוחזרו, והביגוד יכובס וייתרם לעמותות של נזקקים

לרוץ על ירוק, לטייל באדום וללקט פיצה: 7 דברים שיעשו לכם טוב בחודש הקרוב

איך יודעים שפברואר בא? דרום אדום ומרתון תל-אביב. ומצאנו עוד כמה דברים טובים שכדאי לעשות החודש - כמו אפליקציית האימונים שמקבצת את כל הקילוגרמים שהשילו הנשים באמצעותה וממירה אותם לתרומה

פורסם:
1. לרוץ על ירוק
8 צפייה בגלריה
סלפטר
סלפטר
הבטחה לשבירת השיא העולמי ב־10 ק"מ לנשים על כביש. לונה צ'מטאי סלפטר
(צילום: NN Running Team)
את מרתון פלייטיקה תל־אביב, ביוזמת עיריית תל אביב־יפו ובהפקת חברת ״כפיים", אסור לכם לפספס השנה מכיוון שהוא נושא שתי בשורות טובות.
  • הבשורה הספורטיבית - הבטחה לשבירת השיא העולמי ב־10 ק"מ לנשים על כביש, שאותה תוביל הרצה הישראלית הבכירה לונה צ'מטאי סלפטר.
  • הבשורה הסביבתית (והחברתית) - הובטח לנו השנה מרתון "ירוק", מה שאומר שהכוסות במרוץ יהיו מתכלות, 75% מבקבוקי הפלסטיק ימוחזרו, והביגוד יכובס וייתרם לעמותות של נזקקים.
24 בפברואר, הזינוק משדרות רוקח, תל אביב, tlvmarathon.co.il
2. לטייל באדום
8 צפייה בגלריה
דרום אדום
דרום אדום
דרום אדום
(צילום: רפי בביאן)
איך יודעים שפברואר הגיע? כשהכלניות מכסות את צפון הנגב במרבדים אדומים! פסטיבל "דרום אדום" חוזר השנה עם שלל פעילויות במרחבים הירוקים בין נחל שקמה לנחל הבשור בצפון הנגב. בין האטרקציות הבולטות: צעדת הכלניות המסורתית של קק"ל לזכרה של שושנה דמארי, מרוץ הכלניות, סיורים והפעלות (חלקן חינמיות) בין הפרחים, שווקים וירידים חקלאיים והופעות של מיטב האמנים בכל סופי השבוע.
פסטיבל דרום אדום, 1־28 בפברואר, ברחבי צפון הנגב, habsor.co.il
3. לאקלם את הזן
8 צפייה בגלריה
זן ואמנות הצלת הפלנטה
זן ואמנות הצלת הפלנטה
זן ואמנות הצלת הפלנטה
תיך נאת האן היה אקטיביסט ומועמד לפרס נובל לשלום, סופר, משורר ואחד המורים הרוחניים החשובים והמפורסמים בימינו. ברב המכר האחרון שפורסם טרם מותו, "זן ואמנות הצלת הפלנטה", שיוצא כעת בעברית, הוא משלב בין פרקטיקות של מיינדפולנס ותובנות מחיי היומיום כדי לענות על שאלה מרכזית וחשובה: איך נציל את העולם בלי לאבד את השלווה? בפועל, מדובר במדריך רוחני שמתמודד עם חרדת האקלים העכשווית ומציע מקור של תקווה עתירת זן בתקופה של חוסר ודאות בנוגע לעתיד.
זן ואמנות הצלת הפלנטה, הוצאת רדיקל, 244 עמודים, 99 שקל, בחנויות הספרים ובאתר רדיקל
4. להרגיש Fit
8 צפייה בגלריה
FitMama
FitMama
FitMama
(צילום: עדי כהן)
אם אתן זקוקות לפוש כדי לשמור על אורח חיים בריא, האפליקציה הבאה בדיוק בשבילכן - FitMama App שהקימה הדיאטנית ומאמנת הכושר עתירת הניסיון שירלי קורן, שחיה בשנים האחרונות בדנוור בקולורדו. תמצאו בה תוכניות אימונים לחיטוב הגוף לנשים עסוקות, תפריטים מגוונים וכ- 900 מתכונים בריאים והכול בעברית. ויש גם ערך מוסף חיובי: מדי שנה מקבצת קורן את כל הקילוגרמים שהשילו הנשים באמצעות האפליקציה וממירה אותם לכסף שהיא תורמת לעמותה בישראל.
FitMama App, החל מ־149 שקל לחודש (למסלול רגיל), באייפון ובאנדרואיד.
5. לרענן את הצלחת
8 צפייה בגלריה
וולפיה
וולפיה
וולפיה
(צילום: גרינאוניקס)
לא אוכלים מספיק ירוקים? ודאי תשמחו לשמוע שבקרוב תוכלו להשלים את מכסת הוויטמינים עם סופרפוד חדשני. הכוכב הטרי הוא ירק מים זעיר בשם וולפיה, שפיתחה ומגדלת בחממות אורבניות חברת האגרו־טק הישראלית גרינאוניקס, והוא בעל תכולה גבוהה של ברזל, אבץ, אשלגן, ויטמין A, ויטמין K ואומגה 3. אחרי שכבש כמה ממסעדות המישלן הטובות בעולם, הוא נוחת בקבוצת המסעדות של רותי ברודו ובהמשך הוא צפוי להימכר לצרכנים בסניפי הדליקטסן.
6. לתרגל כמו סלב
8 צפייה בגלריה
אלו יוגה
אלו יוגה
אלו יוגה
( צילום: Alo Yoga)
רוצים לתרגל כמו סלבס? מעכשיו לא תצטרכו לקפוץ לאל.איי או להזמין באונליין. מותג האקטיב האמריקאי הנחשק alo yoga מגיע החודש לישראל עם חנות הדגל הראשונה שנפתחת מחוץ לגבולות ארצות הברית וקנדה בקניון TLV תל אביב. במקרה שפספסתם alo הם ראשי התיבות של Air, Land, Ocean והוא מחזיק בתפיסת וולנס הוליסטית וידידותית לסביבה. אפשר רק לנחש שעם העיצוב הקורץ והאריגים האיכותיים, תרצו להמשיך ממש כמו טיילור סוויפט, ג׳יג׳י חדיד וקנדל ג׳נר היישר מהאימון לבית הקפה.
alo yoga, קניון TLV תל אביב, החל מ־60 שקל לגרביים ועד 1,300 שקל למעילים, טווח המידות: XXS־XXL
7. ללקט פיצה
8 צפייה בגלריה
פיצה פרא
פיצה פרא
פיצה פרא
(צילום: דן פרץ)
תמיד משמח להמליץ על יוזמות שהן Farm to Table (מהחווה לשולחן), והפעם מדובר ביוזמה יצירתית וטעימה שנושאת את השם המפתה "פיצות פרא". מדובר בפיתוח משותף של דומינו'ס פיצה והשף הלל גרדי, רועה צאן וזוכה "מאסטר שף". גרדי, שזכור כמי שהביא את החיבור בין הטבע למטבח לקדמת הבמה, חבר בחודשים האחרונים לשפים של הרשת ויחד הם יצרו קולקציית פיצות עם מראה ארטיזנלי. היא מבוססת על גבינות מקומיות משובחות, עשבי בר מהליקוט העונתי (זעתר, סומאק וחובזה) ותוספות כמו אבן יוגורט ושרי קונפי. איך אומרים? נמסנו.
פיצות פרא, בסניפי רשת דומינו'ס פיצה, 79.90 שקל (מחיר השקה, במקום 85.90 שקל)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button