פני בן עמי. "העצה המרכזית שלי לנשות מקצוע היא להתמקצע בנושא אחד".

פני בן עמי, מומחית לבעיות עור קשות

"אני יודעת בדיוק למה העור זקוק, אך אני מקפידה כל העת ללמוד את כל החידושים מעולם הרפואה"

מוגש מטעם פני בן עמי
עודכן:
קצת עלי
"בעלת המותג ADN - מוצרי קוסמטיקה מקצועיים לטיפול בעור הפנים ובכף הרגל, ומומחית בעלת שם עולמי לפתרונות קוסמטיים לעור דלקתי".
איך הגעת לתחום פיתוח תכשירי קוסמטיקה?
“התחלתי את דרכי המקצועית כקוסמטיקאית לפני יותר מארבעה עשורים, בימים שבהם התחום היה די בחיתוליו בישראל. מהר מאוד צברתי מוניטין כמתמחה בטיפול בבעיות עור קשות, בדגש על אקנה דלקתי. מקוסמטיקאית לבעלת חברה לפיתוח וייצור של מוצרים קוסמטיים כחול-לבן הדרך הייתה מהירה, ובשנת 2006 הפכתי לאישה הראשונה בישראל שהקימה מפעל למוצרי קוסמטיקה פעילים לעור הפנים ולכפות הרגליים. את כל הידע שרכשתי העברתי לתוך הצנצנות והבקבוקים. מתוך הקילומטרז’ המרשים שצברתי, אני יודעת בדיוק למה העור זקוק, אך אני מקפידה כל העת ללמוד את כל החידושים מעולם הרפואה. אני גאה להיות מי שהביאה את הבשורה ופרצה דרך עם סל ייחודי של פתרונות ייעודיים בתחום. הייתי הראשונה שהביאה לעולם את שיטת הפדיקור היבש ללא סכינים, עם ג’ל הריכוך לכף הרגל, הראשונה שקיבלה אישור תו לסוכרתיים מאגודת הסוכרת בישראל על מוצרי הפדיקור המיוחדים לכף רגל סוכרתית, והראשונה בישראל שפתחה אקדמיה ללימוד הטיפול הנכון בכפות רגליים סוכרתיות, תחום שאותו לימדו עד אז רופאים ופודיאטורים בלבד”.
מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?
“אהבה לחומרי גלם. אני לוקחת אבקה ונוזל ונהנית להתבונן כיצד החומרים האלה הופכים לקרם שמועיל לכל אישה שמשתמשת בו. כל קרם – החל מהמחשבה הראשונית על הצורך בו ועד לביצוע ולקבלת המוצר המוגמר בצנצנת – נרקח ונעשה באהבה”.
תחזרי לרגע שיא בקריירה שלך. מהו היה ואיך הרגשת בו?
“שיא ראשון בקריירה שלי נרשם בשנת 2010 בכנס בינלאומי שנערך במוסקבה: עמדתי מול קהל של למעלה מ-1,000 אנשים ונשים הצמאים למידע מקצועי וחדשני, והרציתי בשפה העברית!”.
מהו החלום המקצועי שלך?
“להביא לעולם הקוסמטיקה עוד חידושים מעניינים ופורצי דרך, שמחוללים אצל המטופלות שינוי אמיתי ומעמיק”.
מהו האני מאמין המקצועי שלך?
“אמינות, מקצועיות ויושרה, ובראש ובראשונה לעשות רק מה שאוהבים”.
ADN מייצרת מוצרים פרא-רפואיים. תסבירי מה זה אומר?
“המונח ‘פרא-רפואי’ נלקח מעולם הרפואה. בעולם הקוסמטיקה מדובר בעבודה רגישה עם חומרים פעילים שמעוררים תגובות בעור הפנים של המטופל/ת, כמו עקצוצים, אדמומיות או קילופים. טיפול פרא-רפואי דורש הכשרה מקצועית מתאימה”.
ספרי על בעיה מקצועית שהתמודדת איתה בהצלחה?
“סיפור אחד זכור לי מתחילת דרכי ומלווה אותי לאורך כל הקריירה שלי. יום אחד הופיעה במכון אישה ואמרה לי שאני חייבת להציל את הבת שלה שסובלת מאקנה קשה מאוד ושום רופא לא עזר לה. כתוצאה ממצבה הילדה לא למדה, הסתגרה בבית והייתה במצב נפשי וכללי ירוד. נסעתי אליה הביתה ופגשתי נערה עם עיניים עצובות מאוד שאני זוכרת עד היום, שסבלה מדלקות איומות בעור, במצב שלא רואים כל יום. בעזרת שילוב נכון של טיפול בחומרים פעילים, הסברה בנושאי היגיינה, שינוי הרגלי התזונה, וכמובן הרבה תשומת לב, הצלחתי לטפל בעור ולרפא אותו”.
איזו עצה יש לך לקוסמטיקאית שרוצה לפרוץ בתחומה?
“העצה המרכזית שלי לנשות מקצוע היא להתמקצע בנושא אחד, בבחינת ‘תפסת מרובה לא תפסת’. תחום הקוסמטיקה רחב מאוד ומתפתח כל הזמן. דעי לעשות הכל, אבל בחרי לך התמחות מרכזית שתהפוך אותך ל’כתובת’ רלוונטית ומקצועית. אם זה אקנה, מזותרפיה, פילינג או פדיקור לבעיות כף הרגל – הקדישי את כל השיווק והפרסום שלך לנושא הליבה שמדגיש את הייחודיות שלך ואת הערך המוסף שאת מעניקה למטופלייך”.

שם העסק: איי. די. אן פני בן עמי בע’’מ
כתובת: משה שרת 38 , ראשון לציון
טלפון: 050-4002603
אימייל: adnfani@gmail.com
פייסבוק: Fani Ben Ami
אינסטגרם: Fanibenami.ADN

חולצה: רנואר, חליפה: אוסף אישי
פורסם לראשונה: 13:05, 30.08.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button