"כשעברתי לספרד, זה היה התנאי - אבוא לגור כאן רק אם יהיה לי כלב". קורל סימנוביץ'־רוברטו. ז׳קט: פקטורי 54; בגד גוף: GUESS

קורל סימנוביץ': "אני לומדת יום־יום איך לחיות עם החרדות"

אחרי שלמדה לחיות בשלום עם התקפי החרדה ("בגיל 21 חוויתי את התקף החרדה הראשון שלי ומאז זה קרה המון") הדוגמנית ומעצבת האופנה מספרת על החיים בחו"ל עם הבעל הכדורגלן וההתמודדות עם הבדידות, ומגלה: "הכלב שלנו הוא אחד הדברים הכי טובים לבריאות, לנפש ולמשפחה"

פורסם:
מה היא אוכלת ואיך היא מתאמנת. קורל סימנוביץ' מתצטלמת לשער מנטה ועונה על הכול
( כתבת: טל מזרחי, צילום: נדס אבס)
קורל סימנוביץ'־רוברטו (31), היא דוגמנית בינלאומית, מעצבת אופנה, משפיענית אופנה ובעלת מותג התכשיטים NoCo Jewelry בשותפות עם אחותה. לאחרונה הוציאה את הקולקציה השנייה שלה בשיתוף עם טרמינל X. היא גם הפרזנטורית של רשת אפריל ושל המותג הבינלאומי סטנדל פריז, והפרזנטורית הישראלית הראשונה שקיבלה את קמפיין חברת Guess. סימנוביץ'־רוברטו נשואה לשחקן הכדורגל סרג'י רוברטו ואם לשניים: קאיה (3) ודילן (שנה) ובחמש השנים האחרונות חיה בברצלונה.

1. המשפחה שלי

"משפחה זה הכל. זה הבית. זה הלב. זו הבריאות. לפחות אצלי. זה משפיע על כל דבר בחיים. אני מדברת גם על משפחת המקור שלי וגם על המשפחה שהקמתי. הריחוק והמגורים בחו"ל טומנים בחובם הרבה געגועים, ומצד שני יש משהו מיוחד בכך שגרים רחוק כי הקשר תמיד הדוק יותר. כשאת מתגעגעת, את מעריכה יותר את המשפחה. זה לא מובן מאליו שיש לך אותה, ולכן הקשר מתהדק. אנחנו בקשר לפחות עשר פעמים ביום".
"אני צמודה מאוד לסדר היום שלי וזה הכי מפקס אותי, לדעת שיש לי משימות, לקום ולעבוד. עם הזמן אני לומדת מה עושה לי טוב לנפש ומה מפחית את החרדות ומשתדלת להכניס את זה יותר לחיים. זה 'לעשות וי'. לסמן לעצמי שעשיתי, זה רוגע"

2. ההורות הטרייה

"ההורות היא שילוב של הדבר הכי טוב שקרה עם הדבר הכי מאתגר שקרה - עצם האחריות, משהו שהולך איתי 24/7. כמו אצל כל הורה בעולם גם אצלנו זה הכניס אתגרים לחיים עצמם - לזוגיות, לעבודה ולסדר היום. בעיניי זה אחד המבחנים הגדולים לזוגיות, ולא בכדי, הרבה זוגות מעידים שהמשברים הגדולים שלהם התחילו כשהפכו להורים. אם את עוברת את זה, סימן שיש שם משהו חזק. תמיד הייתי בחורה בוגרת ואחראית, אבל ברור שההורות ביגרה אותי עוד יותר. וישנם הדברים המדהימים שמביאה איתה ההורות: לקום בבוקר בתחושה ממלאת, לדעת שיש בשביל מי ובשביל מה, לרצות לחזור מהעבודה ולראות אותם. אני יודעת לראות את האושר ברגעים הקטנים - הצחוק שלהם, הכרבול, כשהם נהנים מהאוכל, כשהם מתרגשים ממתנה קטנה, מפארק. זו נחת".
6 צפייה בגלריה
קורל סימנוביץ'־רוברטו
קורל סימנוביץ'־רוברטו
"כשקאיה נולדה לקח לנו זמן להסתגל למצב החדש". משפחת סימנוביץ'־רוברטו
(צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של coralsimanovich@)

3. הזוגיות היציבה

"בתפיסה שלי, הזוגיות היא הבטרייה לחיים. כשהזוגיות טובה - זה משליך על הכל. הכל הרבה יותר שלֵו. זו תמיכה תמידית אחד בשני, בכל תקופה - טובה יותר או פחות. זוגיות זה אמון, לסמוך ולהאמין זה בזה, ואין ספק שכשאנחנו הורים צריך לטפח אותה עוד יותר. אני בחורה מאוד זוגית ותמיד היו לי מערכות יחסים ארוכות ויציבות. חשוב שיהיה פרטנר לחיים - לאהוב, לשתף, אני אוהבת את זה. כשקאיה נולדה לקח לנו זמן להסתגל למצב החדש, והיו רגעים שבהם מישהו מאיתנו קצת הוצף, והצד השני היה צריך לקחת נשימה ולתת לו את הזמן. בילד השני כבר הכרנו את הסיטואציות, זיהינו אותן, וזה הרבה יותר קל. אנחנו מאוד משקיעים וחשוב לנו לשמור על הזוגיות שלנו גם, ובמיוחד, עכשיו, כהורים לשני קטנטנים".
6 צפייה בגלריה
קורל סימנוביץ'־רוברטו
קורל סימנוביץ'־רוברטו
"הקטע עם התקפי החרדה הוא שהם מגיעים פתאום משום מקום". ז׳קט: GUESS; טופ וג׳ינס: area, בוטיק רויה
(צילום: שי יחזקאל, סגנון: ראובן כהן)

4. התזונה המאוזנת (יחסית...)

"אכפת לי מה אני אוכלת אבל אני לא פנאטית בכלל. החשיבה שלי היא לא איך אני נראית אלא איך אני מרגישה, מה בריא לי ומה טוב לגוף. אם כמה ימים רצופים לא אכלתי מאוד בריא, ארגיש לא טוב עם זה לא בגלל שזה משמין. אין לי תפריט - אני אוכלת הכל. לא נשכח שאני חיה עם ספורטאי וזה גם משפיע. הוא אוכל ממש בריא ושם לב למה שיש בארוחות, ואני מתייעצת איתו לפעמים מה בריא ומה לא. ההרגל הלא טוב שלי הוא צריכה של זירו. זה עקב אכילס שלי. סרג'י צוחק עלי שכשאני שותה זירו אני נראית מכורה".
6 צפייה בגלריה
קורל סימנוביץ'־רוברטו
קורל סימנוביץ'־רוברטו
"סרג'י צוחק עלי שכשאני שותה זירו אני נראית מכורה". חולצה ומכנסיים: GUESS
(צילום: שי יחזקאל, סגנון: ראובן כהן)

5. שגרת האימונים המגוונת שלי

"אני מאוד אוהבת ספורט. זו תרופה לנפש ולנשמה. בתקופת ההריונות ואחרי הלידות פחות התמדתי, אבל בימים רגילים אני מסורה לזה. יש לי מאמן אישי שלוש פעמים בשבוע, ואנחנו עושים שילוב של אימוני כוח, קרדיו, הכל. בנוסף אני עושה פעם או פעמיים בשבוע אירובי עם מורה אחרת. זה ממכר, נוגע במקומות אחרים בגוף, מחבר אותי לתנועות אחרות בגוף. לאחרונה, בימים שיש לי קצת זמן, אני מוסיפה ספינינג. לפני חצי שנה התחלתי לשחק פאדל, שזה טניס בארבעה. יש לי אימון בבית פעם בשבוע. אני חושבת שאין דבר כזה לאהוב או לא לאהוב ספורט. צריך למצוא מה אוהבים וליהנות מזה. לקום ולהזיע זו בעיניי התרופה של הטבע. אין ספק שגם לחיות עם ספורטאי זה מדרבן ומכניס למוטיבציה".
"אכפת לי מה אני אוכלת אבל אני לא פנאטית בכלל. החשיבה שלי היא לא איך אני נראית אלא איך אני מרגישה, מה בריא לי ומה טוב לגוף"

6. המודעות לחרדות שפיתחתי

"שנים שחרדות הן נושא רגיש אצלי. בגיל 21 חוויתי את התקף החרדה הראשון שלי ומאז זה קרה המון. אני מכירה את זה מאז שאני קטנה כי זה קיים אצלנו במשפחה. קיבלתי בעבר טיפולים רגשיים שעזרו לי להתגבר עליה ואני יודעת לחיות עם זה. יש תקופות יותר קשות ויש שלא. מי שחווה את זה, מודע לכך. אני לומדת יום־יום איך לחיות עם החרדות. הקטע עם התקפי החרדה הוא שהם מגיעים פתאום משום מקום - ולא ברגע של הסטרס עצמו. אני עובדת המון על הרוגע הנפשי כדי שאוכל להתמודד".
6 צפייה בגלריה
קורל סימנוביץ'־רוברטו
קורל סימנוביץ'־רוברטו
עובדת המון על הרוגע הנפשי. טופ וג׳ינס: area, בוטיק רויה
(צילום: שי יחזקאל, סגנון: ראובן כהן)

7. סדר היום העקבי

"המסגרות וסדר היום גם עוזרים לי להתמודד עם החרדות והסטרס. אני צמודה מאוד לסדר היום שלי וזה הכי מפקס אותי, לדעת שיש לי משימות, לקום ולעבוד. עם הזמן אני לומדת מה עושה לי טוב לנפש ומה מפחית את החרדות ומשתדלת להכניס את זה יותר לחיים. זה ה'לעשות וי', לסמן לעצמי שעשיתי - זה רוגע. גם אם אני יוצאת לארוחת ערב זוגית או עם חברות. בתחילת החיים שלי בספרד, כשהייתי מאוד צעירה, ראיתי שאם לא אהיה עסוקה - יהיה לי מאוד קשה, וממש לקחתי את זה כפרויקט, והיום אני נמצאת בעשייה בלי הפסקה. בהתחלה לקחתי שיעורי בוקסינג, פתחתי סטודיו לשמלות, ובהמשך עברתי לעשייה הרחבה והאינטנסיבית שלי היום".
6 צפייה בגלריה
קורל סימנוביץ'־רוברטו
קורל סימנוביץ'־רוברטו
"לקום ולהזיע זו בעיניי התרופה של הטבע". ז׳קט וחצאית: פקטורי 54; טופ: GUESS
(צילום: שי יחזקאל, סגנון: ראובן כהן)

8. הכלב שלנו

"הוא אחד הדברים הכי טובים לבריאות, לנפש ולמשפחה. כשהגעתי לגיל הבגרות קיבלתי כלב, ואחרי כמה שנים, כשעברתי לספרד, זה היה התנאי - אבוא לגור כאן רק אם יהיה לי כלב. גם כי אני אוהבת מאוד כלבים וגם כי זה היה מתבקש. הייתי מאוד לבד, והרבה אנשים לא שורדים את המגורים בחו"ל רק בגלל הבדידות הזאת. אז עדיין לא הייתה לי תוכנית מה לעשות בכל יום, ולסרג'י היה סדר יום מתוכנן ומדוקדק. רציתי שיהיה איתי מישהו, קיבלתי את בלו, וזה פשוט כיף. הוא מכניס וייב טוב בבית והוא לגמרי אחד משלנו".
איפור: אסף באבו /// שיער: לירז אגם /// ע. צלם: בן יצחקי /// ע. סטיילינג: דניאל בן דוד
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button