נעלי HOKA. אתכם בכל מקום

נעלי HOKA אתך מספרינט לדרינק

HOKA CHALENGER 7 היא נעל הספורט המנצחת שלכם בכל מקום ובכל תוואי שטח. אבל, וזה אבל גדול, אפשר לנעול אותה מהבוקר עד הערב. כן. בבוקר אימון בשטח, אחר הצהריים לקפה עם הבסטי ובערב בדרינק עם חברים. איך זה? בזכות עיצוב שהוא אמירה אופנתית!

מוגש מטעם HOKA
עודכן:
יעל גולדמן ואורי פפר יצאו ליום בתל אביב, ודגמנו HOKA, החל ממראה ג'ינסי יומיומי, דרך מראה מחויט ועד מראה צבעוני ונועז. יעל הכי אוהבת את נעלי HOK הכחולות. מהו הצבע האהוב עליכם?
הכירו את ה־CHALLENGER 7 – נעליים מקצועיות עם ביצועים נהדרים להליכה ו/או ריצה בכביש, בשטח וגם ליומיום שלך. כן, לסיים אימון, להתקלח, להחליף בגדים, אבל להישאר עם הנעליים. "נעלי ריצה הפכו בשנים האחרונות לפריט אופנתי, גם במראה היומיומי וגם במראה אלגנטי", מסבירה גלית בירנבוים־נבון, מנהלת השיווק של HOKA ישראל, שלוקחת את העבודה הביתה ורצה בתחרויות ברחבי העולם (כבוד: באליפות העולם בהונגריה היא רצה 637.5 ק"מ והגיעה במקום השני לנשים).
אין ספק, ב־HOKA מובילים מגמה. פאשניסטיות, אתן צריכות לקרוא את זה: לא עוד נעלי ספורט סטנדרטיות, אלא כאלה שהולכות היטב עם ג'ינס וגם עם מראה מחויט, במגוון צבעים – בולטים או שקטים. בחברה כבר יצאו עם קולקציית נעלי ספורט לבנות. אנחנו חוזרים: נעלי ספורט לבנות? כן, כן...
"ה־CHALLENGER 7 היא נעל רב־שימושית שמאפשרת במראה אחד ליהנות מכלל חוויות החיים – החל מהליכה יומיומית במראה אופנתי ועד הליכה, טיול ו/או ריצה בפארק, בים או בשטח", אומרת בירנבוים־נבון.
6 צפייה בגלריה
נעלי HOKA. להיראות טוב בכל זמן
נעלי HOKA. להיראות טוב בכל זמן
נעלי HOKA. להיראות טוב בכל זמן
(רונן פדידה)


הטבה מיוחדת לקוראי מנטה

מה מיוחד ב־7 CHALLENGER?
"המעצבים של HOKA מקפידים לשלב את המאפיינים המרכזיים של HOKA - נעליים שנותנות את הנוחות המקסימלית, מתאפיינות בתפיסת האוברסייז ודוגלות בשיכוך מרבי, משקל נמוך וניטרליות בתנועה, יחד עם מראה עדכני, עיצוב חדשני ומגוון רחב של דגמים בעלי צבעוניות שונה – כך שתתאפשר התאמה הן למראה היומיומי השקט והן למראה הנועז.
”הקולקציה החדשה מתאימה לכל סוגי הקרקע: סלעים, אבנים, כורכר, שדות, חול, בוץ ומעברי מים, והסוליה בנויה לאחיזת שטח מוגברת, שיכוך גבוה והחזר אנרגטי יעיל. בכביש היא מתאימה לריצות נפח, טמפו וריצה על משטחים רטובים וחלקים. היא קלה מאוד, והסוליה תעניק לכם גובה של 3 ס"מ מעל לקרקע יחד עם שיכוך ויכולת בלימת זעזועים גבוהה. בחלקה החיצוני של הסוליה יצוקים זיזי גומי חדשים בעובי 4 מ"מ לאחיזה מיטבית בכל תוואי".


6 צפייה בגלריה
נעלי HOKA. צבעוניות עזה או רכה לבחירתכם
נעלי HOKA. צבעוניות עזה או רכה לבחירתכם
נעלי HOKA. צבעוניות עזה או רכה לבחירתכם
(יח"צ HOKA)

מי עומד מאחורי הנעליים?
"נעלי HOKA נולדו בשנת 2009 במוחם של שני רצי אולטרה־מרתון צרפתיים, אשר חיפשו מענה טכנולוגי לריצה בהרי האלפים בתנאי שטח קשים ומשתנים. השניים ביקשו לתכנן ולייצר נעל שתוכל להתמודד עם ירידות קשות, אבנים, בוץ וטיפוס, ועם זאת שהנעל תהיה קלה, נעימה, מרחפת ובולמת זעזועים. במקביל הם היו מחויבים לערכים של חופש והנאה והרגישו שזה חלק בלתי נפרד מחוויית הריצה. כך נולד המותג HOKA. השם HOKA מקורו מהשפה העתיקה 'מאורית' ובתרגום חופשי פירושו: 'עכשיו זה הזמן לעוף' - זה הסלוגן של המותג וכך זה מרגיש כשרצים והולכים עם HOKA. עם כל צעד וצעד הרגל כאילו ממריאה מעצמה.
כיום HOKA הוא אחד המותגים עם הצמיחה המהירה בהיסטוריה בתחום הנעלת הספורט. ב־HOKA עובדים ומפתחים פתרונות ועיצובים חדשניים שיתאימו לצורכי הספורטאים בכל הרמות - החל מספורטאים ואתלטים ברמה הגבוהה ביותר ועד לחובבי הספורט, הריצה, האימון וההליכה".

6 צפייה בגלריה
נעלי HOKA.אופנתיות לצד מקצוענות ללא פשרות
נעלי HOKA.אופנתיות לצד מקצוענות ללא פשרות
נעלי HOKA.אופנתיות לצד מקצוענות ללא פשרות
(רונן פדידה)
איזו בשורה אתם מביאים?
"הבשורה ש־HOKA הביאה עמה היא האוברסייז - נעליים שמתאפיינות בתפיסת האוברסייז ודוגלות בשיכוך מרבי, במשקל נמוך ובניטרליות בתנועה. כשנועלים HOKA מרגיש שצועדים על ענן, או על מרשמלו. מעבר לכך, אלה נעליים קלות, וכיום HOKA מתאימה את מגוון הדגמים שלה עם האיכויות של HOKA לכלל חוויות החיים, כולל דגמי לייף־סטייל שיושקו בקרוב בישראל.
”כחלק מנושא הקיימות ואיכות הסביבה ניתן למצוא דגמים רבים 'טבעוניים', עשויים 100% מחומרים שאינם מן החי. בנוסף, נעשה שימוש רב בחומרים ממוחזרים".


6 צפייה בגלריה
HOKA נעליים שלא תרצו להיפרד מהם
HOKA נעליים שלא תרצו להיפרד מהם
HOKA נעליים שלא תרצו להיפרד מהם
(רונן פדידה)

מחיר מומלץ לצרכן: 749 ₪
ניתן להשיג את קולקציית נעלי CHALLENGER 7 מבית HOKA במגוון חנויות בכל רחבי הארץ, בחנויות ניו ראן - היבואן הרשמי של HOKA, באתר newrun.co.il, ברשת WeShoes, ואצל המפיצים הרשמיים של HOKA.

6 צפייה בגלריה
HOKA. מבוקר עד ערב בלי להחליף
HOKA. מבוקר עד ערב בלי להחליף
HOKA. מבוקר עד ערב בלי להחליף
(רונן פדידה)
פורסם לראשונה: 11:57, 26.01.23
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button