הפנים לא מסתירים דבר. אבל יש מה לעשות

ד"ר נעמי שרון: "הפנים שלנו הן כרטיס הביקור שלנו"

וככאלה, עלינו לטפל בהן בחוכמה, בזהירות ובעדינות, ולבחור בקפידה את הרופא שלו אנחנו נותנים לגעת בקודש הקודשים שלנו. ד"ר שרון, מומחית ברפואת משפחה ורפואה אסתטית, מבינה את זה, ולכן, כשהיא ממליצה על טיפול בטכנולוגיית HIFU אתם יכולים להיות בטוחים, שמדובר בטיפול שכדאי לכם לנסות

מאת נעם פרל מוגש מטעם ד"ר נעמי שרון
פורסם:



אז מה זו הטכנולוגיה HIFU שכובשת את עולם האסתטיקה בסערה? ד''ר נעמי שרון, מומחית לרפואה אסתטית מסבירה: "מדובר בטכנולוגיה של high intensity focused ultrasound. גל אולטרסאונד שפוגע בנקודה מאוד ספציפית ברקמה, מה שהופך את גל הקול לגל חום. בעצם, זה ממש כמו לאסוף תחת זכוכית מגדלת קרן אור של השמש ולשרוף נקודה. בעזרת הטכנולוגיה הזאת אנחנו מייצרים פציעה פנימית בעומק הרקמה בשביל שהגוף יפתח מנגנונים כדי לרפא אותה. בהליך הפיתוח של המנגנונים, הגוף ייצר יותר חלבונים שאנחנו רוצים - קולגן".
אז הטיפול בעצם עוצר את הזמן?
"הוא מעכב את תהליכי ההזדקנות שמתחילים בגיל מאוד צעיר. יש לנו כמה סוגים של רקמות בעור וכל אחת מהן עוברת תהליך של הזדקנות. אם אני רוצה לשמר את המצב ולעכב את ההליכים, אז אני צריכה להגיע בזמן לפני שזה מתחיל".
זוהי הרי שאלת מיליון הדולר: מתי הוא הזמן המתאים להגיע לטיפול מהסוג הזה?
"הזמן המתאים להגיע הוא בטווח שבין גיל 30 עד 40. בהנחה שאני לא רוצה להגיע בגיל 45 ולטפל בצניחה עצמה, שווה להתחיל לפני כן ולתחזק באופן קבוע. היום יש טיפולים מניעתיים - נשים בנות 40 נראות טוב יותר מאיך שנראו בגיל 30. זה סימן שהצלחנו. הטיפול הזה הוא בעיקר מניעתי, כל עוד אני מתחילה בגיל מוקדם. אם אני אגיע כשזה כבר מפריע לי, זה כנראה אומר שאני אצטרך יותר כלים כדי לטפל במה שמפריע. גילאי 30+ זה המינימום הנדרש".
ד''ר שרון מעידה על עצמה בחיוך: "אני לא סטוץ. אני מערכת יחסים לטווח ארוך! פלסטיקאי זה אירוע חד פעמי. אני נותנת מעטפת, שמטרתה לשמר לאורך זמן".
אז מה קורה כשעוברים את גיל 40?
"כמובן, שמגיעות אליי גם נשים בוגרות יותר. מעל גיל 50 כבר צריך תיאום ציפיות מראש. יש בנות שמגיעות אחרי טיפולים אחרים של שנים, צריך להבין מה התוצאות שיכולות להיות. הצערה של הפנים לוקחת זמן, אפילו שנים. אנחנו עושים זאת בעזרת שילובים של טכנולוגיות. חשוב מאוד להגיע להרמוניה בעבודה כדי שהיא תיראה טבעית".

החשש: להיראות עשויים. התשובה: אין מקום לדאגה


רוב הנשים חוששות להיראות עשויות מדי. כשחושבים על זה, זה גם חשש משמעותי אצל הגברים. ד''ר שרון כאן כדי להרגיע: "לכל הנשים המודאגות - המכשיר יודע להרים את הרקמה, והוא לא יוצר נפח. אם אני עובדת רק עם מכשור אני לא מוסיפה נפח לפנים וזה מה שהכי מטריד את המטופלות. הן רואות עבודות לא טובות ברחוב ונלחצות, אבל אם עובדים נכון אין סיבה שזה יקרה. אני עובדת על אנטי־אייג'ינג, המטרה שלי היא להאט את התהליכים הפיזיולוגיים בגוף".
חשוב מאוד לציין שאת התוצאה לא רואים מיד. אז אם קיווית לסיים טיפול, להסתכל במראה ולהתפעל - חשוב שתדעי ש"את התוצאה אנחנו נראה כעבור כמה שבועות. אני לא דנה בתוצאה לפני שעוברים לפחות חודשיים או שלושה. אנחנו תמיד מקפידים לצלם לפני ואחרי, כדי להבין כמה חלבונים הגוף ייצר, איך המטבוליזם של המטופלת עבד ואם הצלחנו בטיפול".
הטיפול אינו כואב, וודאי תשמחו לשמוע שגם תופעות לוואי כמעט ואין. "המטופלת קמה מהטיפול ולמעט בצקת מינימלית כמו אחרי טיפול קוסמטי רגיל, לא רואים שום דבר. לא ייראו שעברת טיפול, אבל כן ייראו שאת נראית רעננה יותר או שהפנים מוצקות יותר או שהעור נראה טוב יותר. ואלה הן בעצם התגובות שאחפש.
"הטיפול בסך הכול מאוד בטוח מבחינת תופעות הלוואי שלו, וגם אם יש, אלה תופעות לוואי מינוריות שחולפות כעבור שבוע־שבועיים".
ומה לגבי עלויות? ד"ר שרון עונה: "הטיפולים מהסוג הזה לא חייבים להיות יקרים. נכון שמכשור הוא טכנולוגיה יקרה, אבל הוא לא תמיד הכרחי ולפעמים אני אמליץ שלא. בגילאים הצעירים לא צריך לעשות הרבה. פעם בשנתיים־שלוש יכול להספיק כדי לתת בוסט וכשמסתכלים לטווח הארוך.. בסופו של דבר, מדובר בדבר הכי יקר שלנו, הפנים שלנו. למרבה הצער, במקרים האלה הרבה פעמים הזול הוא היקר, וצריך לסמוך במאת האחוזים על הרופא המטפל שבחרת, לסמוך עליו שיעשה אבחון הוגן, שיציע רק את מה שרלוונטי ושיעשה את העבודה הטובה ביותר. אני תמיד מזכירה למטופלות שלי שהפנים שלנו הן כרטיס הביקור שלנו, הן איך שאנשים אחרים חווים אותנו ואיך שאנשים אחרים יתייחסו אלינו ואם זה לא שווה את ההשקעה, אז מה כן?"
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button