יוגה בנמל קיסריה

דברים טובים ביוני: לחגוג את חודש היוגה, לפתוח את עונת השיט ולטעום את העתיד

איפה תוכלו לתרגל יוגה בחינם, לשלב קייאקים עם גלמפינג ולגלות מה נאכל ב־300 השנים הבאות: תשעה דברים שיעשו לכם טוב בחודש הקרוב ועוד שלושה פינוקים

פורסם:
1. לתרגל יוגה מול הים
13 צפייה בגלריה
חודש היוגה בנמל תל אביב
חודש היוגה בנמל תל אביב
חודש היוגה בנמל תל אביב
(צילום: עינת גור ארי)
חודש היוגה בפתח, ומה יותר מושלם מלתרגל יוגה בשקיעה? מבין שלל האירועים שמוצעים החודש, הנה שתי המלצות חינמיות עם הרבה נוף לים:
בנמל קיסריה יתקיימו שיעורי יוגה מודרכים בשקיעה (18:30) על גג קמרונות הנמל מול אולם קיסר ים. התרגול מתאים לכולם ואינו דורש כל ידע מקדים, רק תביאו מזרן ומים.
בנמל תל אביב יחגגו בשלל אירועים בהדרכת מורי אלהיוגה: יוגה ויניאסה בשקיעה (שלישי ב־19:00), יוגה בסוף השבוע (שישי ב־8:00), יוגה ביום הארוך בשנה עם ברכות לשמש ומדיטציה לצלילי קערות טיבטיות (21.6) ויוגה בזריחה בלילה הלבן (30.6).
אלהיוגה, מבנה 4, נמל תל אביב, namal.co.il; נמל קיסריה, טל': 6550*
2. לשלב קייאקים עם גלמפינג
13 צפייה בגלריה
קייקי כפר בלום
קייקי כפר בלום
קייקי כפר בלום
( צילום: יוסי אלוני)
עונת השיט בפתח, וזה זמן מצוין לצאת לחופשה משפחתית שכוללת אטרקציות קיציות ולינה חווייתית. בקיאקי כפר בלום פותחים את העונה עם זרימה נהדרת רגע אחרי החורף במסלול שיט משפחתי, לצד חוויות שטח ספורטיביות כמו פארק החבלים "טופרופ" ואומגה אתגרית למי הירדן הצוננים. את הביקור הצפוני כדאי להשלים בלינה במתחם הגלמפינג שמציע תנאים סופר־נוחים ומפנקים למשפחות עם ילדים, מאוהל ממוזג ומאובזר בכל מה שצריך (כולל מיטות וכלי מיטה, מקרר ומכשירי חשמל) ועד שירותים ומקלחת ומדשאות למנגל או לפיקניק.
קיאקי כפר בלום: 114 שקל לאדם (מגיל 5), בלום וילג': החל מ־750 שקל לאוהל או 1,200 שקל (כולל האטרקציות), טל': 04-6902616, kayaks.co.il
3. לטעום את העתיד
13 צפייה בגלריה
 תערוכת אוכל FOOD
 תערוכת אוכל FOOD
תערוכת אוכל FOOD
(צילום: קרולין נייבלינג)
אם תהיתם איזה טעם יש לעתיד, יש לכם הזדמנות לקבל טעימה ממנו. "אוכל Food" היא תערוכה שמוצגת החל מהחודש במוזיאון העיצוב חולון ועוסקת ביחסים שבין האוכל לאדם. בין הנרטיבים הבולטים תמצאו נושאים מוכרים כמו פיתוי, חשקים, משיכה ודחייה, כשגולת הכותרת לטעמנו היא מעבדה חושית שבוחנת את עתיד המזון דרך עבודות המשלבות בינה מלאכותית ומזמינות לגעת ולהרגיש מה נאכל ב־300 השנים הבאות.
אוכל Food, מוזיאון העיצוב חולון, 110 שקל לסיור מודרך, dmh.org.il
4. להתמלא בהשראה
13 צפייה בגלריה
פטריות מרפא
פטריות מרפא
פטריות מרפא
(צילום: shutterstock)
עוסקים ברפואה משלימה? שימו לב, הכנס השנתי הגדול בישראל למטפלים ברפואה משלימה ואינטגרטיבית חוזר השנה עם עשרות הרצאות וסדנאות של מיטב המומחים מהארץ ומהעולם. מטרת הכנס שיזמו מכללת רידמן ופורטל התזונה EatWell היא להעניק למשתתפים השראה וכלים נוספים לעבודה, לחשוף אותם למחקרים חדשים ולאפשר נטוורקינג. בין הנושאים השנה: פטריות מרפא, טיפולי גוף־נפש במצבי פוסט־טראומה, טיפול בכאב ועוד חידושים מרתקים.
INSPIRATION 2023, מרכז וואהל, בר אילן, רמת גן, 21־22 ביוני, eatwell.co.il
5. לאפות עציץ בעצמכם
13 צפייה בגלריה
סדנת בטון
סדנת בטון
סדנת בטון
( צילום: מאפיית בטון)
לא בטוח שחשבתם על זה, אבל עולם היצירה בבטון הוא אינסופי מבחינת הפריטים שאפשר להכין ממנו. כך למשל, אפשר ליצור תבניות מחומרים ממוחזרים יומיומיים כמו קרטוני חלב או גביעי מעדנים - צריך פשוט לפתוח את הראש כשעוברים ליד המִחזורית ברחוב. את הטרנד העולה הזה, שהוא גם בר קיימא, תוכלו ללמוד בסטודיו של האמנית הילה בן־עמי, ולדבריה אין צורך בידע קודם כי המדיום מאפשר חופש יצירתי ועבודת ידיים ומתאים לכולם. מוזמנים לצקת אהבה ולחזור הביתה עם עציץ בטון או עם קערת פירות.
מאפיית בטון - סטודיו לסדנאות בטון ואמנות, זכרון יעקב, רחוב התש״ח 29, טל': 050-3603738, 250־350 שקל למשתתף
6. לזוז למען הסביבה
13 צפייה בגלריה
אדידס קיימות
אדידס קיימות
קיימות באמצעות ספורט
(צילום: אדידס)
כמדי שנה חברת אדידס העולמית מובילה את יוזמת ניקוי כדור הארץ, כאשר השנה באופן ייחודי הפעילות מתרחבת ל־34 ענפי ספורט שונים. במשך 12 ימים ביוני, על כל עשר דקות של פעילות ספורטיבית שתבצעו דרך אפליקציית הכושר שלה, מתחייבת ענקית הספורט לתרום יורו אחד לטובת ארגון הצדקה הגלובלי Common Goal. המטרה: גיוס של 1.5 מיליון יורו לטובת סיוע לקהילות ברחבי העולם בנושא קיימות באמצעות ספורט.
Move For The Planet, ימים 1־12 ביוני באפליקציית הכושר Adidas Runstatic Runners
7. לשפר ביצועים בסטייל
רגע אחרי שנחת כאן מותג בגדי יוגה בינלאומי אחד ועשה באזז, מגיע לארצנו הקטנטונת המותג החו”לי הנחשק lululemon. החנות הראשונה התמקמה בקניון רמת אביב וכוללת גם סטודיו לאימונים מתוך חשיבה הוליסטית וקהילתית, לצד אג'נדת הוול־ביאינג והקיימוּת. מלבד בגדי יוגה תמצאו שם קולקציות ריצה ואימונים לנשים ולגברים מבדי איכות חדשניים וגזרות נוחות ומחוטבות לשיפור הביצועים, וגם קולקציית Athleisure (אופנת פנאי ספורטיבית) שתוכלו להמשיך איתה בסטייל לקפה שאחרי האימון.
lululemon, בקניון רמת אביב ובאתר factory54, מחירים: 49.90־699.90 שקל
8. לרענן את הלייף
13 צפייה בגלריה
יריד about us צאקרה
יריד about us צאקרה
יריד About us
אם אתם רוצים לרענן את הלייף סטייל הבריא שלכם, תוכלו לעשות זאת גם השנה תחת קורת גג אופנתית אחת. יריד הלייף סטייל והאופנה של קרין לאופר־דיין חוזר במהדורת קיץ עם אוסף משובח של קולקציות קיץ חדשות שנבחרו ממיטב המעצבים. לצד שכיות אופנה ותיקות כמו משכית, תוכלו למצוא פריטי יוגה של המותג Yoga Searcher, בגדי ים של Silky Fit, פריטים שעושים חשק לתפוס תנומה בסטייל כמו Take A Nap, נרות להשלמת האווירה של Fushia ועוד פינוקי וולנס לגוף, לבית ולנפש.
About Us, טרמינל העיצוב בבת ים, 1־3 ביוני
9. לצפות בהשראה
13 צפייה בגלריה
סקרינז
סקרינז
Screenz
(צילום: screenz.live)
עוד דרך נפלאה להרחיב את ההשראה החודש היא לזפזפ בטלוויזיה. כן, מה ששמעתם. כי ממש בימים אלה, אפליקציית התוכן Screenz (שכבר המלצנו לכם עליה בעבר) מגיעה ל"סלקום TV" עם מגוון רחב של קורסים והרצאות להתפתחות אישית ומקצועית בתחומים כמו פסיכולוגיה ונפש, עסקים וקריירה, יחסים, בריאות ולייף סטייל, הורות, מיניות, מדע וטכנולוגיה, פילוסופיה ואמנות. בין המרצים: ד"ר חיים שפירא, פרופ' יורם יובל, יהודית כץ, מאיר שלו ז"ל, יובל אברמוביץ', ד"ר נאדר בוטו ועוד רבים ומעוררי השראה.
Screenz, לצפייה על גבי מסך הטלוויזיה, בטלפון הנייד, במחשב או בטאבלט, חודש התנסות חינם ולאחריו 34.90 שקל לחודש, screenz.live/he

ועוד שלושה פינוקים

חלום ליל קיץ
13 צפייה בגלריה
סוויטה מפוארת, בריכות זרמים ונוף לאגם. ריזורט דרים איילנד
סוויטה מפוארת, בריכות זרמים ונוף לאגם. ריזורט דרים איילנד
סוויטה מפוארת, בריכות זרמים ונוף לאגם. ריזורט דרים איילנד
(צילום: אורי אקרמן)
ריזורט דרים איילנד כשמו כן הוא, אי חלומי בלב השדות של יישוב שדה יואב הדרומי. המקום רחב ידיים, בעל צמחייה ים תיכונית שופעת בפרחי העונה, חולש על אגם מרהיב (בלילה שומעים את קרקור הצפרדעים), ובכל פינה צצות הפתעות. מדי יום מתקיימות במקום סדנאות גוף־נפש. תוכלו ללכת לאימוני יוגה, פילאטיס או סדנת וואטסו לזוגות בבריכת הספא, וגם להגיע לסדנאות של שמחת החיים או לטעימת יינות במתחם הגת העתיקה שהתגלתה במהלך החפירות במקום. עמדות חופשיות של אוכל ופודטראקים של סושי, כריכי בשר, פיצות ועוד פתוחות לאורחים, ומומלץ להשאיר מקום לארוחה במסעדת ערמונים המשובחת המצויה ליד האגם, שפתוחה הן לאורחי הריזורט והן לסועדים מבחוץ.
לכל החוויות האלה, ויותר, זוכים מי שבוחרים בבילוי חד יומי, אך שיא הפינוק כולל לינה באחת הסוויטות המפוארות. הסוויטה המלכותית והמרווחת שהיינו בה נפתחת אל גינה פרטית מרהיבה ועצומה בגודלה, מול נופי השדות, ובה מיטות שיזוף, שולחן ומקומות ישיבה, וגולת הכותרת כוללת ג'קוזי חיצוני ובריכה חמימה בכל שעות היממה.
ריזורט דרים איילנד, קיבוץ שדה יואב, מ־2,250 שקל ללילה על בסיס חצי פנסיון, טל': 08-6705600
סוויטה בכיכר
13 צפייה בגלריה
שיק אורבני מפנק. סוויטה במלון מאייר האוס
שיק אורבני מפנק. סוויטה במלון מאייר האוס
שיק אורבני מפנק. הסוויטה במלון מאייר האוס
(צילום: סיון אסקיו)
מה כבר יש לחופשה אורבנית לחדש לתל אביבים ותיקים? ובכן, יש, מכיוון שלא בכל יום אנו זוכים להשקיף על העיר ממרומי סוויטה יוקרתית או לבלות בבריכת אינפיניטי שחולשת על גגות תל אביב. מלון הבוטיק "מאייר האוס" שוכן בבניין עם אדריכלות מודרנית משנות ה־70, ומרפסות חדריו פונות לכיכר המפורסמת.
מלבד מרפסת המשקיפה על העיר מלמעלה, הסוויטה מאובזרת גם בשזלונג אופנתי, מקלחת גשם כפולה עם סבוני בוטיק ישראליים ואמבט שחור מינימליסטי בלב הסלון שכיף לפתוח בו שמפניה. ארוחת הערב מוגשת ב"רודי" המגניבה שעל גג המלון, המתפקדת גם בתור בר לילי, שבה תפגשו בשקיעה או בשעות החמימות בריכת אינסוף יפה - אקססורי הכרחי בעונה שיניב לכם גם תמונות יפות לסטורי, וגן עם צמחייה מטופחת. האוכל, כמו האווירה - אורבני, עדכני ושיקי. את ארוחת הבוקר סעדנו ב"קפה מאייר", שנמצא בקומת הכניסה ומתפקד כקפה עצמאי. כדאי לפנות מקום גם לספא הקטן אך המוצלח של המלון, שיסדר לכם עוד קצת אסקפיזם עירוני מפנק בין קפה של תשע בכיכר לשקיעה ורודה בין הגגות.
מלון מאייר האוס, דיזינגוף 98, תל אביב, טל׳: 077-7715009, החל מ־1,190 שקל ללילה, כולל ארוחת בוקר
בוטיק לרילקס
13 צפייה בגלריה
ניחוח של חו”ל בתל אביב. ספא קלרינס
ניחוח של חו”ל בתל אביב. ספא קלרינס
ניחוח של חו"ל בתל אביב. ספא קלרינס
(צילום: סיון אסקיו)
מבט אחד בחזית מלון אלקונין שנפתח לאחרונה בתל אביב הספיק לנו כדי לפתח ציפיות למה שמחכה לנו מעבר לדלת הכניסה. הטאץ' האירופי עלה מכל פרט עיצובי בבניין העתיק והמשוחזר של מלון הבוטיק המוקפד ששוכן ברובע הכי חו"לי שיש לתל אביב להציע - נווה צדק.
בספא הראשון של Clarins - מותג הקוסמטיקה שכבר לפני שנים רבות הציג לעולם כולו את נפלאות הארומתרפיה, חיכתה לנו מיטת טיפולים מחוממת, רכה וסופר מתקדמת שכל תכליתה לפנק, לפנק, לפנק. והיא עשתה זאת בגדול. לצידה עמדה הילי, צעירה אמריקאית חייכנית שעשתה עלייה בעקבות האהבה. וטוב שכך, כי אנחנו הרווחנו את אחת המטפלות במגע הטובות ביותר שפגשנו.
בחרנו בטיפול עיסוי מאזן בשילוב שמנים אתריים. הילי משחה את תערובת השמנים האתריים על ידיה במיומנות יוצאת דופן, שהחלה בכפות הרגליים וטיפסה אט־אט מעלה, ידעה לכוון את הלחיצה בכל מקום ומקום בדיוק לעוצמה הנכונה. הצוואר, שסומן כנקודת תורפה, וכל אזור חגורת הכתפיים זכו לאקסטרה התייחסות.
ספא Clarins, מלון אלקונין, 650 שקל (ל־60 דקות), טל': 03-5484022
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button