"צומחות ביחד". תערוכת צילום של קולקטיב נשים יוצרות למען הקהילה

להעצים את הכוח הנשי ועוד 8 דברים טובים שכדאי לעשות החודש

איך חזיות הספורט החדשות יתמכו בך באימון, איפה תלמדי ליבוד רטוב, קליעה בצמחים רכים ואריגה, ואיזה ספר יעזור לך לבלוט ולהשפיע? המלצות שוות לחודש מרץ

פורסם:
1. לתמוך באימונים שלך
9 צפייה בגלריה
אדידס
אדידס
תומכות בגמישות. חזיות הספורט החדשות של אדידס
(צילום: יח"צ)
לאחר יותר משלוש שנים של מחקר ופיתוח בשיתוף אוניברסיטת פורטסמות', פיתחה ענקית הספורט אדידס קולקציית חזיות ספורט חדשה שנועדה לתמוך בביצועים של מתאמנות. ה־Bra Revolution הדנדשה והנאה מציעה חזיות ספורט וטייצים בטווח מידות רחב לפעילויות בעצימות נמוכה עד בינונית כמו יוגה ופילאטיס, חזיות לתמיכה מוגברת באימונים עצימים וחזיות ריצה לתמיכה גבוהה. הבד החדש (Adisoft) תומך אך גמיש, הגימורים היפים בהשראת לבוש בלט והתפרים מאפשרים מרחב תנועה מרבי לנשים פעילות בכל המידות.
99.90־299.90 שקל, בחנויות אדידס ובאתר
2. לצלם במדבר
9 צפייה בגלריה
תמנע
תמנע
חשיפות אור מרהיבות בתמנע
(צילום: אסף סופרין)
צלמים מקצועיים, חובבי צילום ואוהבי מדבר, שימו עין: אירוע הצילום השנתי פלאנט ערבה יוצא לדרך בפעם הרביעית ואתם מוזמנים לחדד את העדשה. בתפריט: ארבעה ימים של יותר מ־50 סדנאות צילום במרחב הפתוח (מצילום ציפורי מים בבריכות המלח ועד חשיפות אור מרהיבות בתמנע), הרצאות וכיתות אמן עם מדריכי צילום וטבע מובילים, תערוכת צילומים ונוף מדברי מעורר השראה. לינה כדאי לשריין מראש בקיבוצי הערבה הדרומית ובפארק תמנע.
פלאנט ערבה, 9־12 במרץ, planetarava.com
3. לרוץ את האביב
9 צפייה בגלריה
מרוץ ירושלים
מרוץ ירושלים
עשרות אלפי רצים מרחבי הארץ והעולם. מרתון ירושלים
(צילום: אלטרנטיבה)
הכינו את השעונים: מרתון Winner ירושלים שיוצא לדרך ב־25 בחודש מציין את המעבר לשעון הקיץ ואת יריית הפתיחה של עונת האביב בהשתתפות עשרות אלפי רצים מרחבי הארץ והעולם. המרתון, הנחשב לאחד היפים והמאתגרים בעולם, כולל נקודות ציון מוכרות בעיר - מחומות העיר העתיקה ועד בריכת הסולטן. גם השנה ישתתפו מיטב העמותות למען הקהילה שיעניקו למרוץ עוד כמה מטרות טובות מלבד הריצה.
מרתון Winner ירושלים, 25.3, jerusalem-marathon.com
4. לארוג חוויות
9 צפייה בגלריה
באר המפגש – ריטריט מלאכות קדומות
באר המפגש – ריטריט מלאכות קדומות
קליעה בסנסנים, ליבוד רטוב, קליעה בצמחים רכים ואריגה. ריטריט מלאכות קדומות
(צילום: נועה ברנט)
אם מלאכות קדומות מסקרנות אתכן, כדאי שתדעו שבחודש הקרוב ייערך ריטריט מלאכות "באר המפגש" בשירת המדבר - חוות צמחי מרפא אקולוגית, באווירה אינטימית לכ־30 נשים. הריטריט נוצר על ידי שלוש נשים, חברות ובעלות מלאכה, שילמדו מלאכות כמו קליעה בסנסנים, ליבוד רטוב, קליעה בצמחים רכים ואריגה, וילווה בסאונד הילינג ומטעמי שפית מהמטבח הטבעוני.
באר המפגש – ריטריט מלאכות קדומות, 10־12 במרץ, 2,150 שקל (הנחות לחברה נוספת), לפרטים (דקלה): 054-4988602
5. להצמיח כוח נשי
9 צפייה בגלריה
צומחות ביחד
צומחות ביחד
כאשר נשים פועלות יחד הן צומחות ומצמיחות זו את זו. "צומחות ביחד"
(צילום: סתיו הוכמן)
רוצות לפרגן ליוזמה יפה ומיטיבה: לכבוד יום האישה הבינלאומי שחל החודש, תתקיים במסעדת באנה תערוכת צילום של קולקטיב נשים יוצרות למען הקהילה. "צומחות ביחד" מציגה באופן ויזואלי את ההקבלה שבשפע הנשי אל השפע שבצומח ואת הרעיון שכאשר נשים פועלות יחד הן צומחות ומצמיחות זו את זו. כל הפעילות נעשית בהתנדבות, והרווחים ממכירת התמונות קודש יועברו למרכז האיגוד לנפגעות תקיפה מינית. בואו לתמוך!
תערוכת צומחות ביחד, 8־15 במרץ, מסעדת באנה, נחמני 36, תל אביב, הכניסה חופשית
6. ללמוד מהטאלנטים
9 צפייה בגלריה
ביזנס טאלנט
ביזנס טאלנט
עצות מפרופ' דן אריאלי, הזמרת אחינועם ניני, מייסד צ'ק פוינט וחתן פרס ישראל גיל שויד ועוד. ביזנס טאלנט
(צילום: יח"צ)
רוצים לבלוט ולהשפיע? תקשיבו מה יש לטאלנטים להגיד לכם. בספר חדש שמתהדר באריזה פופית קלילה מביאים גדי סוקניק וסיגל אביטן (מייסדת שיטת ביזנס טאלנט להכשרת מנהלים) שלל עצות וכלים מבכירים בעולם העסקים, העיתונות, המחקר, הספורט והתרבות. מי (ומי) במשיאים? פרופ' דן אריאלי, העיתונאית סיון רהב מאיר, האלוף במיל' וחתן פרס ישראל דורון אלמוג, הזמרת אחינועם ניני, מייסד צ'ק פוינט וחתן פרס ישראל גיל שויד ועוד רבים וטובות.
ביזנס טאלנט (הוצאת The Good Books), 129 שקל, בחנויות הספרים
7. לנשנש קיימוּת
9 צפייה בגלריה
מסעדת עדניה
מסעדת עדניה
מקדמת גסטרונומיה מקומית מקיימת וייצור מזון טוב, נקי והוגן. מסעדת עדניה
(צילום: גיא צמח )
ירושלמים או באים לביקור בגן הבוטני? הכינו סלסילה ריקה ומקום בבטן: בסמוך לגן נפתחה לאחרונה מעדנייה־מסעדה שהיא גם משתלה וגם חנות בוטניקה. ב"עדניה" - שנושאת את השם העברי היפה שמרמז על מעדנים וגן עדן - תוכלו לנשנש מעדנים, גבינות, יין וממרחים מפרי האדמה ומתוצריה ובנוסף להצטייד בזרעים לגינה או בפרחים לבית. מעבר לפינוקים שהיא מציעה, עדניה מתבססת גם על ערכים ששווה לארוז בסלסילה – היא מקדמת גסטרונומיה מקומית מקיימת וייצור מזון טוב, נקי והוגן.
עדניה, זלמן שניאור 1, ירושלים
8. לצאת לריטריט מדברי ולחזור עם תובנות
9 צפייה בגלריה
סדנה לצילום התודעה
סדנה לצילום התודעה
סדנה בשיטת "העבודה" של ביירון קייטי
דרור ניצן הוא מאפשר (כך זה נקרא במקור) בשיטת "העבודה" של ביירון קייטי. השיטה עוזרת לזהות את המחשבות שלנו שגורמות לנו לסבל (ולמי אין כאלה) ומזמינה אותנו לנסות להבין – האם מה שאנחנו חושבים זו האמת (ספוילר קטן: לרוב התשובה היא לא), ומי בעצם נהיה בלי המחשבות האלה? (כנראה אנשים שלווים ומאושרים יותר). את כל זה תוכלו לבדוק עם עצמכם בריטריט מדברי שהוא מציע.
בין הסשנים האינטנסיביים אפשר להתפנק בשיעור יוגה מרגיע מול הנוף המדברי, לצאת להליכה מדיטטיבית ולשבת בערב מול המדורה החמה, עם כוס יין. נעמי, השפית המקומית, מוסיפה תיבול עם מנות כמו קציצות תירס עם קמח חומוס ומרק כרובית וקשיו, שנעשות בעיקר עם ירקות אורגניים שנקטפו באותו יום. המיקום של הסדנה משתנה מדי חודש ושווה לעקוב.
סדנה לצילום התודעה, התאריך הבא: 23־26 במרץ, Baraka Camp, סיני, החל מ־1,550 שקל למשתתף (כולל פעילויות וארוחות), לפרטים: 052-5559092
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button