למה לסבול אם אפשר לפתור את הבעיה בקלות?

על כמוסות PELLETS לאיזון הורמונלי כבר שמעתם?

מדובר ביהלום שבכתר טיפולי האנטי־אייג'ינג: טיפול מנצח ממקור טבעי, ששומר על תפקוד הגוף, איכות החיים ומצב הרוח. אידיאלי לגברים ונשים הסובלים מתופעות גיל המעבר. כל מה שאתם צריכים לדעת

מוגש מטעם ריבייב פארם
פורסם:


רוב השינויים שחלים בגוף בגיל המעבר מקורם בחוסר איזון הורמונלי. עם הפסקת המחזור אצל הנשים חלה ירידה משמעותית בייצור ובהפרשת ההורמונים בכלל ובמיוחד אסטרוגן ופרוגסטרון. שני אלו גורמים להופעתם של גלי חום, יובש בנרתיק, ירידה בחשק המיני, עצבנות יתר, דלקות ובעיות בדרכי השתן, עייפות, ירידה בזיכרון ועוד.
אצל הגברים ה"אשם" המרכזי הוא ירידה ברמת הטסטוסטרון, הורמון המין הזכרי המיוצר באשכים ומשפיע על הדחף המיני. לכן גברים חווים ירידה בחשק המיני, ירידה בכוח הגברא, עלייה בשומן הבטני שמוביל לפגיעה בביטחון העצמי, דכדוך, עצבנות ומצב רוח ירוד. כמו כן, הוכח שחוסר הורמונים בגוף עלול להוביל גם לירידה בפעילות המערכת החיסונית וכן לסוכרת ולמחלות לב, ויש קשר בין חוסר איזון הורמונלי לבעיות דמנציה ואלצהיימר.
אז למה לסבול אם אפשר לפתור את הבעיה בקלות? הטיפול ההורמונלי המתקדם Bioidentical Hormones pellets, נחשב ליהלום שבכתר טיפולי האנטי־אייג'ינג, והוא מיועד לנשים וגברים בגיל המעבר הרוצים לשפר את איכות חייהם.
4 צפייה בגלריה
גיל המעבר כללי
גיל המעבר כללי
טיפול חדשני פורץ דרך.
(שאטרסטוק)
מדובר בכמוסות זעירות ממקור צמחי הנקראות Pellets, המיוצרות במעבדת "לומינרה פארם – מעבדה ייעודית" להכנות רוקחיות של Bioidentical Hormones, באישור משרד הבריאות. כמוסות ה־Pellets מכילות הורמונים הזהים להורמונים הטבעיים שבגופנו ומהוות פריצת דרך בתחום "הרפואה המונעת" ואיכות החיים בגיל המעבר.

מהן ה־Pellets?

אלה כמוסות המכילות הורמונים ממקור צמחי בעלי מבנה הורמונלי זהה להורמונים האנושיים Bioidentical Hormones, המשלימים במדויק את ההורמונים החסרים בגוף בהתאמה אישית tailor made) ). מדובר בפיתוח אמריקאי, הקיים למעלה מ־20 שנה ומוביל בתחום הרפואה הפרטית הגורמת שיפור משמעותי באיכות החיים.
4 צפייה בגלריה
לומינרה
לומינרה
כמוסות המכילות הורמונים ממקור צמחי.
(צילום: עידן גרוס )
מה ההבדל בין הטיפול בכמוסות ה־Pellets ובין הטיפול ההורמונלי הקונבנציונלי?
הבדל של שמיים וארץ. הטיפול ההורמונלי הקונבנציונלי מספק לגוף הורמונים סינתטיים במקום ההורמונים שהגוף הפסיק לייצר. הטיפול זול יחסית וזמין, בין השאר דרך קופת חולים. החסרונות הם הקושי בספיגת ההורמונים בגוף ותופעות לוואי אפשריות.
היתרון של Bioidentical Hormone Pellets הוא בהרכבו, בצורתו ובאופן השימוש בו.
Bioidentical hormones הם כאמור הורמונים ממקור צמחי, זהים ביולוגית להורמוני הגוף. הם אינם חומרים סינתטיים, והם עשויים מרכיבים צמחיים ומכילים את המבנה ההורמונלי המדויק של ההורמונים האנושיים. התהליך הוא למעשה שחזור הורמונלי מושלם ואיזון הורמונלי הזהה להורמוני הגוף הן במבנה הכימי והן באופן פעילותו.
Bioidentical Hormone Pellets הן כמוסות בהחדרה תת עורית, זוהי האלטרנטיבה הבטוחה והיעילה לטיפול נגיש בנשים וגברים כמעט ללא תופעות לוואי. ההורמונים משתחררים לגוף בשחרור מושהה לפי הצורך ובהתאם למטבוליזם של גוף המטופל/ת. ההשפעה פעילה בנשים במשך 5-3 חודשים ובגברים 6-4 חודשיים.
מיהי החברה שעומדת מאחורי ה־ Pellets בישראל?
חברת Revive Pharm היא חברה כחול לבן ויוזמת הבאת הרעיון של Bioidentical hormones לארץ, והנגשת המידע לרופאים ולקהל הרחב. ה־pellet מיוצר ב"מעבדת לומינרה פארם", שבראשה עומדת יפה סגל, רוקחת במקצועה המוכרת זה 40 שנה בתחום בזכות התמחותה בהכנות רוקחיות. "לומינרה פארם" הינה מעבדה ייעודית להכנות Bioidentical Hormones (הורמונים זהים להורמונים שהגוף מייצר) בתצורות שונות כמו קרמים וקפסולות וכיום היא המעבדה היחידה בארץ המייצרת את כמוסות ה־Pellets, באישור משרד הבריאות. יפה סגל, שהיא כאמור המנהלת המקצועית של מעבדת "לומינרה פארם", שבה רוקחים איכות חיים בזכות אותן כמוסות, רכשה את הניסיון והידע שלה בארצות הברית ויישמה אותם בישראל. "אין מתכון אחד שמתאים לכולם" אומרת הרוקחת סגל. "כל אחד זקוק לנוסחה שונה, למינונים ולכמויות שונות. אנחנו מכינים את הכמוסות בהתאמה אישית על פי מרשם הרופא בהתאם לתוצאות בדיקות הדם והפרופיל ההורמונלי של כל אחד, כפי שנקבע על ידי הרופא".
4 צפייה בגלריה
לומינרה
לומינרה
מכינים את הכמוסות בהתאמה אישית.
(צילום: עידן גרוס )
מדוע הטיפול הוא בבחינת פריצת דרך בעולם ההורמונים?
הטיפול בעזרת כמוסות ה־Pellets הטבעיות הוא בבחינת game changer בעולם הרפואה ופריצת דרך שמשנה סדרי עולם. זהו טיפול חדשני פורץ דרך המעניק שינוי משמעותי באיכות החיים לגברים ונשים בגיל המעבר.
הכמוסה, שגודלה כגודל גרגיר אורז, מבוססת על ידע וניסיון שנצברו ב־20 השנים האחרונות בארצות הברית. היא מוחדרת על ידי הרופא מתחת לעור ברקמה שומנית מעל לאזור הישבן ומכילה הורמונים מסוג אסטרדיול ,פרוגסטרון וטסטוסטרון, הזהים במבנה הכימי שלהם להורמונים הטבעיים בגוף. הם מחקים את ההורמונים המשתחררים מהשחלות או האשכים ישירות למחזור הדם, בהתאם לצורכי הגוף (לחץ נפשי, פעילות גופנית, מאמץ פיזי או התרגשות). הכמוסה מאפשרת איזון הורמונלי בכל רגע נתון, כמעט ללא תופעות לוואי וללא פגיעה בתפקוד הכבד. מדובר בפריצת דרך המבטיחה לסובלים מחוסר איזון הורמונלי את כמות ההורמונים המדויקת הנדרשת. בכל שיטות הטיפול שהיו קיימות עד היום (כדורים, קרמים, מדבקות וזריקות) לא ניתן לדייק במינון ההורמונים הנדרשים לגוף ברגע נתון. "השיטה החדשה? מבטיחה את מתן הכמות הנכונה של ההורמונים, המתאימה לכימיה של גוף המטופל. הגוף עצמו משתמש מתוך מאגר תשלובת ההורמונים שהוחדר, רק בהורמונים הנדרשים, ויותר מכך - כשהם נדרשים", מדגישה אילנה גברה, מנהלת המוצר. "כשהגוף נמצא בחוסר באסטרוגן או בטסטוסטרון, הוא מחפש מקור להורמונים ומוצא את הדרוש ב־pellets ועושה בהם שימוש מיידי".
איך מתבצע הטיפול?
לאחר ביצוע בדיקת דם, אשר תקבע את הפרופיל ההורמונלי של המטופל, הכמוסה האישית מוחדרת, על ידי רופא שעבר הכשרה מתאימה, לרקמה שומנית בגוף, בדרך כלל באזור העכוז, כאמור, ולאחריה צפויים המטופלים לחוש שיפור ניכר בהיעדר התסמינים השליליים ובהשפעות החיוביות, תוך ימים ספורים. למעשה, הגוף סופג את ההורמונים בהדרגה בשחרור מושהה שמספיק לתקופה של 6-4 חודשים לגברים ו-3 עד 5 חודשים לנשים, כפי שצוין.
הבנתם נכון, במקום לקחת הורמונים כל יום, מעתה יש לחזור על התהליך רק פעמיים עד שלוש פעמים בשנה וזהו. בעלי ביטוח בריאות פרטי אף זוכים להחזר כספי בגין הטיפול. משנה סדרי חיים כבר אמרנו?
והתוצאה?
כאילו הגוף חזר אחורה בזמן והפך צעיר יותר וחיוני. בנוסף, קיים שיפור משמעותי בתפקוד, באיכות החיים ובמצב הרוח ואפילו במראה, עם עור צעיר וזוהר. הטיפול משמר את תאי המוח צלולים, נלחם בדמנציה, בגלי החום, בדיכאון ובעיקר, בזקנה.
כמוסת ה־Pellet היא בבחינת "מאסט" עבור כל מי שמגיע לגיל השלישי ורוצה לשמר את הביטחון האישי שלו ואת שמחת החיים.
לפרטים:
mail@revivepharm.com
072-2744162
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button