ורטיקה, דיסקרטי וללא מרשם רופא

חבר מביא חבר: כבר לא מתביישים באין אונות

זאת הייתה הבעיה הגברית שאיש לא דיבר עליה, ומי שסבל ממנה העדיף 'לשמור הכול בבטן'. אבל לאחרונה, מסתבר, יותר ויותר גברים מספרים זה לזה בגילוי לב על בעיית הזקפה שלהם ועל האופן שבה טיפלו בה. ממפגשים משפחתיים ועד הפרלמנט השכונתי – כך התפתחה התופעה של שיתוף בבעיה ובפתרון שלה

מוגש מטעם או-מד
עודכן:
עד לא מזמן הבושה הכניעה אותם. אף אחד לא העז לדבר על הנושא הזה – ורבים נמנעו מלטפל בו רק מהחשש לספר על כך למישהו אחר, גם אם הוא רופא. קשיים בתפקוד המיני נקשרו בקשר הדוק לסטיגמות של חוסר גבריות, ועקב כך הולידו תחושות עמוקות של בושה.
אך המציאות, מסתבר, הולכת ומשתנה. גברים רבים מבינים כיום כי היקף הבעיה נרחב למדי, ויחד עם הפתיחות ההולכת וגוברת בשיח החברתי לגביה – יש לא מעט שמפסיקים להתבייש, מדברים על כך בפתיחות, ובעקבות כך גם משפרים את איכות חייהם.

גם במילואים או בפרלמנט השכונתי

"בחודשים האחרונים הגיעו אלינו יותר ויותר לקוחות שסיפרו כי שמעו על המכשיר דרך חברים במילואים, בקבוצת הווטסאפ, בפרלמנט השכונתי, ואפילו במפגשים משפחתיים," מספר אילן שלייסנר, סמנכ"ל המכירות בחברת או-מד מדיקל, אשר פיתחה ומשווקת את מכשיר הוֶרְטִיקָה - מכשיר חדשני לטיפול רפואי ביתי בבעיות אין אונות ובקשיים בתפקוד המיני.
שלייסנר מוסיף: "מגמת הפתיחות המבורכת, ההולכת ומתרחבת עם הזמן, גורמת לגברים להתבייש פחות ופחות ולהבין כי מדובר בנושא שהמון גברים מתמודדים עמו. היום כבר לא נדיר לראות רכישות קבוצתיות של המכשיר הנעשות על ידי קולגות בעבודה, אחים או חברים. מרכיב הבושה, שהיווה מחסום עיקרי בטיפול בבעיה, הולך ונחלש ככל שעוברים הימים".

הכוח של קבוצה עובד גם כאן

זה המקום לציין שהבעיה אכן נפוצה: מחקר שנערך בשנת 2019 באוניברסיטת ויסקונסין שבארצות הברית העלה כי 40% מכלל הגברים בגילאי 40 ומעלה סובלים מקשיים בתפקוד המיני ומבעיות אין אונות ברמה כזו או אחרת. נתון זה הוא אולי אחד הגורמים שמסייע להפגת הבושה ולשיתוף ההדדי שניתן לראות בחודשים האחרונים.
"כשמשתפים אחרים בעניין (ומגלים כי גם הם סובלים מזה), ייתכן שיש בכך מן הריפוי," אומר שלייסנר, "העסק הופכת ל'נורמלי', וקיים מרכיב של 'צרת רבים, חצי נחמה'. כך ההתמודדות כולה הופכת לקלה ונסבלת יותר".
גברים רבים מבינים כיום כי היקף הבעיה נרחב למדי, ויחד עם הפתיחות ההולכת וגוברת בשיח החברתי לגביה – יש לא מעט שמפסיקים להתבייש
שלייסנר ממחיש זאת במקרה מהימים האחרונים: "בסוף השבוע שעבר התקשר מישהו שהתעניין בעבר במכשיר. הוא אמר לי בטלפון: 'גם חבר שלי רוצה לקנות, הוא פה לידי ויש לו כמה שאלות'. שמחתי מאוד. דיברתי עם שניהם, ושעה אחר כך הם שילמו, כל אחד מהחשבון שלו. היה מקרה נוסף שמישהו השאיר לנו מספר טלפון לחזרה, וכשחזרנו אליו הוא שמח מאוד - כי הוא בדיוק היה בעיצומו של הפרלמנט השכונתי ודיבר על זה עם החבר'ה שלו..."

שומרים על דיסקרטיות – אך לא תמיד

כדי להבין את ייחודיות התופעה, חשוב לזכור שהוֶרְטִיקָה הוא מכשיר רפואי ביתי. הוא נקנה ישירות דרך האתר ללא צורך במרשם רופא, ולמעשה כל אחד יכול לעשות בו שימוש ולראות תוצאות ללא הצורך לשתף אף אחד סביבו.
"ועדיין," אומר שלייסנר, "אף על פי שהאפשרות הזו קיימת, אנו רואים גברים שבוחרים לשתף ואף מגיעים ביחד למשרדים שלנו. זה משמח שיותר ויותר גברים מדברים על זה – כי זה מנרמל את הנושא, והשיתוף עצמו מקל על ההתמודדות".
שלייסנר מסכם: "ההסתרה גורמת לסבל רב, אף על פי שהאדם הסובל מהבעיה לרוב אינו הגורם לה, והיא 'נופלת' עליו מסיבות כאלה ואחרות, בדומה לליקויים פיזיולוגיים אחרים. אני מבחינתי מברך על המגמה של שיתוף אנשים אחרים, כי יש לכך ערך רב. אולי תגלו שהשכן ממול סובל מאותו מצב בדיוק, אולי תופתעו לשמוע שיש פתרון שלא הכרתם (דוגמת הוֶרְטִיקָה), ואולי פשוט תרגישו הרבה, אבל הרבה יותר טוב, אם פשוט תפסיקו להתבייש, תתחילו לשתף – ובעיקר לטפל בעצמכם".
את המכשיר ניתן לקנות בדיסקרטיות, ללא צורך במרשם רופא, ישירות באתר החברה www.vertica-labs.com, וכן בסיוע של נציג שירות בטל'
04-9036999.
פורסם לראשונה: 10:41, 19.09.23
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button