ויקי לביא משל. "יוצרת מרחב בטוח ומלא אהבה".

ויקי לביא משל, מומחית ל- NLP ומיינדפולנס

"לכל אדם מגיע שינוי מעצים, כי השינוי הוא הסיכוי שלנו לצמיחה"

מוגש מטעם ויקי לביא משל
עודכן:
קצת עלי
בעלת מכללת Nlp Movement ללימודי Nlp ומיינדפולנס. בעלת קליניקה להנחיה פרטנית ועסקית בפ"ת. בעלת BA בתקשורת, טריינר Nlp מבוסס מיינדפולנס. מומחית בליווי אנשים ועסקים להפקת תוצאות והצלחות בחיים.
איך הגעת לעולמות ה- NLP , ליווי אנשים לתוצאות ומיינדפולנס?
“גיליתי את עולם ה NLP בתקופה שחוויתי משבר אישי, לאחר גירושין. רציתי להתקדם לזוגיות חדשה, אבל זה לא קרה. ניסיתי וחקרתי שיטות שונות, ולא מצאתי את מה שחיפשתי. בתחושה שלי, הגישות המסורתיות דרשו זמן והשקעה שאינם בגדר הסביר. הייתה לי הרגשה שיש כלים שמשיגים תוצאות מהירות יותר ולא דורשים תהליכים כל כך עמוקים עד שמתחילים לראות שינוי.
“כשפגשתי את ה- NLP גיליתי גישה שנותנת כלים מאוד מעשיים שמשיגים תוצאות מיידיות. דייקתי את מה שאני רוצה – והזוגיות הנכונה אכן הגיעה! עבורי זה היה משנה חיים. השיטה שחררה אותי ממקומות שהייתי תקועה בהם, עזרה לי לנהל את הפחדים שלי ולהתחבר מחדש לחוזקות שלי, סייעה לי לפתח חוסן נפשי והביאה אותי לתוצאות חסרות תקדים. הבנתי, כבר במרחק זמן קצר, שזה עובד בענק.
“בהמשך נחשפתי למיינדפולנס שאיפשר לי להגיע למיקוד ושקט פנימי, מה שעזר לי לייצר איזון ורוגע בחיים. היה ברור לי שה- NLP והמיינדפולנס היו הקלף שלי לשינוי”.
מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?
“התשוקה והאהבה הגדולה שיש לי לתחום, היכולת שלי ליצור מרחב בטוח ומלא אהבה וחמלה כדי לאפשר שינוי עמוק והאמונה שלי שכולנו יכולים לשפר את איכות חיינו וזה הרבה יותר פשוט ממה שחושבים.
“זה עובד גם בליווי העסקי הפרטני, בהרצאות לארגונים וחברות, וכמובן גם בליווי האישי. אני מתרגשת ללוות כל אחד במסע שלו”.
מהו האני מאמין המקצועי שלך?
“לכל אדם מגיע שינוי מעצים, כי השינוי הוא הסיכוי שלנו לצמיחה. המטרה שלי היא להעביר את האחריות ליצירת מציאות החיים לידיים של המונחה, כך שידע שיש לו אפשרות בחירה בכל רגע נתון”.

2 צפייה בגלריה
מומחים מנטה קלפי מודעות ויקי לביא
מומחים מנטה קלפי מודעות ויקי לביא
ערכת קלפים "התעוררות"
(tuly'studio)
תחזרי לרגע שיא בקריירה שלך. מה הוא היה ואיך הרגשת בו?
“רגע השיא שלי היה כשיצרתי (יחד עם שלי משל) את ערכת הקלפים ‘התעוררות’ על פי ה- NLP והמיינדפולנס. אני זוכרת את הרגע שישבתי בקליניקה ועלתה בי המחשבה שאני רוצה לעזור להרבה אנשים, כי אם לי זה עזר כל כך, זה בטח יכול לעזור גם להם. הערכה משמשת כיום מנחי NLP רבים בארץ ובעולם, ואני שמחה לשתף שהיא זוכה להצלחה רבה”.
מהו החלום המקצועי שלך?
“החלום האישי שלי, שכבר מתחיל להתגשם, הוא להקים רשת הוליסטית של מכללת NLP Movement , כך שכולם יוכלו לקבל ‘טעימה’ מאורח חיים מיטבי, להיטיב את חייהם, ולמתקדמים שבינינו – ללמוד להיטיב גם עם אחרים כמקצוע מתגמל לחיים”.
למדת הרבה ואת ממשיכה ללמוד. מה חשיבות הלימודים בעינייך?
“אני בתחום ה- NLP כבר 14 שנים, ועדיין לומדת. חשוב לי כל הזמן להתמקצע, ללמוד, להירשם לכנסים בינלאומיים ולפתוח את הראש. בעיניי, מנחה טוב הוא כזה שמתפתח, מתעדכן ולומד. כשאני מלמדת קורסי הסמכה, וגם כשאני מלווה סופרוויז’ן, אני מוצאת שיש לי המון להעביר הלאה, וזה ללא ספק קשור לידע המצטבר שלי מכל שנותיי במקצוע”.
איך את יודעת להתאים למונחים שלך את השיטה שהכי נכונה להם?
“ה- NLP בנוי מהנחות יסוד וטכניקות נפלאות המאפשרות ריפוי של ממש והפקת תוצאות מעולות לחיים. התפקיד שלי זה לדעת לזקק מה הכי נכון עבור המונחה ולתפור את החליפה התואמת את מידותיו. זאת המומחיות שלי, אני עושה זאת בדיוק רב, והתוצאות מדברות בעד עצמן.
“עבורי המפגש עם ה- NLP והמיינדפולנס היה מפגש משנה חיים! פתאום הרחבתי את זווית הראייה שלי, מה שפתח לי צוהר להזדמנויות שלא יכולתי לראות לפני כן. הצלחתי להשיג את כל מה שרציתי בתחומים השונים בחיי, ואין סיפוק גדול מזה.
“אני מזמינה אתכם לראות איך ה- NLP והמיינדפולנס יכולים לעזור גם לכם, וכבר סקרנית לשמוע אילו הזדמנויות נפתחות בשבילכם בזכות כך”.

שם העסק: מכללת NLP Movement
כתובת: כ”ז בניסן 17, פתח תקווה
טלפון: 052-8339433
פייסבוק: NlpMovementSchool
אינסטגרם: lavi_meshel_vicky
למידע על ערכת הקלפים "התעוררות":


שמלה ונעליים: אוסף אישי, תכשיטים: אתנה (athena_jewerllery_il @)
פורסם לראשונה: 13:07, 30.08.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button