נירו לוי

נירו לוי: "התחתנתי פעמיים. זה מספיק. פעם שלישית זה כבר דבילי"

איך הוא שומר על מראה חטוב בגיל 53 גם בלי להיכנס לחדר כושר ("הליכות וסקס - אני הולך את כל תל אביב בלי להתאמץ") ולמה הוא מתחיל את היום עם ג'וינט (רפואי!) המתכון של נירו לוי לחיים טובים

פורסם:
ניר (נירו) לוי (53), שחקן, משחק בימים אלה בסדרה "שנות הירח" ב"הוט 3", גרוש ואב לשניים.
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "אני לא בנאדם של חדר כושר או מה שנקרא מתאמן. הספורט היחיד שלי זה ללכת ברגל עם אוזניות. לא מדדתי אף פעם, אבל אני הולך את כל תל אביב בלי להתאמץ. מתחיל בצפון תל אביב, מגיע בקלות ליפו וחוזר כל פעם במסלול אחר. אני אוהב להיות בתנועה - זה גם משחרר אותי ונותן לי מחשבות והשראה".
איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל? "לפני לא מעט שנים עשיתי מינוי לבריכת גורדון וזה כלל גם חדר כושר, אבל נמאס לי די מהר ומצאתי את עצמי בעיקר משתזף בבריכה. שחייה זה ספורט אולטימטיבי אבל אני לא ספורטאי. ולרוץ צריך רק כשמישהו רודף אחריך".
ואיך בכל זאת אתה שומר על כזה גוף? "הליכות וסקס, אבל כנראה גם גנים, ובעיקר זה שאני לא אוכל עם העין. אני אוכל מעט ולא מעמיס. מישהו חכם אמר לי פעם: 'אל תיכנס למסעדה או לסופר כשאתה רעב'".
2 צפייה בגלריה
אביב גפן הרמת כוסית סדרה חדשה "שנות ירח"
אביב גפן הרמת כוסית סדרה חדשה "שנות ירח"
לוי ואביב גפן חוגגים את הסדרה "שנות ירח"
(צילום: רפי דלויה)
השלם: אם אני לא מתאמן במשך שבוע, אני מרגיש... "אם אני לא עושה הליכות לפחות פעם ביום, אני לא רגוע. אז שבוע בלי הליכות כמעט לא קיים. זו תרופה בשבילי ואסור להזניח".
איזה מאכל בריא אתה מכין ממש טעים? "מקסימום סלט עם גבינה כחולה ואולי עוף בגריל. זה הכי בריא שאני יכול להגיע".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "אנטריקוט מדיום איכותי. למזלי אני לא בהוליווד ולכן זה לא קורה כל יום".
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "באופנוע יש לי קרם לחות לשיער כי הקסדה מנפחת לי את הראש. זהו, כל השאר טבעי".
מה הדבר הראשון שאתה עושה בבוקר? "מכין לי קפה שחור ומגלגל ג'וינט רפואי. אני גם פרזנטור וחלק מחברה שמספקת גראס רפואי למטופלים. הפרצוף שלי על השקית. אני מעדיף להתחיל את היום עם ג'וינט כדי שאף אחד לא יכיר אותי בלי. רפואי עושה את הכל יותר טוב ונינוח".
"אני לא פעיל בפייסבוק ואין לי אינסטגרם. רק בטינדר. אני מהדור הישן שאוהב להכיר בארבע עיניים, אבל הבנתי את הפרינציפ שרץ עכשיו ואני זורם. למרות שהרבה לא מאמינות שזה אני"
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "אנחנו לא צמודים. כשאני ישן הוא בכלל במטבח במטען. אני לא פעיל בפייסבוק ואין לי אינסטגרם. רק בטינדר. אני מהדור הישן שאוהב להכיר בארבע עיניים, אבל הבנתי את הפרינציפ שרץ עכשיו ואני זורם. למרות שהרבה לא מאמינות שזה אני".
מה עם האחת שתעמוד איתך מתחת לחופה? "קבועה? למה? יש לי את האפשרות לאהוב הרבה ולהיות נאהב על ידי הרבה. שני ילדים יש לי. התחתנתי פעמיים. זה מספיק. פעם שלישית זה כבר דביל".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושר? "כל יום. אבל האושר זה רגע חולף. אי אפשר להיות כל הזמן מאושר. יש כלל: בכל כוס מלאה תמיד נשפך קצת".
אספרסו חזק או תה ירוק? "אספרסו חזק או שחור, לפחות חמש פעמים ביום".
שיעור קבלה או סדנת מדיטציה? "מדיטציה. אני עושה מדיטציה בדרכי שלי כל יום. ההליכה עם המוזיקה היא מדיטטיבית. זה מרגיע".
פסיכולוג או קואוצ'ר? "נלך על קואוצ'ר. למרות שניסיתי את שניהם ולמען האמת, שניהם חרטטנים".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button