"הייתי בטיפול שדומה לטיפול פסיכולוגי ונקרא 'סאטיה'. זה שינה את חיי". מורן רוזנבלט

"כולם אוהבים לרוץ בים. ניסיתי להצטרף וזה היה סיוט"

כוכבת "פגע וברח", מורן רוזנבלט, מתוודה על הקשיים שלה לשמור על כושר לאורך זמן וחושפת את הגילטי פלז'ר התזונתי: "אני לא אוהבת להיכנס לטייץ, זה צמוד מדי"

פורסם:
מורן רוזנבלט (36), שחקנית, מככבת ב"פגע וברח" בנטפליקס ובקרוב ייצאו שלושה סרטים בכיכובה, רווקה.
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "אני והכושר במערכת יחסים לא יציבה. לפעמים אני מתאמנת בתדירות גבוהה ולפעמים שומרת מרחק. כשאני בתקופה של כושר, אני עושה יוגה וריצות בחדר הכושר. עכשיו אני בתקופה כזאת. לפני הקורונה הייתה לי זוגיות יציבה עם הכושר במשך חצי שנה. זה היה עם מאמן פרטי וזה בעיקר כי הייתי מחויבת, אבל אז נכנסתי לצילומים לסרט ולסדרה "פגע וברח", הקורונה הגיעה, ומשם הכל התמסמס. תכלס הספיקה לי חצי שנה".
איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל? "אני גרה מטר מהים בתל אביב וכולם אוהבים לרוץ בים. בזמן הקורונה ניסיתי להצטרף, וזה היה סיוט. אין לי הסבר למה. התנאים קשים ואין מזגן, וגם הריצה בים נראית ארוכה יותר. משכתי 20 ריצות עד שפתחו את חדרי הכושר מחדש".
"הייתי בטיפול שדומה לטיפול פסיכולוגי ונקרא 'סאטיה' (SATYA). זה שינה את חיי. מעבר לשינוי הרגלים שיש בטיפול הפסיכולוגי, יש הקשבה למה שקורה לגוף. גוף רגוע מרגיע את המחשבה"
השלימי: אם אני לא מתאמנת במשך שבוע, אני מרגישה... "שבשבוע הבא אני הולכת להיכנס בזה, ואז מגיע השבוע הבא ואני לא שם, חוץ מזה שאין לי בגדי ספורט, אז אני נראית יצור מוזר בחדר הכושר. אני לא אוהבת להיכנס לטייץ, זה צמוד מדי".
איזה מאכל בריא את מכינה ממש טעים? "סביצ'ה נחשב בריא? כי אני מכינה ממש מעולה לחברים. חוץ מזה אני אוכלת בבית סלט כרוב וטחינה ויוצא לי טעים. אני די שומרת על אכילה בריאה, לא מכניסה דברים לא טובים הביתה. יש לי עדשים מונבטות, נבטים, ארוגולה ומלפפוני בייבי במקרר. אה, ויש גם טופו וזרעי צ'יה".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "בצקים, אני במלוחים יותר מבמתוקים. חלה עם חמאה, פיצות, סנדוויצ'ים. כל הילדות שלי הייתה מבוססת על פיצה".
"אני במלוחים יותר מבמתוקים. חלה עם חמאה, פיצות, סנדוויצ'ים. כל הילדות שלי הייתה מבוססת על פיצה"
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "קרם הגנה לפנים. לא מזמן הגיע הגיל שבו התחלתי ללכת לקוסמטיקאית, והיא נזפה בי שאני בלי קרם הגנה, אז צייתתי".
איפה אפשר למצוא אותך בשבת בבוקר? "אח שלי גר מאוד קרוב אליי ואני מכורה לאחיינית שלי, אז בסופ"שים זה הזמן שלנו".
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "לא קרה, אבל לאחרונה כן השתקתי את ההתראות של הווטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם וזה וואו, כי זה גורם לי לגשת הרבה פחות לטלפון".

אספרסו חזק או תה ירוק? "אמריקנו חזק. אני שותה לא מעט קפה ביום. אני לא שותה תה".
שיעור קבלה או סדנת מדיטציה? "שניהם מעניינים אותי, אבל עדיין לא ניסיתי אף אחד מהם. בטוחה שבעתיד אנסה".
פסיכולוג או קואוצ'ר? "הייתי בטיפול שדומה לטיפול פסיכולוגי ונקרא 'סאטיה' (SATYA). זה שינה את חיי. מעבר לשינוי הרגלים שיש בטיפול הפסיכולוגי, יש הקשבה למה שקורה לגוף. גוף רגוע מרגיע את המחשבה".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושרת? "היום. צלחתי אתגר מול עצמי, וזה עשה אותי מאושרת".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button