ד"ר להבית אקרמן ודוד דביר. לא מפסיקים לשמר ולשפר

זה העתיד והוא כבר כאן: תכירו את sofwave

sofwave, מכשיר חדש, עושה גלים בקרב מומחי אסתטיקה ומטופלים (כן, מתאים גם לגברים). למי הוא מתאים, מה הוא יודע לעשות, ולמה אפילו דוד דביר, שנראה כל כך טוב - צריך אותו? ביקשנו משלושה רופאים בכירים לספר על המכשיר שמחולל מהפכה

מוגש מטעם חברת sofwave
פורסם:
דוד דביר, וזה לא סוד, שומר בקפדנות על אורח חיים בריא, משמעת תזונתית וספורטיבית ומראה רענן. אז למה הוא צריך לעבור טיפול במכשיר sofwave? “הגעתי לטיפול בגלל עור רפוי באזור הצוואר ועור של ‘תרנגולת’. זה התחיל להפריע לי בעיקר כאשר הבטתי בצילומים של עצמי מהצד”, הוא משתף בכנות. “הבריאות שלי כמובן נובעת מגנטיקה טובה אבל גנטיקה לא מספיקה, צריך לעבוד בה ולממש אותה כראוי”.

5 צפייה בגלריה
sofwave
sofwave
המכשיר
(צילום: sofwave)
ד”ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור, שטיפלה בדוד במכשיר החדשני sofwave, מסבירה: “דוד בהחלט מאוד מטופח, מקפיד על אורח חיים בריא ושומר על העור בכל דרך אפשרית, אבל מראה הצוואר שלו מפריע לו. הבעיה היא שעור הצוואר דק מאוד ואין לו כמעט רזרבות, מה שגורם לרפיון ולקמטוטים נראים לעין. ובעוד שלעור הפנים יש הרבה טיפולים אפשריים, בעור הצוואר אנחנו בבעיה. אסור להיות אגרסיבים מדי ומאוד לא מומלץ להזריק יותר מדי. טכנולוגיית sofwave היא הטיפול האופטימלי והאידיאלי לבעיה. בטיפול אנחנו חודרים רק עד 1.5 מ”מ בתוך העור (לדרמיס) ולא עמוק יותר כמו בטכנולוגיות אחרות, והטכנולוגיה הזו מיישרת ומותחת. הטיפול נעשה ללא פציעה וללא זמן החלמה, מה שהופך אותו לפופולרי “מאוד”.

ד"ר להבית אקרמן: הליך לא פולשני


5 צפייה בגלריה
ד"ר להבית אקרמן
ד"ר להבית אקרמן
ד"ר להבית אקרמן
(צילום: אלון שפרנסקי)
שאלנו את ד”ר אקרמן: מה כדאי לדעת על sofwave?
“מדובר בחברה ישראלית המייצרת מכשור רפואי לטיפול בקמטים, חידוש, מיצוק ושיפור עור הפנים והצוואר. המכשיר עובד בטכנולוגיה מבוססת קרני אולטרסאונד ומאושרת על ידי ה־FDA למיצוק עור הפנים והצוואר ולהרמת הגבות והאזור מתחת לסנטר ולאחרונה, גם לטיפול בצלוליט.
“המכשיר ממצק את עור הפנים והצוואר, מרים את הגבות ואת העור הרפוי מתחת לסנטר ומשפר את נראות העור. כל זה נעשה ללא פרוצדורה פולשנית, בטיפול אחד או שניים בלבד וללא זמן החלמה.”
ד”ר אקרמן מסבירה כי המכשיר עובד על אנרגיית אולטרסאונד הפועלת על שכבות העור ללא פגיעה באפידרמיס, ברקמות שומן, בעצבים ובשריר, זאת כדי לעורר יצירת סיבי קולגן חדשים, אלסטין וחומצה היאלרונית המצעירים את העור.
"הטיפול החדשני מייעל את תחום הרפואה האסתטית ומציע טיפול פשוט, מהיר ולא פולשני, הנעשה בפגישה אחת או שתיים ושאינו תלוי בצבע העור, איכותו וסוגו”
באמצעות פולסים של אנרגיה בעוצמה גבוהה נעשית פעולת פציעה מבוקרת של רקמות העור, כאשר כל פולס מאיץ את תהליך ייצור הקולגן, אלסטין וחומצה היאלרונית. קרני האולטרסאונד מוקרנות בטמפרטורה של 65-60 מעלות צלזיוס, ליצירת תהליך הידוק רקמות, כך שטיפול בודד מספיק ליצירת הליך חידוש מקיף של עור הפנים, הצוואר והאזור שמתחת לסנטר.
הטיפול החדשני מייעל את תחום הרפואה האסתטית ומציע טיפול פשוט, מהיר ולא פולשני, הנעשה בפגישה אחת או שתיים ושאינו תלוי בצבע העור, איכותו וסוגו. כיוון שהחימום מתבצע ישירות לתוך השכבה השנייה של העור, כלומר הדרמיס, הוא בטוח בכל גוני העור, והסיכון לכווייה נמוך משמעותית מאשר בשימוש במכשירי אולטרסאונד אחרים בשוק. הפטנט של הטכנולוגיה ואופן העברת החום בצורה של גלילים בנוסף לקירור בשכבת העור העליונה, מסבירה ד”ר אקרמן, גורמים לטיפול להיות יעיל מאוד ובטוח מאוד ביחס למתחרים.
במהלך הטיפול מרגישים עקצוץ שחולף ברגע שנגמר הפולס. הרופא משתמש בחומר אלחוש לפני תחילת הטיפול כדי להקל על כל סוג של כאב.
מחירו של הטיפול הוא 6,000–8,000 שקל, והוא מעניק תוצאה אפקטיבית לאורך זמן, של מתיחת העור. התוצאה נראית לאחר כמה שבועות, ומשתפרת עם הזמן, וזאת ללא זמן החלמה לאחר הפרוצדורה. לשאלה לכמה זמן מחזיק הטיפול, מסבירה ד”ר אקרמן, אין עדיין תשובה חד משמעית, כי זה תלוי בהמון גורמים כמו אורח חיים, גנטיקה וכדומה.

ד"ר אקרמן, כרטיס ביקור
תואר: מומחית ברפואת עור, נשיאת האיגוד לכירורגיה דרמטולוגית.
ותק בתחום: מעל 20 שנה.
במי היית רוצה לטפל עם sofwave? “בכל אחד ואחת שמעוניינים להרגיש יותר טוב עם עצמם ולשמר את היופי הטבעי שלהם”.
מה המוטו המקצועי שלך? “המטרה אינה להשתנות ולחזור אחורה בזמן אלא לחדד ולשפר את היופי הטבעי של כל אחד. אי אפשר לעצור לחלוטין את ההזדקנות. לכן הדרך היא לשלב טכנולוגיות וטכניקות על מנת להוציא מכל אחד את היופי שלו”.
קליניקה בהרצליה: 054-2646114
אינסטגרם: drlehavit


ד"ר ליאת אטס-פוקס: הד"ר שניסתה וממליצה


5 צפייה בגלריה
ד"ר ליאת אטס-פוקס
ד"ר ליאת אטס-פוקס
ד"ר ליאת אטס-פוקס
(צילום: igor farberov)
לפני חצי שנה הגיעה ד”ר ליאת אטס־פוקס אל כנס רפואי שבו התארחה ד”ר יעל הלאס, פלסטיקאית אמריקאית כוכבת, כירורגית בעלת שם עולמי. ד”ר הלאס סיפרה על מגוון אפשרויות מתקדמות שמציע עולם הפלסטיקה, והציגה תמונות של אישה לפני ואחרי טיפול sofwave. “לרגע לא הבנתי מה אני רואה”, נזכרת ד”ר אטס־פוקס, “האם מדובר בניתוחים פלסטיים או במשהו אחר? התוצאות נראו כל כך טוב, ואז ד”ר הלאס הרחיבה על מכשיר האולטרסאונד החדשני, שמגרה את העור וכתוצאה מכך מייצר קולגן ואלסטין באופן טבעי, שעומד לשנות את כללי המשחק בתחום”. ד”ר אטס־פוקס, מומחית לניתוחי עפעפיים אסתטיים ותפקודיים כהרמת עפעפיים עליונים ותחתונים והרמת גבות, כיום גם משלבת בטיפוליה השונים את sofwave. “המכשיר מחמם את העור בצורה מבוקרת שאינה פוגעת בעצבים, בשרירים או בשכבת השומן”, מסבירה ד”ר אטס־פוקס. “ויש עוד סוד קטן: התוצאות הולכות ומשתבחות ככל שחולף הזמן וייצור הקולגן הולך וגובר”.
“התוצאות פשוט נהדרות. לוקח שלושה חודשים בערך עד שרואים שינוי דרמטי, אבל לרוב רואים את התוצאות עוד לפני כן, וכולן ראו והרגישו שינוי במרקם ובמוצקות של העור”
כמה טיפולים נדרשים כדי לראות תוצאות?
“שאלתי באוזן בסוף הכנס את ד”ר הלאס, ‘תגידי, כמה טיפולים צריך כדי להגיע לתוצאות מרהיבות כאלה?’ היא ענתה: ‘טיפול אחד’. המשכתי בהלצה, ‘וכמה שילמו לך כדי להגיד את זה?’ ד”ר הלאס ענתה, ‘שילמו לי רק על הטיסה, ואני נשבעת לך, כל מה שראית כאן בתמונות הלפני ואחרי הוא לגמרי אמיתי’. היא סיפרה לי בלחש שיש לה בקליניקה הניו־יורקית למעלה מ־50 מכשירים מקדמת הטכנולוגיה, אבל ה־sofwave הוא המכשיר האהוב עליה במיוחד”.אל הקליניקה של ד”ר אטס־פוקס הגיעו מעל 100 נשים בגילאי 38 עד 79, רק במהלך ארבעת החודשים האחרונים, לעבור טיפול עם מכשיר ה־sofwave. “התוצאות פשוט נהדרות. לוקח שלושה חודשים בערך עד שרואים שינוי דרמטי, אבל לרוב רואים את התוצאות עוד לפני כן, וכולן ראו והרגישו שינוי במרקם ובמוצקות של העור. אישה אחת שטיפלתי בה ושדרכה הגיעו כמה מטופלות נוספות, סיפרה שבכל מקום שואלים אותה ‘מה עשית בפנים?’. כתבתי לד”ר הלאס שרכשתי את המכשיר ושכולן מרוצות. היא ענתה: ‘גם אני. בזכותו נפטרתי מהסנטר הכפול’”.
התנסית בעצמך?
“לפני שלושה חודשים התנסיתי בטיפול, וכבר אחרי שבועיים, בחדרי הניתוח שבהם אני מנתחת, האחיות שאלו אותי, ‘מה עשית? את נראית צעירה בכמה שנים’”.

ד”ר אטס־פוקס, כרטיס ביקור
תואר: רופאת עיניים, מומחית באוקולופלסטיקה ואסתטיקה רפואית
אוקולופלסטיקה היא התמחות־על כירורגית של רפואת עיניים, העוסקת בניתוחי עפעפיים, דרכי דמעות וארובת העין.
ותק בתחום: “אני עוסקת ברפואת עיניים קרוב ל־20 שנה, מנתחת בכירה בתחום האוקולופלסטיקה כ־14 שנים ועוסקת בתחום של אסתטיקה רפואית כ-8 שנים”.
במי היית רוצה לטפל עם sofwave? “אני מאוד מאמינה ומתלהבת מהאפקט שיש לייצור קולגן על עור רפוי ומתבגר, בין אם לגברים או נשים, לכן אני ממליצה לכל מי שנושק או עבר את גיל 40 להתנסות בטיפול ולהבחין בהבדל המשמעותי. ייצור הקולגן ממצק ומרים את העור באופן טבעי, כך שהוא נראה יותר מואר, רענן וצעיר בכל אזורי הפנים והצוואר”.
מה המוטו המקצועי שלך? “יש שפע אפשרויות נהדרות לרענון המראה בימינו, אך חשוב לזכור ש־Less is more והשאיפה היא למראה טבעי”.
“המרפאה”, מרכז רננים, מכבים
טל’: 08-6653020, 054-9755980
אתר: hamarpea.com
אימייל: office@hamarpea.com
פייסבוק: @doctorliat

ד"ר נחליאלי: אחוזי שביעות רצון גבוהים מאוד


5 צפייה בגלריה
ד"ר טל נחליאלי
ד"ר טל נחליאלי
ד"ר טל נחליאלי
(צילום: אלון גרובר)

לד”ר טל נחליאלי, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית, יש ניסיון רב בשוק הטכנולוגיות האסתטיות, וברזומה שלו תפקידים כסגן נשיא לענייני רפואה בשתיים מחברות הטכנולוגיה האסתטית הגדולות בעולם. במרפאתו נערכים ניסויים קליניים עבור ה־FDA, זכות שמעט מאוד מרפאות בישראל זוכות לה, והדבר מצביע על איכות המרפאה ואמינותה.
גם ד”ר נחליאלי בדק את הטכנולוגיה של: sofwave ”מדובר במכשיר נהדר לשימור”, הוא אומר. “ככלל, ככל שמתחילים בגיל צעיר יותר לטפל בעור, איכות העור נשמרת לאורך שנים ואין צורך בכירורגיה. השימוש באולטרסאונד לשיפור מראה העור אינו חדש. היתרון במכשיר הוא טווח הכיסוי של האזור המטופל, שהוא פי שלושה 3 ממכשור מקביל. כמו כן, עומק החדירה מונע תופעות לוואי לא רצויות וניתן לחזור לשגרה במהירות לאחר הטיפול.
“בימים אלו אנחנו מסיימים מחקר קליני עם 40 מטופלות ומטופלים, שבוחן את השילוב של המכשיר עם ביו־סטימולטורים. התוצאות מעולות ואחוזי שביעות הרצון גבוהים מאוד. יחסית למכשור אחר, חוויית המשתמש במכשיר הרבה יותר נעימה. המחקר שלנו באקסלנס קליניק הראה שרוב המטופלים הגדירו את הטיפול כמעקצץ ולא כואב”.
היתרון במכשיר הוא טווח הכיסוי של האזור המטופל, שהוא פי שלושה 3 ממכשור מקביל. כמו כן, עומק החדירה מונע תופעות לוואי לא רצויות וניתן לחזור לשגרה במהירות לאחר הטיפול”
לכבוד גיליון “מנטה מן”, ביררנו עם ד”ר נחליאלי סוגיות שקשורות לגברים:
מהן ההמלצות שלך לגברים שרוצים לשמור על מראה רענן?
“דבר ראשון - לשמור על העור. העור שלנו הוא קו ההגנה שלנו והוא האיבר הגדול בגוף. הוא גם האיבר שמזדקן ראשון, לכן חשוב בראש ובראשונה להיזהר מהשמש, להשתמש בקרם הגנה בעל מקדם גבוה - חובה מגיל ילדות ולשתות הרבה מים. בנוסף יש להקפיד על שעות שינה והרבה פעילות ספורטיבית”.
האם הגבר הישראלי מודע לעצמו ומעודכן?
“הגבר הישראלי בהחלט מודע לעצמו. כשפתחתי את הקליניקה לפני 25 שנים, מספר הגברים שעברו טיפולים היה זעום. היום הם מהווים מעל 15 אחוזים מסך המטופלים. אני רואה גם גברים בעשור השלישי לחייהם שמגיעים לטיפולים”.
האם sofwave נותן מענה טוב לגברים?
“החל מגיל 18 אנחנו מאבדים מדי שנה אחוז קולגן, שהוא המרכיב העיקרי של העור ששומר עליו. שימור וטיפולים קבועים מעניקים אפקט ארוך שנים. טיפול במכשור מעלה משמעותית את רמת הקולגן בגוף, כמו גם ביו־סטימולטורים. השילוב של השניים, כפי שהוכח במחקר שלנו, יעיל אף יותר”.
מי “מאמין” יותר במכשירים, גברים או נשים?
“הייתי בין חלוצי המכשור בישראל. לפני 15 שנה הקמנו את מרפאת המכשור. בתחילה רק נשים ביקשו, היום אחוז הגברים עולה משמעותית בכל שנה”.

ד”ר נחליאלי, כרטיס ביקור
תואר: מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית, הבעלים של “אקסלנס קליניק”, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית באיגוד האמריקאי לכירורגיה פלסטית ואסתטית ובאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, דירקטור בקרן הון סיכון, יועץ ושותף בסטארט־אפים רפואיים.
ותק בתחום: מעל 30 שנה.
במי היית רוצה לטפל עם sofwave? “במשפחה שלי, וזו ההוכחה הטובה ביותר ליעילות המכשיר”.
מה המוטו המקצועי שלך? “הסלוגן שלנו הוא: ‘רפואה מבוססת מדע’. כל רופאי ורופאות אקסלנס קליניק נתנו הרצאות בכינוס האחרון של האיגוד הישראלי בנושאים שונים, וזה מוכיח את הסלוגן שלנו. מדע זה משהו שמאוד משותף לאקסלנס קליניק ולsofwave. החברה מבצעת המון מחקרים קליניים וכל האינדיקציות לשימוש שאושרו על ידי ה־FDA מבוססות על מחקרים ותוצאות”.
טלפון: 054-4855855







מוגש מטעם: sofwave
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button