מטאורים בפארק תמנע

לתפוס מטאורים במדבר, לחגוג בין הכרמים ועוד דברים שיעשו לכם טוב בחודש הקרוב

נשארתם בארץ? זה מה שמחכה לכם החודש: מטר מטאורים בפארק תמנע, עפיפונים בשמורת הדיונות סמר, סיורי שקיעה בפארק אריאל שרון וגם צלילה למערת חתולי הים באילת. 14 דברים טובים שכדאי לעשות החודש - כדי לנצל את העונה ואת החופש

פורסם:
1. לתפוס מטאורים בתמנע
14 צפייה בגלריה
 הדובה הגדולה
 הדובה הגדולה
מטר מטאורים
(צילום: יובל פדר)
כמדי שנה לילות אוגוסט שייכים לכוכבים, וממש לא כדאי לפספס את השילוב המושלם שבין לילות המדבר הקרירים למטר המטאורים. השנה מחלקת התיירות בערבה הדרומית ומדריכי "הדובה הגדולה" מזמינים את הקהל הרחב למפגש מקרוב עם עולם האסטרונומיה והחלל במשך ארבעה לילות רצופים במהלך החודש. בין מתחמי הפעילות: תצפיות וסיפורי כוכבים מודרכות באמצעות אלומות לייזר הנוגעות בכוכבים, תצפיות בטלסקופים וצילום רובוטי. מסעדת "קפה תמנע", הממוקמת באגם הפארק, תהיה פתוחה בכל שעות הפעילות.
חוויה מטאורית, פארק תמנע, 15־18 באוגוסט, 20:00־00:00, טל': 08-6316756, אתר: parktimna.co.il
2. להעיף עפיפון בדיונה
14 צפייה בגלריה
 עפיפונים בדיונה
 עפיפונים בדיונה
בשמורת הדיונות סמר
(צילום: דרך הערבה)
עוד פעילות עתירת רוח מדברית לכל המשפחה תיערך החודש בשמורת הדיונות סמר. מדי שני במהלך החודש, מהשעה 18:00, ייערך טיול שקיעה ועפיפונים באזור הדיונות האחרונות בארץ. בתוכנית הקיצית: סיור בדיונות, היכרות עם המגוון הרחב של הצומח והחי, השתוללות במדרונות החוליים של הדיונות וגולת הכותרת – העפה מודרכת של עפיפונים אל מול הרי אדום.
שמורת הדיונות סמר, 35 שקל לאדם, טל': 08-6356230, 052-3688384
3. לסייר עם עששיות
14 צפייה בגלריה
 גשר נהריים
 גשר נהריים
גשר נהריים. ם רדת החשכה מוזמנים הסיירים לחצות את גדר הגבול
(צילום: צבי הנרי כהן)
מה עושים בלילות הקיץ כשמזג האוויר מתחשב מעט יותר? יוצאים לטייל עם עששית ביד! במסגרת הפעילויות של המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל, יתקיימו החודש סיורי עששיות ליליים באתר נהריים בגשר. עם רדת החשכה מוזמנים הסיירים לחצות את גדר הגבול, מלווים בעששיות, לעבור דרך החאן הממלוכי מהמאה ה־14 ולהגיע אל גדת נהר הירדן ואל שלושת הגשרים ההיסטוריים הנטויים מעליו. מתאים לכל המשפחה.
לילות גשר, אתר נהריים בגשר, 4.8, 10.8, 24.8, שעה 19:30, 45 שקל למשתתף, לפרטים: naharayim.co.il
4. לחגוג בין הכרמים
14 צפייה בגלריה
 בין הכרמים
 בין הכרמים
פסטיבל בין הכרמים
(צילום: ג'יני)
כמדי שנה, שבוע ט"ו באב הוא פסטיבל אחד גדול, אבל אין ספק שהפסטיבל הבולט בתוך כל החגיגה הרומנטית הזאת הוא פסטיבל בין הכרמים שבאזור מרום הגליל. לצד מופעי ענק מוזיקליים (עם אמנים כמו אהוד בנאי, אביב גפן, ישי ריבו ונתן גושן), שיתקיימו משקיעה ועד זריחה תחת כיפת השמים, יציעו יישובי האזור גם ירידים מתוצרת הגליל, סיורים ביקבי האזור והרבה יין טוב ורומנטיקה.
פסטיבל בין הכרמים, 12־18 באוגוסט, לפרטים: 2beav.co.il
5. לצאת לסיורי שקיעה
14 צפייה בגלריה
פארק אריאל שרון
פארק אריאל שרון
פארק אריאל שרון
(צילום: אורי אהרון)
עוד פעילויות לכל המשפחה שכדאי להכניס החודש ללו"ז בחופש הגדול: סיורי שקיעה שכוללים חוויות טבע ואקולוגיה בפארק אריאל שרון באזור גוש דן. "בין השמשות" הוא סיור שקיעה שייערך במתחם ההר בעקבות שיקומו של הר הפסולת והפיכתו לפארק מטרופוליני. חוויה נוספת במתחם היא "מתחת לאף", סיור שקיעה במתחם חוות שלם, שמציע מגוון נקודות עניין ובהן: אגם צפרות ומגוון ביולוגי, מבני חוות שלם שעברו שימור, גינת צמחי תבלין, וגן שעשועים אקולוגי מעץ.
פארק אריאל שרון, 40 שקל למשתתף, פרטים באתר: eventer.co.il
6. לשנרקל בין אלמוגים
14 צפייה בגלריה
 שנירקול במצפה התת ימי
 שנירקול במצפה התת ימי
שנירקול במצפה התת ימי
(צילום: בועז סמוראי)
מחפשים אטרקציה רטובה לילדים בחופשה? בפארק המצפה התת־ימי באילת מציעים שתי חוויות מים מיוחדות. הראשונה היא שנירקול, חוויית אקשן מרתקת שמאפשרת לפגוש מקרוב את בעלי החיים הימיים ולשחות בין אלמוגים. חוויה נוספת היא דייב אין למערת חתולי הים, הכוללת צלילת היכרות לצד בעלי חיים תת־ימיים יחד עם צולל מקצועי. אתם, אגב, מוזמנים לצפות ולצלם אותם מבעד לזכוכית הגדולה.
הפארק התת־ימי, שנירקול: החל מגיל 6 (חובה לדעת לשחות), 80 שקל, בנוסף לכרטיס הכניסה לפארק; דייב אין: הצלילה החל מגיל 8, אין צורך ברישיון צלילה, 159 שקל לאדם
7. ללמוד מהאיכרים
14 צפייה בגלריה
 דוברובין
 דוברובין
אחוזת דוברובין
(צילום: צבי הנרי כהן)
עוד פעילות קיצית של המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל תיערך החודש באחוזת דוברובין, פינה קסומה ששוכנת בלב מטעי המושבה הגלילית יסוד המעלה. במסגרת הביקור באחוזה, המשתתפים יסיירו בחצר איכרים משוחזרת בלב מטעי המושבה, ישמעו את סיפורי האנשים שהחליטו להשתקע ולהשריש שורשים על שפת אגם החולה ויזכו להציץ לבית של החלוצים באתר המשוחזר. לקינוח תיערך תחרות החומוס המושלם, בכלים ידניים כמובן, והמשתתפים יטעמו מתוצרת המקום בשולחן איכרים גלילי.
אחוזת דוברובין, יסוד המעלה, גליל עליון, ימים א'-ה'- 09:00-16:00, 5 שקל לילד, 22 למבוגר, לפרטים: טל' 04-6937371, dubrovin-farm.com
8. להשקיע באהבה
14 צפייה בגלריה
 oh my box
 oh my box
oh my box
(צילום: oh my box)
הנה דרך מקורית לחגוג את חג האהבה המקומי: קופסת דייטים ששואפת להחזיר את התשוקה ואת העניין לזוגיות. את המיזם בעל השם הקורץ Oh My Box יצרו ליעד וקובי קליין, בני זוג בחיים, שמצאו את עצמם בקורונה הרבה שעות יחד בבית הודות לחל"ת. יחד הם פיתחו סדרת קופסאות לשיפור מערכות יחסים. בין הפיתוחים - קופסה בשם "הדייט של החיים שלכם" עם פעילויות ומשחקים שיחזירו אתכם לרגעים נוסטלגיים בזוגיות, משאלון "בחנו את עצמכם: כמה אתם מכירים את בן הזוג" ועד הפעלות אינטימיות כמו משחק נשיקות. לחיי האהבה!
320-210 שקל לקופסה, ohmybox.co.il
9. לשחות בקיימוּת
14 צפייה בגלריה
 אמריקן איגל
 אמריקן איגל
80% פוליאסטר ממוחזר, חומרי גלם בני קיימא, בדים ממוחזרים, צבעים טבעיים וטקסטיל ללא חומרי הדברה
(צילום: אמריקן איגל)
חברות האופנה לא רק שלא מפסיקות לרענן את אג'נדת הקיימות, אלא מחדשות הלכה למעשה בתחום הפיתוח. דוגמה טובה לכך היא Real Good, קולקציית בגדי הים החדשה של aerie, מבית אמריקן איגל, שעשויה מחומרים ממוחזרים ויוצרה בתהליכי קיימות. הקולקציה המגוונת והיפה מורכבת מ־80% פוליאסטר ממוחזר, חומרי גלם בני קיימא, בדים ממוחזרים, צבעים טבעיים וטקסטיל ללא חומרי הדברה. בנוסף, היא לוקחת אחריות סביבתית לצמצום טביעת הרגל הפחמנית שפוגעת בסביבה.
בחנויות American Eagle ברחבי הארץ, בחנויות aerie ובאתר טרמינל X
10. לשכשך בנעלי אצות
14 צפייה בגלריה
נעלי אצות
נעלי אצות
נעלי אצות . תורמות לסביבה ולאוקיינוס בפרט
(צילום: יח"צ)
אם אתם מתכננים החודש פעילויות כמו טיולים במסלול מים בטבע או אטרקציות ספורטיביות שכוללות מים, שימו עין על הנעליים האקולוגיות של Vivobarefoot. מדובר בקולקציית נעלי יוניסקס שעשויה מאצות רעילות – שמזיקות לאוקיינוס, ודווקא בתהליך השימוש המחודש תורמות לסביבה ולאוקיינוס בפרט. הנעליים המחוררות מגיעות בעיצוב דמוי מסננת שעוזר לנידוף זיעה ומים ולהתייבשות מהירה. הסוליה הדקה מאפשרת תחושה יחפה וקרובה לקרקע תוך מניעת החלקה. מכיוון שהן גם יפות וגם נוחות אפשר להמשיך איתן מהמים היישר לחוף הים.
בסניף הדגל BarefootLife, בוגרשוב 74, תל אביב, ובחנויות ההנעלה המובחרות בארץ, 399 שקל
11. לחגוג את עונת המנגו
14 צפייה בגלריה
 חודש מנגו בבית קנדינוף
 חודש מנגו בבית קנדינוף
חודש מנגו בבית קנדינוף
(צילום: נועם פריסמן)
חובבי הפרי הכתום והאקזוטי, האייטם הזה בשבילכם: מסעדת בית קנדינוף, ששמה דגש על עונתיות ועל חקלאות מקומית ומקדמת פרויקטים של קיימות כמו גינת ירק קהילתית, מציעה החודש תפריט מיוחד שמוקדש למלך פירות הקיץ - המנגו. בתפריט: מנות ראשונות, עיקריות, קינוחים ומשקאות שונים על טהרת זנים שונים של מנגו בשלל טכניקות קולינריות - מגספצ׳ו וסשימי רעננים, דרך מנות דגים יצירתיות ועד משקאות אהובים כמו לאסי ומרגריטה. מהרו, כי העונה קצרה!
חודש מנגו בבית קנדינוף, הצורפים 14, תל אביב, טל': 03-6502938, אתר: kandinof.co.il
12. לנפוש גם בבית
14 צפייה בגלריה
 פוזיטיב
 פוזיטיב
קולקציית הריזורט של פוזיטיב
(צילום: יוסי לזרוף)
עוד דרך להנעים את הקיץ ולהרגיש כאילו אתם בריזורט חמישה כוכבים היא לזרוק איזה פוף במרפסת, בגג או אפילו באמצע הסלון. אבל אם כבר עושים את זה, כדאי שגם יהיה בסטייל וגם עם שיק עמיד ובר קיימא. בפוזיטיב מציעים העונה קולקציית ג'ונגל אאוטדור מבד עמיד במיוחד לפגעי האקלים (משמש ועד לחות) שאינו דורש אחסון בצל כדי למנוע דהייה. עוד מה שיסדר לכם תחושת נופש ביתי הוא קולקציית הריזורט שמצטיינת בעיצוב שיקי במיוחד. מומלץ לשבת על זה!
פוזיטיב, גלגלי הפלדה 19 הרצליה, 390־1,650 שקל, אתר: pozitivebeanbags.co.il
13. להתחבר לספר אודיו
מחפשים עוד פעילות לילדי המסכים שלא בדיוק ששים לאחוז בכריכה רכה בחופש הגדול? חברו אותם לאודיו! פלטפורמת ספרי האודיו והספרים הדיגיטליים הבינלאומית, סטוריטל, מציעה יותר מ־350 אלף ספרים בעברית, אנגלית ורוסית שאפשר להאזין להם (וגם לקרוא) באמצעות אפליקציה. הקטנים ייהנו מספרי ילדים אהובים כמו סדרת "קרמר החתול" של מאיר שלו או "הרפתקאות דוד אריה" של ינץ לוי, והנוער מספרים כמו "הארי פוטר", "נשים קטנות" ועוד.
סטוריטל, storytel.com
14. לגלוש בסטייל
14 צפייה בגלריה
 שעון גלישה
 שעון גלישה
מספק מידע על זמני הגאות והשפל
(צילום: יח"צ)
גולשות? הנה אקססורי שישדרג לכן את החוויה - שעוני הגלישה החדשים של G-BABY מבית ענקית השעונים היפנית CASIO שמציעה קולקציית שעוני גלישה מיוחדת. מלבד גוני פסטל קיציים הם מצוידים בפונקציות משוכללות לגלישה חכמה. בצג השעון, גרף ויזואלי שמספק מידע על זמני הגאות והשפל והוא עמיד לחלוטין במים עד עומק של 100 מטר. עוד פונקציות שימושיות: תאורה פנימית חזקה במיוחד, סטופר, טיימר, שעונים מעוררים ועוד.
G-BABY, בחנויות השעונים המובחרות ובאתר היבואן, 450 שקל
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button