אלייה דרי בת ה־17 מחולון - הספורטאית הישראלית הראשונה שזכתה במלגה לשחק פוטבול בקבוצת בנים בתיכון אמריקני

פתחנו: הדברים שיעשו לכם טוב בחודש הקרוב

סיורי ליקוט חורפיים, תרגול פילאטיס מול הים, תערוכת "עדות מקומית" והספר שיגלה מה אנחנו צריכים כדי לפתח בעצמנו חוסן נפשי: 7 דברים טובים שכדאי לעשות החודש (ויחממו לכם את החורף)

פורסם:
1. לפתוח שנה באופטימיות
8 צפייה בגלריה
 לוח שנה לוואצה
 לוח שנה לוואצה
Yes We Are Open. לוח שנה לוואצה
אחד המוסדות הקבועים שאפשר לדעת שנפתח איתו שנה חדשה הוא לוח השנה המסורתי של לוואצה, מכיוון שמדי שנה בוחרת החברה קונספט בעל אמירה אמנותית וחברתית ומפיקה אותו עם טובי הצלמים והאמנים. את 2023 מובילה הכותרת Yes We Are Open (כן! אנחנו פתוחים), שמסמלת את השיבה הפיזית והמטפורית אל בתי הקפה והמסעדות בשורת דימויים צבעוניים ומלאי קריצה של הצלמת אלכס פראגר. מלבד הקריאה לחגוג את החיים שנפתחו מחדש, המסר העמוק יותר הוא כלפי האנושות – זה הזמן להיפתח ולראות את ההבדלים בין אנשים כמשאב יקר ערך המעשיר את הקהילה.
lavazza.com
2. לתרגל פילאטיס
8 צפייה בגלריה
פילאטיס בנמל
פילאטיס בנמל
פילאטיס בנמל
(צילום: יח"צ נמל תל אביב)
מה עושים בימים שלא יורד בהם גשם? יוצאים לתרגל פילאטיס באוויר הפתוח, ובחינם. נמל תל אביב מזמין את משכימי הקום לקחת פסק זמן מהשגרה ולהצטרף מדי חמישי בבוקר לתרגול פילאטיס מזרן במשך שעה עם המדריכים המוסמכים של Fit House Port. התרגולים מתאימים לכל הרמות, הכניסה חינם, ויש להתעדכן באתר (התרגול תלוי בתנאי מזג האוויר) ולהצטייד במזרן ובמים.
מדי חמישי בשעה 8:30 בבוקר, ברחבת הדק שלצד מבנה 33, נמל תל אביב, הכניסה חופשית על בסיס מקום פנוי, namal.co.il
3. לתפוס את הרגע
8 צפייה בגלריה
בלסינג אפריפה, "עדות מקומית"
בלסינג אפריפה, "עדות מקומית"
בלסינג אפריפה, בן להורים מגאנה שנולד וגדל בישראל, זכה באליפות העולם לנוער בריצת 200 מטר. הוא הנער הרביעי בהיסטוריה שרץ מתחת ל־20 שניות בריצה זו
(צילום: יובל חן לידיעות אחרונות)
אחרי שהפכה לאירוע המרכזי בישראל לצילום עיתונות ולצילום תיעודי, חוזרת תערוכת "עדות מקומית" עם מיטב צילומי השנה החולפת במגוון קטגוריות, בהן: חדשות, טבע וסביבה, חברה וקהילה, ספורט, אורבניזם ותרבות. לצדה תוצג התערוכה הבינלאומית World Press Photo, שנוסדה במטרה לעודד תקשורת חופשית ומצוינוּת בתחום צילום העיתונות והתיעוד.
עד 11 בפברואר 2023, במוז"א – מוזיאון ארץ ישראל, תל אביב
4. לפתח את החוסן המנטלי
8 צפייה בגלריה
הספר אתם אדירים
הספר אתם אדירים
רב־מכר בינלאומי! "אתם אדירים"
מספר האנשים הסובלים מחרדות, מדיכאונות ומבדידות הגיע לממדים אדירים. איך אפשר לקום אחרי שהחיים מפילים אותנו לקרשים, מה אנחנו צריכים כדי לפתח בעצמנו חוסן נפשי, וכיצד אפשר להצליח להיות חדורי כוונה? בספרו החדש, ”אתם אדירים”, שהוכתר לרב־מכר של ה"ניו יורק טיימס" ויוצא עתה גם בישראל, ניל פסריצ'ה - אחד מדוברי TED הפופולריים ביותר בעולם – מציע תשובות באמצעות שפע של סיפורים משני חיים ותרגילי מחשבה יצירתיים.
הוצאת אור־עם, 98 שקל, באתר bookme.co.il ובחנויות הספרים
5. לצפות בהשראה
אם אתם מחפשים תכנים של התפתחות אישית אבל מיציתם קצת את עולם הפודקאסטים, הסכיתו ושימו עין על Screenz. בפלטפורמה הדיגיטלית הזאת תמצאו מגוון קורסים, סדנאות, הרצאות וכיתות אומן בווידאו של מיטב המרצים והמומחים בתחומים כמו בריאות ומדע, פסיכולוגיה ונפש, רוח, פילוסופיה ותודעה, השראה והתפתחות אישית. למשל, קורס מיינדפולנס ליצירת שקט נפשי עם יהודית כץ ("חושבים טוב"), פשר החלומות עם פרופ' מורן סרף, You are the Universe של דיפאק צ'ופרה ועוד.
סקרינז, 99 שקל לחודש או מ־59 שקל להרצאה אחת
6. ללקט ולבשל חורף
8 צפייה בגלריה
ליקוט
ליקוט
ליקוט וסדנת בישול מהטבע
( צילום: לילך מוצפי הראל)
אם חשבתם שעונת החורף היא תרדמת של הטבע, נהפוך הוא. בארץ זו דווקא עונת ההתעוררות, והצמחים כעת בשיאם. כדי לנצל את קסם העונה כדאי לשבץ בין שלל טיולי החורף שלכם גם סיורי ליקוט. המלצה חמה במיוחד היא ללקט עם "בת קיימא", שתוביל אתכם ביער קורן בצפון כשאתם אוחזים בסלסילה, ותלמד אתכם שה"אוכל" הכי טרי וזמין נמצא ממש מתחת לאף. הסיורים כוללים גם סדנת בישול קסומה בטבע מתוצרת הליקוט (מאורז חמציצים ועד מוקפץ ליקוט) וישיבה עם פיתות ותה צמחים סביב המדורה.
בת קיימא – לילך מוצפי הראל, סיורי ליקוט ב־14.1 (למבוגרים) וב־27.1 (מתאים למשפחות), טל': 054-9189186
7. להדליק בטבעיות
8 צפייה בגלריה
נרות
נרות
נרות משעוות סויה
( צילום: חגית אייזנברג)
סדרת הנרות של מעצבת הקרמיקה חגית אייזנברג היא רק תירוץ לערוך היכרות עם הפריטים היפים והמינימליסטיים שלה שעושים כבוד לטבע ונותנים לו את הבמה - כמו האגרטלים והעציצים בסטודיו הטרי שלה, שנעשים בעבודת יד באובניים, ואין שני נרות זהים. הנרות עצמם עשויים שעוות סויה טבעית (וטבעונית!) שתוצרי הבעירה שלה בריאים יותר. את תמצית הבושם המקורית פיתח עבורה בַּשָּׂם מקצועי ואף היא מחווה לצמחים שהיא אוהבת - תווי הראש של ברוש, תווי הלב של מרווה כחולה ותווי הבסיס של אזוב.
חגית אייזנברג, שוק האיכרים בנמל תל אביב, טל': 054-6767042, מ־130 שקל לפריט
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button