הדר קנלר. "כל תהליך עם מטופל הוא רגע שיא"

הדר קנלר, מומחית לקוסמטיקה פרא רפואית

"אני מטפלת במטופלים שלי בדיוק כמו שהייתי רוצה שיטפלו בי, וזה אומר בראש ובראשונה יחס אישי, מקצועיות וחדשנות"

מוגש מטעם הדר קנלר
עודכן:
קצת עלי
בת 36 , נשואה + 3. קוסמטיקאית פרא רפואית, בעלת המרכז לקוסמטיקה אסתטית מתקדמת. בעלת הכשרה מרובת שנים באקדמיות המובילות בתחום, סדנאות, והשתלמויות בארץ ובחו”ל. זאת כדי לספק את הטיפול הטוב, המתקדם והאיכותי ביותר לקשת רחבה של בעיות עור, תוך מתן יחס אישי למטופלים וליווי צמוד.
איך הגעת לתחום הקוסמטיקה?
“מגיל צעיר נמשכתי לאסתטיקה, לטיפוח, ליופי ולאורח חיים בריא. עוד בימי בית הספר טיפלתי בחבריי לספסל הלימודים. בשל כך היה לי ברור לאן פניי מועדות והתחלתי בלימודים והכשרות בתחום. לאט ובמקצועיות רכשתי את הידע והמיומנויות הדרושות והתגלה בפניי עולם מדהים. אהבתי את היכולת לעזור למאות אנשים, שלפעמים לא תיארו לעצמם שאפשר להגיע לפתרונות שהגענו אליהם”.
מהו האני מאמין המקצועי שלך?
“לטפל במטופלים שלי בדיוק כמו שהייתי רוצה שיטפלו בי, וזה אומר בראש ובראשונה יחס אישי, מקצועיות וחדשנות. לטפל ללא פשרות באיכות הטיפול תוך שימוש במוצרים שנבדקו היטב והוכחו כיעילים ובטוחים, והשיגו תוצאות הנראות לעין.
תחזרי לרגע שיא בקריירה שלך. מהו היה ואיך הרגשת בו?
“מבחינתי כל תהליך חדש עם מטופל הוא רגע שיא, וכל פעם שבוחרים בי מחדש זה ממלא את הלב ונותן לי בוסט של מוטיבציה. כל שיפור, הגעה לתוצאות שעולות על כל הציפיות של הלקוחות ושימור המצב הקיים מרגשים ומביאים אותי לשיא חדש”.
מהו החלום המקצועי שלך?
“החלום המקצועי שלי הוא לעולם לא להפסיק ללמוד ולהתפתח, לטפל בחידושים ובטכנולוגיות המובילים בעולם ולתת למטופליי את הטיפול הטוב והאיכותי ביותר”.
מה הדבר שאת הכי רוצה שהמטופלים שלך ידעו?
“אני רוצה שמטופליי ידעו שעולם הקוסמטיקה מלא בטיפולים קוסמטיים מתקדמים המאפשרים לנו להגיע לעור בריא חיוני ויפה. אני רוצה שידעו שלכל מצב יש פתרון, וזה לא בהכרח הליך כירורגי. במקרה של התלבטות כדאי לעצור לרגע ולבדוק אצלי את החידושים שפותחו על מנת להגיע לתוצאות מדהימות בזמן קצר יחסית”.
מה הטיפ שלך למטופלת שרוצה להחיות את עורה?
“תאמצי שגרת טיפוח יומית שכוללת שתיית מים מרובה, מריחה של חומרים פעילים מותאמים אישית וזהירות מהשמש. התוצאות לא יאחרו להגיע”.
מה תאמרי לאישה שרוצה לטפל בבעיית פיגמנטציה במהלך הקיץ?
“כמו שציינתי, חלק משגרת הטיפול היומית היא ללא ספק לשמור על עור הפנים, בעיקר מהשמש. בהחלט ניתן לטפל בפיגמנטציה בימי הקיץ, אך הדגש הוא על בניית פרוטוקול אישי, ושיטת הטיפול אינטראקטיבית ומותאמת למטופלים על פי מאפייניהם האישיים”.
אילו פתרונות יש לך לבעיית אקנה בגיל מבוגר?
“לצערי, הרבה אנשים עלולים להיות נבוכים מאקנה בגיל מבוגר, בעוד שהדבר הנכון לעשות הוא להגיע אלי לאבחון מצב העור ובניית פרוטוקול טיפול על פי מאפיינים אישיים, תוך כדי התאמת מוצרים מובילים וטכנולוגיות פורצות דרך. אפשר לפתור את הבעיה במהירות, ובהמשך יש להקפיד על טיפול מונע ועל הדרך גם להרוויח עור בריא, נעים וחיוני”.
מה את הכי אוהבת בעבודתך?
“מעבר לזכות לפתור בעיות על הצד הטוב ביותר, אני הכי אוהבת בעולם את הלקוחות שלי, המנוע שלי לצמיחה וללמידה בכל יום מחדש. השיחות, ההצלחות, הטיפולים, הפינוקים, הצחוקים וההפתעות הם חלק בלתי נפרד מהעבודה שלי, ואני מודה על הזכות כל בוקר, שוב ושוב, ומחכה כל ערב לבוקר שיגיע ואחזור לעבודה.

שם העסק: HADAR KNELLER
Medical skin care
כתובת: הרוקמים 26 , בניין ,C
מגדלי עזריאלי, חולון
טלפון : 0542126111
פייסבוק: הדר קנלר

בגדים: זארה
פורסם לראשונה: 13:08, 30.08.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button