שתף קטע נבחר

שמענו ש..(15/01/04)

פורד מוסטנג קבריולט, למיצובישי יש תוכניות באמריקה, לאופל יש תוכניות חמות עבור האסטרה, ומזראטי מכינה גרסה משלה לאנזו. כל זאת ועוד - בכתבת השמועות השבועית

מיצובישי עם שמונה מושבים

 

מיצובישי עשויה להציג רכב לשמונה נוסעים בעתיד הקרוב. כך אמר פינבאר אוניל, יו"ר מיצובישי-אמריקה לעיתונות המקומית. אוניל ציין שרכב כזה עשוי להתאים מצוין להיצע הדגמים, לצד הטנדר החדש של החברה, זה שיתבסס על הדור הבא של דודג' דקוטה, ושקדימון שלו נחשף בתערוכת דטרויט. עם זאת, אוניל לא ציין אם מדובר בגרסת מיצובישי לדוראנגו או בדגם אחר, שעשוי להשתמש בפלטפורמת הדור הבא של קרייזלר ווייאג'ר. אגב, זה האחרון עבר לאחרונה מתיחת פנים קלה.

 

מזראטי עושה אנזו, דוחה קובאנג

 

מזראטי, יצרנית מכוניות הספורט האיטלקית שנמצאת תחת ניהול פרארי, מתכננת לתערוכת ז'נבה הקרובה (מרץ 2004) גרסה משלה לאנזו. העיצוב יהיה כל-מזראטי, המכלולים כל-פרארי, היומרות מירוצי ה-GT של ה-FIA, הפדרציה הבינלאומית למכוניות. בתוך כך, הדליפו לאחרונה מקורות במזראטי כי החלטה סופית בנוגע לתכניות ייצור עבור הקובאנג, רכב הכביש-שטח שהוצג בגרסת תצוגה בדטרויט 2003, נדחתה לאביב ותתקבל ככל הנראה בסמוך לתערוכת ז'נבה. אנחנו ממתינים.

 

סמארט-על-ארבע, וזה כמעט רשמי

 

בשנת 2006 תצטרף להיצע דגמי סמארט, מותג המכוניות הזעירות (בדרך כלל...) של מרצדס, גרסת כביש-שטח שתתבסס על ה-ForFour ותקרא סמארט ForAll - משחק מילים שנע בין סמארט לכולם לסמארט לכל שטח. הידיעה בדבר תאריך הצגת המכונית נחשפה על-ידי סמארט בציור שהופיע על גבה של מכונית בתערוכת דטרויט. וזה מה שנקרא רמז עבה...

 

אופל מחזקת את האסטרה

 

שיווק האסטרה החדשה עדיין לא החל, ובאופל כבר רומזים על גרסה כוחנית שתצטרף בהמשך. מכונית זו צפויה לעשות שימוש בגרסה מוגדשת טורבו של מנוע 2.0 ליטר, עם הספק מרבי של כ-240 כ"ס. זאת, כמענה הולם לשלל הקומפקטיות הלוהטות שיוצרו לאחרונה, וגם אלה האמורות להגיע לייצור - רנו מגאן ספורט 225 ואלפא רומיאו 147GTA הן שתי דוגמאות טובות, ומהירות.

 

ב.מ.וו מתקיפה את הגולף

 

רבות דובר בעבר על סדרה 1, הקטנה בין המכוניות בעלות סמל להבי המדחף, זו האמורה להיחשף בקרוב. כעת אנחנו יכולים לספר לכם כי המתחרה של הגולף-A3 מבית פולקסווגן-אודי, שתצויד כזכור בהנעה אחורית לא אופיינית לקטגוריה, תוצג באוקטובר בגרסת האצ'בק עם שלוש דלתות בלבד. מאוחר יותר ב-2005 נזכה גם לגרסת קופה, העשויה להגיע לאולמות התצוגה בראשית 2006. גרסת קבריולט תחכה עד 2007. בנוסף אנחנו יכולים לספר כי סדרה 1 תוצע עם תיבת SMG המצוינת של ב.מ.וו, ותהפוך מייד למכונית הזולה ביותר בהיצע הדגמים של הבווארים שעושה שימוש בתיבה זו.

 

ב-2007 תציג ב.מ.וו גם את ה-M2 שתבוסס על ה-1 אבל תיועד לחובבי הביצועים, עם מנוע בנפח 2.4 ליטר והספק מרבי של כ-250 כ"ס. ואם אתם תוהים אגב למה לא M1, בדומה לסדרה 3 או 5 ו-M3 או M5 הנוכחיים, הרי שבב.מ.וו מעוניינים לבידול מזוהה יותר בין המרכבים, בעיקר בין קופה לסדאן-האצ'בק. כך למשל תקרא ה-1 קופה סדרה 2, ואילו סדרה 4 תהיה גרסת קופה ל-3 החדשה. בדיוק כמו ה-6, המבוססת למעשה על סדרה 5. מבולבלים?

 

שמועות נוספות טוענות כי ה-4 האמורה צפויה לעשות שימוש בהיצע מנועים מעניין - שינוע בין 2.5 ליטר ו-200 כ"ס, ל-3.2 ליטר עם 325. וזה לפני גרסת ה-M עם שמונה צילינדרים והבטחה להרבה יותר כוח - ככל הנראה למעלה מ-400 כ"ס. תודו שזה מעניין...

 

ולסיום - מוסטנג קבריולט

 

בתערוכת דטרויט האחרונה שמחנו לגלות מפגן כוח מרשים של תעשיית הרכב המקומית. דגמי תצוגה מרהיבים, מכוניות שרירים מרשימות, שברולט קורבט חדשה וגם פורד מוסטנג נאה. אבל בלטה בהיעדרה גרסת קבריולה למכונית הפוני הפופולרית, זו שהפכה פופולרית כל-כך. וכעת אנו יכולים לבשר כי בעוד שגרסת קופה תגיע לאולמות התצוגה בארה"ב כבר בשנה הקרובה, הקבריולה תאלץ לחכות רק לדטרויט 2005. אנחנו סבלנים.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מזראטי תציג גרסה משלה לאנזו
מזראטי תציג גרסה משלה לאנזו
ההחלטה על הקובאנג עדיין משתהה
ההחלטה על הקובאנג עדיין משתהה
סמארט לכולם, על בסיס ה-ForFour
סמארט לכולם, על בסיס ה-ForFour
אסטרה עם טורבו ו-240 כ"ס
אסטרה עם טורבו ו-240 כ"ס
מומלצים