שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    ירושלים: אירועי חמשושלים ייפתחו בסופ"ש
    הפסטיבל ייתקיים בשלושת סופי השבוע הקרובים, ויהיו בו סיורים מיוחדים, הופעות שונות, שווקי אמנים ותפריטים בהנחות מיוחדות. משרד התיירות ישקיע בבירה 15 מיליון שקל ב-2010

    משרד התיירות הודיע היום (ב') כי ישקיע 15 מיליון שקל ב-2010 בפיתוח תשתיות התיירות בירושלים ובקידום אירועים תיירותיים לעידוד תיירות הפנים והנכנסת לעיר. ההשקעה תיעשה במסגרת תוכנית העבודה החדשה שהציג שר התיירות, שבה מוצגת ישראל כארץ הקודש, שבמרכזה ירושלים.

     

    בין השאר, יפעל המשרד לעידוד התיירות הנכנסת ותיירות הפנים, תוך הגברת המודעות לאירועים התיירותיים המתקיימים בעיר. במסגרת אירועי "חמשושלים", אשר יפתחו בסוף השבוע הקרוב בבירה - בארגון עיריית ירושלים והתאחדות מלונות ירושלים - הקצה משרד התיירות 350 אלף שקל, נוסף על סכום זהה שהקצתה עיריית ירושלים. תקציב זה משמש לפרסום ושיווק האירועים, וכן לעידוד המטיילים והתיירים ללון במלונות העיר במסגרת האירועים.

     

    במסגרת אירועי חמשושלים יתקיימו בשלושת סופי השבוע הקרובים סיורים מיוחדים בעיר; הופעות מוזיקה, תיאטרון ואמנות רב-תחומית; שווקי אמנים ומעצבים ססגוניים ואטרקציות תיירותיות; פסטיבל קולינארי ותפריטים בהנחות מיוחדות במיטב המסעדות; ופעילויות מיוחדות לצעירים ולסטודנטים בשעות הלילה.

     

    ירושלים הינה היעד המתויר ביותר בישראל. על פי נתוני משרד התיירות, ב-2008 ביקרו 74% מהתיירים בירושלים, 53% מהם לנו בעיר לפחות לילה אחד, והממוצע בשנה זו היה 6 לילות לתייר. האתרים האהודים ביותר בירושלים הינם הכותל המערבי; הרובע היהודי; הר הזיתים; כנסיית הקבר; הוויה דולורוזה; מגדל דוד ו'יד ושם'.

     

    "ירושלים היא המותג התיירותי המרכזי של מדינת ישראל, שמהווה מוקד משיכה מרכזי למרבית התיירים המגיעים לישראל", אמר שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב (ישראל ביתנו). "במטרה לעמוד ביעד של מיליון תיירים נוספים תוך 3 שנים, נשקיע במותג חשוב זה בשנים הקרובות, כדי להפכו אטרקטיבי גם לקהלים חדשים בעולם, וגם בעבור המטייל הישראלי".

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים