שתף קטע נבחר

עכשיו גם וויטני יוסטון: "שירים מגוירים זה טרנד-חופה"

כבר שידכו לה את "הללויה", Down Under וכל להיט רומנטי שמסתדר עם המילים "אשר ברא" ו"בואי כלה" - ועכשיו זוכה החופה לשיר כניסה חדש-דנדש, למנגינת I will always love you האלמותי של וויטני יוסטון, כאן בבכורה לגולשי ynet

 

לא ברור מה הייתה אומרת על כך וויטני יוסטון, אבל לאבירם שוקרון והרכב Le Mariage (החתונה) היה ברור שהשיר הרומנטי ששרה הזמרת המנוחה, בעיניים מצועפות, לשומר הראש שלה (קווין קוסטנר) – הוא הבחירה האולטימטית לשיר חופה יהודי כשר-למהדרין.

 

<< הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות >> 

 

כך פגש הפסוק "בואי בשלום עטרת בעלה", את הפסוק "מהרה ה' אלוהינו יישמע בהרי יהודה", שפגש את הלחן של I will always love you. לא קשה להמר שלהיט נולד.

 

עוד תרבות בערוץ היהדות :

 

אחרי שאתמול שחררנו כאן את גרסת ה"גמרא סבבה" ללהיט של נטע, אין צורך להכביר מילים על טרנד גרסאות הכיסוי הדוסיות לכל להיט גדול. לדברי שוקרון, מדובר בדבר המבוקש ביותר בחופות יהודיות בארץ - ובעיקר בחו"ל.

 

"בשנים האחרונות הופעתי לא מעט בחופות מעבר לים, כשהביצוע לשיר הכניסה לחופה של החתן והכלה תמיד היה לחן לועזי מוכר ששודך לו טקסט יהודי. החתן והכלה רוצים לצעוד לחופה עם שיר שהם אוהבים, בטוויסט יהודי שיתאים למעמד".

 

סגירת מעגל פרטית

אין זו הפעם הראשונה ששוקרון, המופיע עם אחיו בקליפ ובלהקת "עידן חדש", משדך מנגינה מהניכר למילים מהתנ"ך. "בעשר השנים האחרונות מאז שהשתחררתי מלהקת הרבנות הצבאית, אני עוסק במוזיקה ובפרט בתחום החתונות והאירועים. אז בעבר לקחתי את הלהיט של הסדרה FRINEDS ועשיתי לו גרסה דתית, וגם שיר של להקת COLDPLAY המוכרת".

 

גיור כשר ()
גיור כשר

 

למה דווקא יוסטון? "באופן אישי, השיר הזה מלווה אותי מילדות מאז ששמעתי אותו לראשונה בביצוע הפנומנלי שלה, ותמיד תמיד חלמתי לעשות איתו משהו בדרך שלי... אז זו גם סגירת מעגל קטנה פרטית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים