השראה לטרנד. הדוגמנית ג'מה וורד דומעת על מסלול התצוגה

טרנד איפור הבכי

הנה טרנד ששלט ביד רמה (ובעין דומעת) בעולם הביוטי בשנה החולפת: לגרום לפנים שלך להיראות אחרי בכי, אבל בקטע יפה

פורסם:
את העובדה שברשתות החברתיות הכל מזויף, ומשפיענים רבים מציגים מצג שווא של חיי זוהר נטולי דאגות ומלאי קודי קופון - אנחנו כבר יודעות. מנגד, משתמשי האינסטגרם דורשים (ובצדק) יותר ויותר אותנטיות, ובהתאם לכך התחילו הכוכבות לשתף בדילמות ובאתגרי היומיום, ולפעמים - כשצריך עוד קצת לייקים - הן גם מצלמות את עצמן בוכות. כך יצא שנחשפנו ללא מעט תמונות בכי של כוכבות כמו בילי אייליש, בלה חדיד, מילי בובי בראון ועוד רבות אחרות. מהמקום הזה נולד לו טרנד מסקרן – "איפור בכי" או "המייק־אפ הבוכה".



מה זה אומר? בגדול, לגרום לפנים שלך להיראות אחרי בכי, אבל בקטע יפה, בלי הפנים הנפוחות, גושי הנזלת והכאב העמוק. בטיקטוק, כמו בטיקטוק, יש מאות סרטונים ומדריכים שמסבירים איך ליצור את המראה ההזוי הזה, שבשורה התחתונה - הוא מחמיא ונותן זוהר יפה לפנים.
לפי סרטון ויראלי שצבר 3.8 מיליון צפיות של משתמשת בשם זואי קימקנאלי (@ZOEKIMKENALY), יש 12 שלבים ליצירת הלוק, ולמרות שזה נשמע הרבה, זה ממש לא מסובך.
@zoekimkenealy #greenscreen crying makeup look tutorial 😅 Can I go as a crying person for Halloween or is that not a thing #cryingmakeup #tearmakeup #cryingeyes #makeupforhalloween ♬ Show Me How (Album V) - Men I Trust

הנה עיקרי הדברים:
  1. לקחת שפתון בגוון ניודי עד ורדרד־אדמדם, למרוח על השפתיים, ובאמצעות מברשת דקה לטשטש את הקצוות.
  2. לקחת צללית בגוון ורוד כהה (מומלץ להשתמש בצללית קרמית ולא אבקתית כי זה נותן מראה רטוב יותר, כמו שבכי אמור לעשות) ולמרוח על העפעף בעזרת האצבע. את מה שנשאר על האצבע למרוח קצת מתחת לעין, לאחר מכן לקחת עוד קצת מהצללית ולמרוח מעל עצמות הלחיים ולהוסיף כמות נכבדה על קצה האף.
  3. למרוח גלוס מנצנץ מתחת לעיניים ואז לטשטש בעזרת מברשת דקה.
  4. למרוח גלוס שקוף ולא מנצנץ על העפעף, בצמוד לקצה של העין בחלק התחתון ובין האף לשפתיים (מה שנקרא "קיופיד ספוט").
  5. להרים מעט את הריסים עם מעגל ריסים. אפשר להוסיף מעט מסקרה, אבל ממש קצת.
  6. לסיום: למרוח גלוס בגוון בורדו עדין באמצע השפתיים.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button