שיר אלמליח ודותן שטרן. "על חתונה אין מה לדבר"

שיר אלמליח מצפה לבת: "דותן ממש נולד להיות אבא"

אחרי שהתחתנה והתגרשה פעמיים והביאה לעולם שני בנים, אלמליח התאהבה בדותן שטרן. עכשיו היא מספרת על ההיריון המפתיע אחרי חצי שנת היכרות ("הרגשתי שאני עומדת להתעלף"), על הזוגיות הלוהטת ("הוא מלאך בדמות אדם") וגם על הוריה תושבי הצפון, שהגיעו להתגורר איתה אחרי 7 באוקטובר

פורסם:
בספטמבר האחרון עבר דותן שטרן, בן זוגה הטרי של שיר אלמליח, להתגורר איתה ועם שני ילדיה. הדוגמנית ומגישת הרדיו לא שיערה שבדיוק חודש לאחר מכן יעברו לגור איתם גם הוריה. זמן קצר אחרי 7 באוקטובר עזבו ההורים את ביתם שבקיבוץ שדה־נחמיה הסמוך לקריית שמונה, והתייצבו בדירתה שבקריית־אונו.
לכאורה, התזמון לא יכול היה להיות בעייתי יותר: לא רק שאלמליח (34) ושטרן (46) היו אז בקושי חצי שנה יחד - אלא שזמן קצר לאחר הגעת הוריה היא גילתה שהיא בהיריון. אצל מישהי אחרת הצפיפות המשפחתית הזו הייתה יכולה להלחיץ, אבל אלמליח לגמרי עפה על זה. "ההורים היו אצלי קרוב לחודש וחצי והכי נהניתי מזה", היא מכריזה. "עוד לפני 7 באוקטובר הם היו מגיעים אליי לסופי שבוע ועוזרים לי עם הילדים. מבחינתי שיהיו איתי תמיד".

לדותן זה לא הפריע?
"ממש לא. אל תשכחי שיש לי שני בנים קטנים, אז זה לא שלפני כן הוא יכול היה להסתובב בבית עם תחתונים. העובדה שההורים היו אצלי רק תרמה. אמא שלי בישלה ותקתקה לבנים מקלחות, ואני הרגשתי שיש לי יותר זמן לנשום. והכי חשוב: כשההורים היו לידי לא הייתי צריכה לחשוש להם. תביני, כשיש פעולה צבאית בלבנון כל הבית שלהם רועד".
למה הם החליטו לחזור?
"הם החליטו שמספיק להם, שהם רוצים הביתה. הירי של הטילים בצפון נמשך ועכשיו אני כל הזמן בחרדות.
"בשבועיים הראשונים אחרי המתקפה לא יצאתי מהבית וסירבתי לשלוח את הילדים למסגרות. בסופו של דבר חזרתי לשגרה, כי החיים חייבים להימשך. אבל כרגע אני מרגישה שכל דבר משמח מהול בעצב. הכי מפחיד אותי שהבנים שלי יצטרכו להתגייס לצבא. אני חושבת על זה ומודאגת מזה. את אשכרה נותנת את הדבר הכי יקר שלך למדינה, ולא בטוחה שתקבלי אותו חזרה. זה נורא".

הכול זה מלמעלה

כרגע הצבא עוד רחוק. בנה הבכור, רפאל, חוגג החודש יום הולדת ארבע. לגבריאל הקטן מלאו לאחרונה שנתיים. אביהם הוא בעלה לשעבר, איש הנדל"ן מייקל זנזורי. בני הזוג החליטו להביא את גבריאל לעולם לאחר שכבר התגרשו.
עכשיו היא בהיריון שלישי, מצפה לבת ("מועד הלידה המשוער הוא יוני"), והאב לעתיד הוא שטרן, עורך וידיאו ואפקטים ויזואליים ובן זוגה רק שנה. "הכול תמיד קורה אצלי נורא מהר", היא מודה. "גם עם מייקל זה היה ככה: הכרנו, התארסנו, נכנסתי להיריון. אבל עם מייקל המהירות הזו הפחידה אותי, הרגישה לי כמו מערבולת. עם דותן אני מרגישה שזה מאוד נכון".
"לאורך הקריירה שלי אני פוגשת גברים יפים כל הזמן, אבל עם דותן היה משהו אחר. לא רק שהוא היה בעיניי יפה בטירוף, אלא שהרגשתי איתו אנרגיה שאי־אפשר להסביר"
ההיריון הנוכחי לא היה מתוכנן.
"נכון. דותן הוא רווק בלי ילדים. כבר בשבוע הראשון שהתחלנו לצאת הוא שאל: 'את תרצי עוד ילדים?'. היה לו חשוב לעשות איתי תיאום ציפיות, כי אם הייתי אומרת 'לא, אני סיימתי', לא היה לו מה לחפש איתי. עניתי לו שבעיקרון אני מסופקת משני הילדים שלי ושאני לא ממש רוצה, אבל אם הוא יהיה התיקון שלי, אני כן אסכים לילד נוסף. הזוגיות הזו זרמה מהרגע הראשון, מצאנו את עצמנו נפגשים כל יום, ושנינו הרגשנו לחלוטין שזה זה. סיכמנו שאם אחרי שנה ביחד נראה שהכול טוב בינינו, נתחיל לעבוד על ילד".
4 צפייה בגלריה
שיר אלמליח ודותן שטרן
שיר אלמליח ודותן שטרן
"הזוגיות הזו זרמה מהרגע הראשון"
( צילום: שי פרנקו, סגנון: אייל אזרזר)

ובסוף עברה רק חצי שנה. איך הגבתם כשגיליתם?
"דותן, מהשנייה הראשונה, מאוד שמח והתרגש. אני הרגשתי שאני עומדת להתעלף, אבל מהר מאוד הבנתי שזה כנראה מלמעלה. ידעתי שמאוד טוב לי עם דותן ושגם ככה עוד חצי שנה היינו מנסים, אז אמרתי שצריך לקבל את זה ולשמוח".
בשנים האחרונות אלמליח מרגישה שהדוגמנות כבר לא מספיקה לה. היא מגישה תוכנית שבועית ברדיו ירושלים בשם "מאמינה באהבה", שבה היא מראיינת אנשי מקצוע בכל מה שקשור לזוגיות, אהבה והורות. לאחרונה נבחרה לקדם את שיתוף הפעולה בין סופר־פארם לעמותת נט"ל, העוסק בטיפול עצמי בחרדה ובטראומה. "החלום שלי הוא להנחות בטלוויזיה", היא אומרת. "פחות מעניין אותי תוכניות כמו 'האח הגדול', אלא יותר תוכניות בוקר, שמשלבות כתבות מגזין ואקטואליה".

את הכי יפה שראיתי

את שטרן פגשה לפני שנה בדיוק במסגרת עבודתה. "הייתי צריכה להקליט סאונד לפרסומת עבור 'KB pure'", היא מספרת. "דותן עובד באותם משרדים שבהם מבצעים את ההקלטות. בשלב מסוים לקחתי הפסקה ויצאתי החוצה כדי לדבר בטלפון. דותן ראה אותי, ולמרות שהוא ממש ביישן, החליט לאזור אומץ. הוא ניגש אליי ואמר: 'אני חייב להגיד לך שאת הבחורה הכי יפה שראיתי'. אמרתי 'תודה' ואז הרמתי את המבט וראיתי אותו. עכשיו, שתביני, לאורך הקריירה שלי אני פוגשת גברים יפים כל הזמן. אבל עם דותן היה משהו אחר. לא רק שהוא היה בעיניי יפה בטירוף, אלא שהרגשתי איתו אנרגיה שאי־אפשר להסביר. אחרי שהודיתי לו הוא הלך, אבל כשסיימתי עם ההקלטות ויצאתי מהחדר הוא שוב עבר מולי. הפעם החלטתי שאני יוזמת. שאלתי אותו מה התפקיד שלו פה. החלפנו עוד כמה משפטים ובסוף אמרתי: 'היה נעים להכיר' והלכתי. חשבתי לעצמי, אם הוא ישלח לי הודעה אז זה מלמעלה ואם לא, אז לא".
למה לא נתת לו את הטלפון ואמרת שהוא מוזמן להתקשר?
"צריך להבין שלא היו לי הרבה גברים בחיי. בחיים לא היה לי סטוץ. הגברים שיודעים עליהם בתקשורת - אלה הגברים שהייתי איתם. עשיתי להם המון מבחני קבלה עד שהייתי מוכנה להכניס אותם לחיים שלי. מאוד שמרתי על עצמי. ידעתי שאם דותן באמת מעוניין בי, אז הוא יעשה מאמץ וישיג את הטלפון שלי".
וזה מה שקרה?
"כן. למחרת ראיתי הודעה ממספר לא מזוהה: 'היי, זה דותן, נפגשנו אתמול. אשמח מאוד שניפגש'. ההודעה שלו מיד עשתה לי נעים. לא שיחקתי משחקים, עניתי לו מיד וכתבתי: 'מתאים לך מחר בערב?'. הוא ענה שהוא יודע שיש לי שני ילדים קטנים ושמבחינתו הוא יכול גם בצהריים אם יותר נוח לי. כל כך אהבתי את הרגישות שלו".
4 צפייה בגלריה
שיר אלמליח ודותן שטרן
שיר אלמליח ודותן שטרן
"החלום הוא להגיש בטלוויזיה"
( צילום: שי פרנקו, סגנון: אייל אזרזר)
איך היה הדייט?
"מהמם. אני לא אסתיר, העובדה שהוא היה אז רווק בן 45 בלי ילדים הלחיצה אותי בהתחלה. היו מחשבות כמו, איך זה שעד היום זה לא קרה אצלו? האם קשה לו עם מחויבות? מה לא בסדר אצלו? יש לו איזושהי שריטה? אבל אז חשבתי על עצמי - בחורה בת 34 שהספיקה כבר להתגרש פעמיים, אמא לשני ילדים, שאת הקטן הביאה עם הגרוש שלה אחרי שהתגרשה ממנו. מישהו שיוצא איתי יכול לחשוב שאני משוגעת, אבל אני האדם הכי מחושב ועם רגליים על הקרקע. כל מה שקרה לי היה פשוט חוסר מזל בפן הזוגי. הבנתי שאני חייבת לתת צ'אנס לבן אדם שמולי, כי ייתכן מאוד שקרה לו אותו הדבר ואסור לי לשפוט אותו".
מה הוא אמר כששאלת למה הוא עדיין רווק?
"שהיו לו כמה קשרים רציניים, אבל באף אחד מהם הוא לא הרגיש שזה זה במאה אחוז כדי להתחייב ולהביא ילדים. הוא חיכה לאחת שירגיש איתה הכי נכון".
"העובדה שההורים היו אצלי רק תרמה. אמא שלי בישלה ותקתקה לבנים מקלחות, ואני הרגשתי שיש לי יותר זמן לנשום. והכי חשוב: כשההורים היו לידי לא הייתי צריכה לחשוש להם. כשיש פעולה צבאית בלבנון כל הבית שלהם רועד"
והנה, מתברר שזו את. מה לגבי חתונה?
"על חתונה אין מה לדבר. את הפרק הזה בחיי סיימתי סופית. דותן לגמרי קיבל את זה, ממש לא חשוב לו להתחתן. אנחנו גם ככה מרגישים כמו זוג נשוי. אחרי חמישה חודשים הוא עבר לגור איתי ועם הבנים שלי באופן רשמי, ומהרגע הראשון היה ביניהם חיבור מטורף. בתור מישהו שאין לו ילדים משלו, היה מדהים לראות איך הוא איתם. הוא ממש נולד להיות אבא".
אמרת בריאיון הקודם שאת לא רוצה שלילדים שלך יהיו כמה משפחות. והנה, רפאל וגבריאל מחלקים את זמנם בין אביהם ובינך, בזמן שלבתך תהיה משפחה אחת.
"רפאל וגבריאל רק מקבלים יותר אהבה מהפיצול הזה. הם אוהבים מאוד את מייקל, ממש מחכים לימים שהם איתו. שניהם גדלו לתוך הסיטואציה הזו".
כשאני שואלת את אלמליח מה יקרה אם הזוגיות עם שטרן לא תצלח והיא תצטרך לשלוח את ילדיה לבתים של שני אבות שונים, היא עונה בכנות: "תראי, אני לא יודעת מה יהיה בעתיד. אני סופר־מקווה שאהיה עם דותן לנצח נצחים, אבל בגלל שנכוויתי כל כך בעבר, אני חוששת לצאת בהכרזות. אני כל הזמן מזכירה לעצמי שאם זה קרה לי עם אלרואי, שהיה לא רק בעלי, אלא האהבה הראשונה שלי והדבר הכי בטוח בחיים שלי, זה יכול לקרות לי עם כל אחד. מצד שני, אני מנסה לא לחשוב על זה יותר מדי ולא להיות כל הזמן דרוכה. אני מסלקת מחשבות מסוג: 'עכשיו נורא טוב אבל בטח תכף משהו יקרה'. אני גם יכולה להגיד לך שדותן שונה מכל גבר אחר שפגשתי. יש לו את הלב הכי טוב שאפשר, הוא ממש מלאך בדמות אדם. ובכלל, הוא ממש אני בגבר".
הריאיון המלא עם שיר אלמליח ודותן שטרן מתפרסם בגיליון "לאשה, החדש, השבוע בדוכנים
4 צפייה בגלריה
שיר אלמליח ודותן שטרן
שיר אלמליח ודותן שטרן
שיר אלמליח ודותן שטרן
( צילום: שי פרנקו, סגנון: אייל אזרזר)
איפור: אדם משעלי, שיער: חן כחלון
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button