אביבית בר זוהר. חשפה כמה וכמה ניתוחים פלסטיים משמעותיים

אמת דיברתי: הכוכבות שלא משקרות בנוגע לטיפולי הביוטי שלהן

בוטוקס, מילויים, תוספות שיער – כוכבות רבות משתמשות בשירותיהם, אבל לא תשמעו אותן מודות בזה גם תמורת שלום עולמי. אבל היי, יש גם צדיקות בסדום. מי הן הסלבס שלא משקרות אפילו באחד באפריל?

פורסם:
היום הראשון של אפריל הוא הזמן המושלם להמציא המצאות ולשקר שקרים (היי סטפן, אנחנו מסתכלות עליך!), אבל ביננו - רוב הסלבס עושות את זה כל השנה. הרי כולן טבעיות, מתבגרות בכיף, שומרות על עצמן עם תזונה וויטמינים, יאדה יאדה, שקר כלשהו. עם זאת, ישנן כמה מפורסמות שלא חוששות לספר בדיוק מה הן עושות, ולשתף את העולם בטיפולים שהן עוברות בשביל להיראות ככה.
גלית גוטמן
היא הייתה אולי הראשונה שהודתה שהיא עושה בוטוקס, כאשר כל השאר עוד היו עמוק בארון. ב־2016 ראיינתי אותה למגזין "גו סטייל" המנוח, והיא אמרה: "מגיל 35 אני עושה בוטוקס. זו תעשייה שמגלגלת מיליונים, אבל לפי הכתבות שאני קוראת בעיתון נראה שאף אחת לא עושה את זה. פתאום כולן 'הרוויחו את הקמטים שלהן ביושר' והן 'מקבלות באהבה כל קמט'. בסדר... אני חושבת שבוטוקס וחומצה היאלורונית הם אחלה פטנטים, ואם את מתחילה מוקדם ותופסת את הקמט בזמן, אז אין קמט. מבחינתי זה תהליך של שימור ואני לא מרגישה שאני צריכה להתבייש בו, זה נראה לי מגוחך. אני את הקמטים שלי לא מרוויחה ביושר – את הכסף שלי אני מרוויחה ביושר, ואז משקיעה אותו בבוטוקס ובקרמים".
אירית רחמים
ב־2021, בעיצומה של הקורונה, חשפה רחמים לעוקביה שהיא משתמשת קבוע בפאות. יש רבות כאלה בתעשייה, אבל רחמים הייתה הראשונה להודות ולהדגים. היא שיתפה תמונה שלה עם פאה בהירה, פאה קצרה ועם השיער הטבעי שלה וכתבה: "אני רוצה להיות איתכם אותנטית ומרגישה שאני חייבת לספר לכם את הסודות שלי לטוב ולרע. אני חושבת שהשיער שלנו הוא הכתר שלנו ואני לא מבינה למה כולם מייחסים לפאה קונוטציה שלילית או משייכים אותה למגזר החרדי או לאנשים עם אובדן שיער. פאה היא אקססורי, זה תכשיט". מאז אותה הודאה, מפורסמות נוספות יצאו מארון הפאות. ביניהן: נטע ברזילי, עדן פינס ונסרין קדרי.
4 צפייה בגלריה
גלית גוטמן
גלית גוטמן
גלית גוטמן. לתפוס את הקמטים בזמן
(צילום: עדו לביא, סגנון: מזל חסון)

טיטי איינאו
גם מלכת היופי לשעבר מדברת על תוספות השיער שלה בגלוי. היא סיפרה בעבר שהשיער שלה אפרו ושהיא עושה החלקות, קונה תוספות ביבוא אישי ושוזרת אותן בצמות אל השיער הטבעי שלה. אחרי שחלתה בקורונה סיפרה שאחת מתופעות הלוואי של המחלה הייתה נשירת שיער קיצונית, ושהיא כמעט התקרחה והפתרון היו התוספות. אל בית "האח הגדול" היא נכנסה עם שיער ארוך ומתולתל ומיד הודתה שהוא לא לגמרי שלה.
בר רפאלי
אפילו היא כבר לא מתביישת. הפרק השני בסדרה "רפאליס" בכיכובה של משפחת רפאלי נפתח במונולוג של בר על השינוי שעברה מאז שהתחילה לדגמן ועל הצורך שהתעורר בה לעשות איזשהו הליך אסתטי בפנים לטובת המקצוע. כמה דקות לתוך הפרק אנחנו מקבלות הצצה לבר בכיסא המטופלת, כשלפניה מוזרקת חומצה היאלורונית.
עדי בוזגלו
לפני כשבוע שבה עדי בוזגלו, כוכבת "הבוזגלוס", אל שולחן הניתוחים וגם הפעם חשפה את זה. אחרי שהורידה 30 קילוגרמים ממשקלה, היא נכנסה לניתוח כירורגי של היפטרות מעודפי השומן שהצטברו בגבה ושלא הצליחה להוריד בדיאטה וגם תיקון למתיחת הבטן שכבר עשתה לפני כמה שנים, שגם אותה תיעדה בפרוטרוט בתוכנית הריאליטי בכיכובה.
4 צפייה בגלריה
אירית רחמים
אירית רחמים
אירית רחמים. פאה כתכשיט
(צילום: ענת מוסברג)

מעיין אשכנזי
הייתה בין הראשונות להודות בניתוחים שעשתה וגם סיפרה בגאווה שאת כולם מימנה בעצמה בעבודה קשה. בריאיון לתוכנית "אנשים" ב־2018 סיפרה לאפרת וכטל: "עשיתי ניתוחים כדי לאהוב את עצמי יותר ולהעלות את הביטחון. עשיתי ניתוח אף, עשיתי חזה, עשיתי קצת חומצות היאלורוניות בשפתיים ואני אעשה בטוח ככל שאתבגר גם בפנים. תעשי מה שאת יכולה כדי להרגיש טוב יותר כשאת מסתכלת על עצמך במראה".
רותי ברודו
המעבר של ברודו מעולם הקולינריה לעולם הטלוויזיה עבר דרך שולחן המנתחים, וברודו כמו ברודו לא הרגישה צורך להסתיר. אחרי העונה הראשונה של MKR היא נכנסה לניתוח פייס ליפט ובריאיון ל"גלית ואילנית" חלקה את העובדה הזו עם העולם: "לא יכולתי להסתכל על עצמי, זה היה מזעזע", אמרה אז, "את רואה את עצמך במראה וחושבת שהכול סבבה, ואז מישהו מצלם אותך ואת אומרת שזאת תמונה גרועה, אין מצב. רק כשאת רואה את עצמך על המסך, את מבינה שאלה החיים ועם זה צריך להתמודד. זה לא פשוט". הניתוח שעברה ברודו ארך שלוש שעות והוא כלל מיני־ליפט, פילינג לחידוש העור, הרמת עפעפים עליונים, תיקון שקיות מתחת לעיניים והזרקת שומן לאזורי שקעים בפנים.
4 צפייה בגלריה
מעיין אשכנזי
מעיין אשכנזי
מעיין אשכנזי. בין הראשונות להודות
(צילום: רפי דלויה )

אביבית בר זוהר
קבלו את החלוצה שחשפה כמה וכמה ניתוחים פלסטיים משמעותיים, ובהם השתלת קוביות בבטן; הוספת שתלי סיליקון בישבן (שעשתה בתאילנד וכבר הספיקה להוציא); הרמת עכוז והאחרון, שנעשה ב־2022 ונקרא "ברבי מייקאובר" - ניתוח לפיסול הפנים שעברה בתורכיה. הניתוח נמשך שמונה שעות ואחריו כתבה לעוקביה באינסטגרם: "תלכו רק אחרי החלומות שלכם, ואל תיתנו לשום דבר להפריע לכם בדרך, חלום נועד שיגשימו אותו". כשהביקורות על המראה החדש מיהרו להגיע, ענתה למלעיזים: "בא לי להיות בובה מפלסטיק, כולם יכולים לקפוץ".
קרן פלס
תוספות שיער יש כמעט לכל מי שתראו על המסך שלכן, כולל מגישות חדשות רציניות ומכובדות. אבל כמה מהן יודו בפה מלא שהן מסתובבות עם כאלה? קרן פלס היא בין היחידות והיא עושה את זה באינסטגרם, כשהיא מעלה תמונה יפה שלה מאחורי הקלעים של "הכוכב הבא" וכותבת לצידה: "גם הלילה אקשיב לזמרים מוכשרים כשלראשי תוספות שיער. 'הכוכב הבא לאירוויזיון', אחרי החדשות". או תמונה אחרת בזמן אחר, עם הכיתוב: "סתם נעמדתי על הקיר והכנסתי את הבטן עם תוספות שיער".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button