נטע רוט

נטע רוט רוכבת על טרנד הבוקרות

גם אתן מכורות ל"ילוסטון" ולא מפסיקות לזמזם את "טקסס הולדם"? השחקנית נטע רוט ("הצבי") מככבת בהפקת אופנה בהשראת הסדרה, ומסבירה למה היא לובשת רק יד שנייה

פורסם:
נטע רוט (22), הדוגמנית שלנו בהפקה הזו, היא שחקנית ומחזאית, בתם של דני ומירב רוט, שניהם פסיכולוגים קליניים. אמה מירב היא בתו של יוסף (טומי) לפיד ז"ל ואחותו של יו"ר הקואליציה יאיר לפיד. רוט נולדה וגדלה בתל־אביב והחלה את קריירת המשחק שלה כבר בגיל 14. היא שיחקה בהצגות של תיאטרון גשר ובסרטו של אבי נשר "תמונת ניצחון", אבל את הפריצה שלה עשתה בעיקר הודות לסדרת הילדים "לבד בבית" שבה היא מגלמת את האחות הגדולה, מיקה צור.
אחרי אירועי 7 באוקטובר ירדה רוט למלונות ים המלח כדי לעודד את ילדי המפונים, ונקשרה כל כך לקהילה, שהחליטה לעבור להתגורר במלון. רק לאחרונה עזבה את המלון ("אבל אני עדיין מבקרת אותם כל שבוע") והיום היא נעה בין דירתו של בן זוגה בתל־אביב ובין לונדון, שם היא מקדמת את הקריירה הבינלאומית שלה. לאחרונה אפשר לצפות בה בסדרה החדשה "הצבי" (כאן 11), המביאה את סיפורו של מחייה השפה העברית אליעזר בן יהודה, דרך עיניה של משפחת עולים מאודסה.

ההפקה שלנו נעשתה בהשראת סדרת הדרמה "ילוסטון". איך היה לך?
"מעולם לא צפיתי ב'ילוסטון' אבל היה לי ממש כיף בצילומים. ממש התאהבתי שם בסוסים, בעיקר בסוס אחד בשם חומי".
את ג'ינג'ית. יש בגדים שמתאימים במיוחד לג'ינג'ים?
"מתברר שבגדים בצבע ירוק! הבנתי את זה רק לפני שנה, בזכות התפקיד שלי ב'הצבי'. הדמות שלי לובשת שם רק ירוק, כי מעצבת התלבושות בסדרה הסבירה שזה הצבע שהכי מתאים לג'ינג'ים. נדהמתי לגלות כמה היא צודקת".
5 צפייה בגלריה
 נטע רוט
 נטע רוט
שמלה, ריזרבד, 180 שקל. חגורה, קרן וולף, 1,250 שקל. כובע ומגפיים, אוסף פרטי
(צילום: שי כהן ארבל, סגנון: זוהר מאירי)

כשהיית ילדה אהבת להיות ג'ינג'ית?
"מאוד. בין היתר כי גם סבא שלי (טומי לפיד, י"מ) היה בצעירותו ג'ינג'י, והרגשתי שאנחנו חולקים יחד משהו מיוחד".
איך תגדירי את סגנון הלבוש שלך?
"בחורף אני לרוב עם סריגים כי נורא קר לי, ובקיץ עם שמלות".
מה הפריט הכי יקר שנמצא אצלך בארון ומה הכי זול?
"אני לובשת רק וינטג' או יד שנייה, כי תעשיית האופנה מזהמת את הסביבה ולרוב מעסיקה ילדים בתנאים לא תנאים. אחת החברות הכי טובות שלי היא נועם קלינשטיין והיא איט גירל רצינית. היא נפטרת מבגדים בקצב מסחרר ומביאה אותם לי. אני חושבת שהפריט הכי יקר שיש לי בארון הוא שמלה צהובה שהייתה של נועם, שבעצם קיבלתי בחינם. גם בן זוגי מאוד אוהב אותה".
5 צפייה בגלריה
 נטע רוט
 נטע רוט
טופ, דזרט קווין, 525 שקל. חצאית, דזרט קווין, 1,410 שקל. מעיל, כובע, שרשרת וחגורות, אוסף פרטי
(צילום: שי כהן ארבל, סגנון: זוהר מאירי)

מה באמת את יכולה לספר על בן הזוג שלך?
"קוראים לו בן קובליס, הוא בן 31 ומנכ"ל של חברת 'קולמקס' ואנחנו יחד שלושה חודשים. זו הפעם הראשונה שאני יוצאת עם מישהו שלא שייך לעולם שלי. בהתחלה כל הזמן אמרתי לו: 'אני איתך לא בגלל שאתה חתיך אלא למרות שאתה חתיך'. אבל הוא ממש חתיך. גדול ושרירי, לא ידעתי שיש לי את זה בטעם".
איך הכרתם?
"הכרתי אותו כבר לפני שנים. הוא האח הגדול של חברה טובה שלי. יומיים לפני המלחמה ראיתי את הפרופיל שלו ב'באמבל'. עשיתי צילום מסך, שלחתי לאחותו וכתבתי 'חחח'. אני מניחה שהיא אמרה לו שראיתי אותו, הוא הבין מזה שאני פנויה ואז הוא כתב לי. בדיוק התחילה המלחמה וכבר הייתי בים המלח. קבענו כמה פעמים שניפגש כשאגיע לתל־אביב לסופ"ש, אבל בכל פעם שחזרתי ביטלתי, כי לא הרגשתי שאני מסוגלת נפשית לצאת. הוא הבין והכיל, עד שסוף־סוף נפגשנו ומאז אני מאוהבת קשות".
מה את יכולה לספר על הסדרה החדשה שאת משחקת בה, "הצבי"?
"אני גאה מאוד להיות חלק ממנה. יצרה אותה קרן מרגלית, שהיא בעיניי אחת היוצרות המדהימות - ולא רק בארץ. הדמות שלי מדברת רק רוסית והגעתי לסדרה די במרמה. באודישן המלהקת שאלה אותי אם אני דוברת רוסית ואמרתי לה 'בטח', למרות שלפני כן מעולם לא דיברתי מילה. למדתי את הטקסט פונטית. פשוט רציתי נורא את התפקיד. במהלך החזרות והצילומים השחקנית הרוסייה פולינה ויטורגן, שמגלמת את אחותי הגדולה, עברה לגור אצלי. אני לא דיברתי רוסית והיא לא דיברה עברית, ועכשיו שתינו יודעות את שתי השפות".
5 צפייה בגלריה
 נטע רוט
 נטע רוט
שמלה, Bimba y lola ,549 שקל. כובע, חגורה ומגפיים, אוסף פרטי
(צילום: שי כהן ארבל, סגנון: זוהר מאירי)

עד היום היית מוכרת בעיקר בזכות תפקידך ב"לבד בבית". היה לך חשש שתיכנסי למשבצת של כוכבת ילדים?
"לפני המלחמה פחדתי מזה, אבל כשהגעתי לבקר את ילדי המפונים בים המלח, הדבר הראשון שהם אמרו לי זה 'מיקה'. אז הבנתי שבחיים לא אפסיק לעשות דברים לילדים, שנפלה בחלקי זכות".
את שמחה ששם המשפחה שלך אינו לפיד? שלא כולם יודעים מיד על הייחוס שלך?
"בתחילת הקריירה שלי זה היה דבר מבורך, אבל היום כבר הרוב יודעים ואני לגמרי שמחה על זה. אני נורא גאה במשפחה שלי. אני גאה בדוד שלי, בסבא שלי ויותר מכול: בסבתא שלי, שולמית לפיד".
דוד שלך יאיר התחיל בשואוביז ועבר לפוליטיקה. מאמינה שזה יכול לקרות גם לך?
"כשנסעתי בפעם הראשונה לים המלח בכיתי. נורא רציתי לעזור למפונים, אבל שאלתי את עצמי - איך בעצם אוכל לעשות את זה? אני כולה שחקנית. ואז הבנתי שדווקא בגלל שאני שחקנית, קיבלתי את כלי התקשורת הכי טוב שאפשר. לכן אני מעדיפה להישאר במשחק. אם משמעות החיים היא לתת מעצמך, אני יכולה לעשות את זה באמצעות התחום הזה".
אז מה החלום הכי גדול שלך בקריירה?
"לגלם את המלט בהצגה. כשהייתי בת 11 ראיתי הפקה של 'המלט' ב־BBC. פשוט השתגעתי מזה. למדתי בעל פה את המונולוגים שלו וזה הפך אצלי לאובססיה. העובדה שמדובר בדמות של גבר ממש לא משנה מבחינתי, הכול אפשרי בתיאטרון. אז במאי ישראל: שלום, קוראים לי נטע, תעשו הפקה של 'המלט' וקחו אותי. נכון יש את 'אני נינה?' אז אני המלט".
5 צפייה בגלריה
 נטע רוט
 נטע רוט
חולצה, ריזרבד, 150 שקל. וסט, דזרט קווין, 520 שקל. מכנסיים דמויי עור, luminoso, 249 שקל. כובע, dashyhatz, 279 שקל
(צילום: שי כהן ארבל, סגנון: זוהר מאירי)

  • צולם בחווה של דני, החיטה 7 מושב סתריה, טל': 052-5326161, פאה: רבקה זהבי
  • איפה משיגים: רשתות/ אתרים. אמריקן וינטג', Bimba y lola, קניון TLV ת"א. דזרט קווין, מגדל 1 ת"א. קרן וולף, שבזי 1 ת"א
  • איפור: אדם משאלי, שיער: ליאור גבריאלוב, הפקה: לבנת סולימני, קריאייטיב וניהול סט: דור מרדכי, דוגמנית: נטע רוט לזוהר יעקובסון
  • צולם בחווה של דני, החיטה 7 מושב סתריה, טל': 052-5326161, פאה: רבקה זהבי
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button